Dat is te verwachten, in elk Zuid Amerikaans land zal het zo gaan. Daarom is het ook begrijpelijk dat hij vluchtte. Of hij nou schuldig is of niet, je wilt daar gewoon niet gepakt worden terwijl je al zo'n verleden als hij heeft. Ik heb het al eerder gezegd, maar als Peru hem wel veroordeeld krijgt is dat genieten voor elke Peruaan, iemand achter de tralies gezet wat de amerikanen niet lukte.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef dpgargoyle het volgende:
Dit gaat nergens meer over. Wat een aanfluiting voor het internationale recht.
Alsjeblieft zeg, haal die kerel gewoon terug naar Nederland, op voorwaarde dat hij aanwijst waar het lijk van Holloway ligt.
Tuurlijk, wie had dit allemaal nou verwacht ?!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nu wel
Ik ben het trouwens helemaal oneens met die drie schreeuwers en helemaal eens met die verstandige vent die zegt dat het terecht was dat de FBI hem liet lopen omdat ze dan mogelijk die verdwijningszaak ook nog hadden kunnen oplossen. Het bewijs voor die afpersing is als binnen dus Joran oppakken kon nog wel even wachten.
Deze is wel grappig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Razor21 het volgende:
OMG die huilie reacties in de Telegraaf : http://www.telegraaf.nl/b(...)allen_in_Peru__.html
![]()
quote:Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is Peru. Succes daar.
Jaco, Katwijk | 19:32 | 05.06.10
Dat is één manier om het te bekijken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zo gaat dat daar.
I you can't do the time, don't do the crime
Wel de meest realistische.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is één manier om het te bekijken.
Ik ben meer voor een eerlijk proces, inclusief raadsman voordat je decennia lang doorbrengt in de hel op aarde. Knuffelaar dat ik benquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wel de meest realistische.
Als je in dat soort landen gepakt wordt, ben je gewoon de sjaak. Daar zijn geen Groen Links knuffelaars die beginnen te klagen als een verdachte verkeerd behandeld wordt.
http://www.csmonitor.com/(...)from-Peruvian-policequote:The murder of the Peruvian college student has touched the National Police in a particular way. Ricardo Flores, the young woman’s father, is president of the civic committee that supports the police’s internal affairs division. “He is a great man who has always been loyal to the police. We have no doubts that we will solve this case,” says one officer who has worked with Mr. Flores on events organized to help officers in need.
Ik weet niet hoe het zit met uitleveringen tussen Aruba en Peru, maar hij wordt verdacht van het vermoorden van de dochter van een grote zakenpief in Peru, daarmee wordt de kans op overdracht nagenoeg 0.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef Qwea het volgende:
Wat ik me nou afvraag,stel hij bekend holloway.... zou aruba dan alles in het werk stellen om hem daar te krijgen???
Ik zou 'm lekker in Peru laten zitten. In ieder geval een paar jaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef Qwea het volgende:
Wat ik me nou afvraag,stel hij bekend holloway.... zou aruba dan alles in het werk stellen om hem daar te krijgen???
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.csmonitor.com/(...)from-Peruvian-police
0wned.
Nog niet half zo triest als die meute bloedhonden die iedere verdachte zonder proces aan stukken wil scheuren. Ik wist dat de gemiddelde Nederlander niet veel waardevols in z'n kop heeft zitten, maar het lijkt verdorie of we sinds de vroege middeleeuwen niets zijn opgeschoten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:36 schreef ASroma het volgende:
wat een circus zeg, wat een volk ook die zuid-amerikanenOpen ramen parade door de stad, hoe sad
Er wordt gezegd dat het een roofmoord was maar als het Joran om het geld ging, moest hij haar dan vermoorden om aan dat geld te komen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:28 schreef dpgargoyle het volgende:
geenstijl.nl heeft ook haar twijfels: http://www.geenstijl.nl/m(...)unt_de_animatie.html
Best schokkend ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef tarantism het volgende:
[..]
Nog niet half zo triest als die meute bloedhonden die iedere verdachte zonder proces aan stukken wil scheuren. Ik wist dat de gemiddelde Nederlander niet veel waardevols in z'n kop heeft zitten, maar het lijkt verdorie of we sinds de vroege middeleeuwen niets zijn opgeschoten.
Die primitieve Nederlanders bedoel je?quote:
Is dat nou zijn schaamhaar?????quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
"Ladies and Gentlemen, We Got Him, The furry one"![]()
Lijkt er wel opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |