Hij doet het niet vaak. Maar ik zie het wel vaker.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal is een van de meest sportieve spelers die ik ken. Hij zag het gewoon verkeerd. Hij en de umpire hadden het over dezelfde afdruk. Hoe vak komt het volgens jou voor dat Nadal probeert zijn tegenstander ten onrechte te benadelen met ballen in en uit?
Dat komt omdat je weinig spelers echt kent Er zijn zat spelers die net zo sportief of misschien zelfs sportiever zijn dan Nadal, maar omdat je die niet jaarlijks 100 keer ziet spelen, valt dat minder op.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal is een van de meest sportieve spelers die ik ken. Hij zag het gewoon verkeerd. Hij en de umpire hadden het over dezelfde afdruk. Hoe vak komt het volgens jou voor dat Nadal probeert zijn tegenstander ten onrechte te benadelen met ballen in en uit?
Was het ook niet. Hij kan ook zelf naar die afdruk lopen, zien dat ie toch in is en zijn fout toegeven, maar dat deed hij inderdaad niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij doet het niet vaak. Maar ik zie het wel vaker.
En hij loopt naar de afdruk en zegt dat hij uit is. De umpire hoefde bijna niet eens te kijken om te zien dat die bal ruim in was. Dat vind ik niet netjes.
Denk eigenlijk dat hij meer zo deed om gezichtsverlies te voorkomen dan om het punt te stelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij doet het niet vaak. Maar ik zie het wel vaker.
En hij loopt naar de afdruk en zegt dat hij uit is. De umpire hoefde bijna niet eens te kijken om te zien dat die bal ruim in was. Dat vind ik niet netjes.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
Soderling aan het net is echt lachwekkend
Jean Todt (formule 1) ook al gespotquote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Saaie partij eigenlijk. Kunnen de commentatoren niet wat meer vertellen over Beyoncé en haar man Jazz, die op de tribune zitten?
Is het ook. Maar zeker knap wat hij doet. Geef Soders nou eens de dropshot van Thiemo. Nadal staat elke keer een honderdtal meter achter die baseline.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind dat tennis van Nadal echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Best knap hoor wat hij doet, maar ik vind het zo lelijk allemaal ....
Nooit. Hoezo, zie jij het hem vaak doen? Ik namelijk nooit. Hier vergiste hij zich blijkbaar maar ook dat zie ik hem zelden doen.quote:
Toch snap ik niet dat ie niet vaker naar voren gaat. Heeft af en toe ballen geslagen die Nadal alleen nog maar met moeite kon blocken, en dan nog verloor Soderling het punt omdat ie veilig op de baseline bleef staanquote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
Soderling aan het net is echt lachwekkend
Dat klopt. Daarom zeg ik het ook zo. Ik kan niet oordelen over spelers die ik zelden of nooit zie.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weinig spelers echt kent Er zijn zat spelers die net zo sportief of misschien zelfs sportiever zijn dan Nadal, maar omdat je die niet jaarlijks 100 keer ziet spelen, valt dat minder op.
Ik las vaseline maar er stond baseline.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is het ook. Maar zeker knap wat hij doet. Geef Soders nou eens de dropshot van Thiemo. Nadal staat elke keer een honderdtal meter achter die baseline.
Hij zat dit jaar bij de AO, als ik me niet vergis.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:51 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand Will Ferrell al gezien? Volgens mij zit hij jaarlijks bij de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |