Mooi ook dat de ultieme hetero gespeeld wordt door een homo, bij HIMYMquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Jesse_ het volgende:
in the big bang theory en how i met your mother is geen enkel mannelijk personage homo
(in het echt wel)
Barneyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mooi ook dat de ultieme hetero gespeeld wordt door een homo, bij HIMYM
Nieuwe series?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:06 schreef henkpuider het volgende:
Tegenwoordig zie ik meer en meer homo's opduiken. Hoe komt dat?
Ik zie nieuwe series op televisie komen. The Big Bang Theory, Will & Grace, How I Met Your Mother en nog een paar waarin de mannelijke personages veelal homo zijn. In bijna elke aflevering van Komen Eten doet er een homoseksueel mee. In films is dat ook de trend geworden.
Je kan niet iemand aanzetten om homoseksueel te worden, je kan er hoogstens voor zorgen dat iemand uit komt voor zijn of haar geaardheid.quote:In de film Sex & The City (homoseksuele regisseur) zag ik enkel homo's buiten Mr. Big. Probeert hij een fantasiewereld te creëren waarin 90% van de mannen homo zijn en zo het publiek aanzetten om zo te worden?
Je hoeft je niet meer te schamen voor je geaardheid, je wordt niet meer zo snel verbannen, vermoord, verkracht als je uitkomt voor het feit dat je homoseksueel bent, dus meerdere durven er voor uit te komen.quote:Ik snap dat sommigen een andere geaardheid hebben maar waarom is er de voorbije jaren een exponentiële groei gekomen?
Love parade, Dance parade, zomercarnaval enz.quote:Ik zie overal gay prides optreden. Hier (in Europa toch) worden ze allemaal aanvaard en toch... Moeten wij binnenkort hetero prides organiseren om terug hetero's op de beeldbuis te krijgen?
Ik zie een nieuwe subcultuur in gang treden : fashionboys. Je weet wel, met die nektapijten en alles wat nieuw is in de mode gemaakt door DE symbolen van de homocultuur. Zij beslissen wat mannen moeten dragen tegenwoordig.
En hetero's zetten zich nooit te koop op youtube?quote:En dan is er nog vooral dit filmpje op youtube waaraan ik mij enorm erger (Ik weet ook wel dat niet elke homo zo oppervlakkig is, maar in dit filmpje leggen ze uit waarom zij 'beter' zijn dan de normale man).
Wat vinden jullie ervan?
Er zit nog wel een a-seksuele bij. Misschien bedoelt ie dat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:06 schreef Balgehakt het volgende:
The Big Bang Theory heeft vier mannelijke hoofdpersonages die geen van allen homo zijn. Waar heb je het over?
Dat eerste.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Twizu het volgende:
Het einde van de mensheid nadert! Als iedereen homo wordt -> geen kinderen -> einde mensheid.
Of het komt omdat:
1. Het tegenwoordig geaccepteerd is en mensen uit de kast durven te komen.
2. Een homo over het algemeen meer opvalt dan hetero's. (Wie? Ja, die homo!)
ik heb 1 aflevering gezien en dan in mezelf gezegd : alweer een homoserie. Niemand kan iets zinnig of deftig zeggen. Het is oneliner na oneliner. Abnormaal gedrag, ik dacht echt dat het homo's waren. Waar zijn die goeie series naar toe zoals Friends?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:06 schreef Balgehakt het volgende:
The Big Bang Theory heeft vier mannelijke hoofdpersonages die geen van allen homo zijn. Waar heb je het over?
kan je dat 100% beamen? Aangezien dat ik meer en meer homo's zie opduiken, krijg ik het gevoel dat dit een gevolg is van het werk van de media die homo's als normaal bestempelen. Kinderen zien enkel homoseksuelen iets fantastisch doen op televisie zoals iemands huis helemaal omtoveren tot een droomhuis, alsof enkel homo's dat kunnen. Dit is volgens mij pure manipulatie van de media.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:47 schreef snakelady het volgende:
Je kan niet iemand aanzetten om homoseksueel te worden, je kan er hoogstens voor zorgen dat iemand uit komt voor zijn of haar geaardheid.
Ditquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Jesse_ het volgende:
in the big bang theory en how i met your mother is geen enkel mannelijk personage homo
(in het echt wel)
Precies! Laatst liepen alle vrouwen met Uggs!quote:Op zondag 6 juni 2010 10:51 schreef henkpuider het volgende:
[..]
kan je dat 100% beamen? Aangezien dat ik meer en meer homo's zie opduiken, krijg ik het gevoel dat dit een gevolg is van het werk van de media die homo's als normaal bestempelen. Kinderen zien enkel homoseksuelen iets fantastisch doen op televisie zoals iemands huis helemaal omtoveren tot een droomhuis, alsof enkel homo's dat kunnen. Dit is volgens mij pure manipulatie van de media.
Een jong kind weet nog niks van homo's en hetero's, die zijn niet seksueel bezig dus zien ook niet waneer en man homo is en een vrouw lesbiene.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:51 schreef henkpuider het volgende:
[..]
kan je dat 100% beamen? Aangezien dat ik meer en meer homo's zie opduiken, krijg ik het gevoel dat dit een gevolg is van het werk van de media die homo's als normaal bestempelen. Kinderen zien enkel homoseksuelen iets fantastisch doen op televisie zoals iemands huis helemaal omtoveren tot een droomhuis, alsof enkel homo's dat kunnen. Dit is volgens mij pure manipulatie van de media.
Ach onzin, iedere decennia komt er wel een uitegsproke rage, denk aan de vetkuif, hippie's, punk, gabbertjes enz.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:12 schreef henkpuider het volgende:
Mensen denken niet meer rationeel na.
Als ze een t-shirt dragen met een V-hals tot aan hun navel, broeken die smaller zijn dan die van vrouwen, schoenen waarbij je afvraagt wie er dat ooit zou willen maken en haar naar alle kanten en dan zeggen : "Ik ben hip, maar dat kunnen jullie niet weten. Maar ik wel, want ik weet alles van mode, en omdat ik het hip vind is het hip."
Nee, mode is relatief. Het is ontworpen door homo's die zich van de normale hetero mens willen distantiëren en dit jammer genoeg doen met heel de maatschappij.
hij ziet ze als een role model en gaat ze nadoen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:11 schreef snakelady het volgende:
Een jong kind weet nog niks van homo's en hetero's, die zijn niet seksueel bezig dus zien ook niet waneer en man homo is en een vrouw lesbiene.
En zeker niet als ze een prachtig huis verbouwen.
Hoe is het dan mogelijk dat als een homstel kinderen heeft die kinderen gewoon hetero zijn?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef henkpuider het volgende:
[..]
hij ziet ze als een role model en gaat ze nadoen.
zeker en vast, hoe verwijfd zou de wereld er niet uit zien? Alleen maar low-IQ films zoals Sex & The City in de cinema en Rihanna, David Guetta en dat soort muziek? Dit is misschien oppervlakkig maar ik ken geen enkele homo die niet naar dees muziek luistert en naar deze films...quote:Op zondag 6 juni 2010 12:16 schreef snakelady het volgende:
En ook al zouden mensen beinvloedbaar zijn voor homofielen, is dat een ramp? is dat erg?
Jij kent niet veel homo's of wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:27 schreef henkpuider het volgende:
[..]
zeker en vast, hoe verwijfd zou de wereld er niet uit zien? Alleen maar low-IQ films zoals Sex & The City in de cinema en Rihanna, David Guetta en dat soort muziek? Dit is misschien oppervlakkig maar ik ken geen enkele homo die niet naar dees muziek luistert en naar deze films...
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:27 schreef henkpuider het volgende:
[..]
zeker en vast, hoe verwijfd zou de wereld er niet uit zien? Alleen maar low-IQ films zoals Sex & The City in de cinema en Rihanna, David Guetta en dat soort muziek? Dit is misschien oppervlakkig maar ik ken geen enkele homo die niet naar dees muziek luistert en naar deze films...
'The may appear normal'quote:
Dit filmpje is overigens wel goed.quote:
hahaha, erg leuk opgezet.quote:
Dat en door de openheid erover zijn vast ook meer mensen in staat een bepaald onbestemd gevoel te identificeren als gevoelens voor hetzelfde geslacht. Dus in dat opzicht kan homoseksualiteit ogenschijnlijk wel toenemenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij neemt homoseksualiteit niet toe maar wel de openheid erover. Goedzo.
Ik weet niet in hoeverre ik geloof in biseksualiteit. Volgens mij rennen veel meisjes hard weg bij het idee hun hoofd tussen de benen van een ander meisje te moeten stoppen. Ze zijn vooral 'bi' omdat jongens dat geil vinden. Verder dan zoenen gaan ze vaak niet en trouwen met een meisje: no way!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Ernemmertje het volgende:
Naja meer homo's weet ik nog zo zeer nog niet maar wel meer bi-sexuelen dat weet ik wel zeker!(niet dat ik dat erg vind .. )
Nee, mar ze kunnen wel verliefd worden, zonder aan seks te denken. Je ziet toch al dat veel van de homo's op jonge leeftijd een crush hadden op een geslachtsgenootje, kortom je wordt zo geboren, of niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een jong kind weet nog niks van homo's en hetero's, die zijn niet seksueel bezig dus zien ook niet waneer en man homo is en een vrouw lesbiene.
En zeker niet als ze een prachtig huis verbouwen.
Een homofoob heeft vaak door eigen onzekerheid een hekel of angst voor homo's.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij kent niet veel homo's of wel.
Maar ik ben heterovrouw en ik hou van "tieten, schieten en helicopter" films.
Ben overigens gisteren gaan stappen en zag wel een aantal homofielen maar ver in de merendeel waren hetero hoor.
Denk dat je het te veel opblaast doordat je homofoob bent.
In dat geval zouden kinderen van hetero-ouders nooit homoseksueel kunnen zijn en dat is natuurlijk niet zo. Dus het rolmodelverhaal is je reinste lulkoek.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:24 schreef henkpuider het volgende:
[..]
hij ziet ze als een role model en gaat ze nadoen.
Gelovige ouders bijvoorbeeld die homo's echt heeeel fout eng en ziek vindenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een homofoob heeft vaak door eigen onzekerheid een hekel of angst voor homo's.
Hoef je nog niet zelf homo te zijn maar ze hebben wel een soort van 'traumatische' ervaring meegemaakt.
Ben je soms ergens bang voor? Soms zie je dat mensen bang zijn dat homo's de boel gaan overheersen.quote:
Het is nou niet bepaald iets wat je genetisch gezien van je ouders meekrijgt, voorzover bekent in ieder geval. En zelfs al zou dat zo zijn dan hoef je niet perse twee homo's te hebben om een nieuwe te krijgen dankzij onderdrukte genen en dergelijken.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:12 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ben je soms ergens bang voor? Soms zie je dat mensen bang zijn dat homo's de boel gaan overheersen.
Weet je waarom dat nooit zal gebeuren? Homo's planten zich niet voort.
Tenzij je ze met maatschappelijke druk in een hetero relatie forceert, that is.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef henkpuider het volgende:
[..]
ik heb 1 aflevering gezien en dan in mezelf gezegd : alweer een homoserie. Niemand kan iets zinnig of deftig zeggen. Het is oneliner na oneliner. Abnormaal gedrag, ik dacht echt dat het homo's waren. Waar zijn die goeie series naar toe zoals Friends?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marta_Kauffmanquote:Op zondag 6 juni 2010 19:22 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Serieus?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friends
Bedenkers: David Crane, Marta Kauffman
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Crane
'Crane woont momenteel samen met zijn levenspartner, Jeffrey Klarik. '
Mja, daar kwam ik ook langs. De Engelse Wikipedia berichtte echter over een man met 3 kinderen, dat oordeel liet ik dus maar even voor wat het was.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marta_Kauffman
'Ze woont samen met haar echtgenote in Los Angeles.'
Wordt allemaal maar homo heren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef stroopdoosch het volgende:
Blijven er meer vrouwen voor mij over
Met een bevolking die groeit naar 7.000.000.000 mensen zou je eerder van "redders van de planeet" kunnen sprekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Twizu het volgende:
Het einde van de mensheid nadert! Als iedereen homo wordt -> geen kinderen -> einde mensheid.
Maar gelukkig zit er geen spat homofobie bij ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef Adolecens het volgende:
Wel graag normaal reageren en met gepast respect.
Homo's klagen zo dat ze niet in een hokje geduwd willen worden en normaal geaccepteerd willen worden in de maatschappij. PRIMA, helemaal mee eens! Maar ondertussen lopen ze wel zo te paraderen met hun geaardheid, feestjes, kroegen, image en humor dat het eraf druipt en mensen dáár een bepaald soort aversie tegen ontwikkelen, wat niet zozeer te maken heeft met homofoob zijn, maar met die eigenaardige trekjes.
Dat hele subcultuurtje heeft natuurlijk geen bal te maken met de seksuele geaardheid van die mensen. Aversie daartegen kun je geen homofobie noemen imo. Zelfde orde van grootte als een hekel aan hippies, of studentjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gelukkig zit er geen spat homofobie bij ...
Die rare homo's ook allemaal, met hun eigenaardige trekjes. Dat ze gewoon normaal doen, zoals wij hetero's!
Klopt. Het bijhorende 'ze' toontje schoot bij mij in het verkeerde keelgat. En dan vooral roepen dat het niet homofoob is. Maar ze moeten wel normaal doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat hele subcultuurtje heeft natuurlijk geen bal te maken met de seksuele geaardheid van die mensen. Aversie daartegen kun je geen homofobie noemen imo. Zelfde orde van grootte als een hekel aan hippies, of studentjes.
Wel denk ik dat homofobe mensen dat beeld nogal eens misbruiken om alle homo's op een hoop te vegen. Alsof de gemiddelde homo elk weekend in een leren string op de bar staan te dansen
Ja! En alle moslims paraderen met een een handdoek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb persoonlijk ook wel eens dat ik denk van "Nee he, weer een homo presentator of homo serie", terwijl ik absoluut geen homofoob ben. HIMYM is ook zo'n voorbeeld, ik noem dat ook homohumor, niet mijn humor. Albert Verlinde, Gordon, om nog een paar excessen te noemen.
Homo's klagen zo dat ze niet in een hokje geduwd willen worden en normaal geaccepteerd willen worden in de maatschappij. PRIMA, helemaal mee eens! Maar ondertussen lopen ze wel zo te paraderen met hun geaardheid, feestjes, kroegen, image en humor dat het eraf druipt en mensen dáár een bepaald soort aversie tegen ontwikkelen, wat niet zozeer te maken heeft met homofoob zijn, maar met die eigenaardige trekjes.
Als je mijn reactie snel leest is dat wel zo op te vatten ja, ik lees je cynisme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar gelukkig zit er geen spat homofobie bij ...
Die rare homo's ook allemaal, met hun eigenaardige trekjes. Dat ze gewoon normaal doen, zoals wij hetero's!
Dan ben je dus wel homofoob, want zoenen in het openbaar is heel normaal gedrag wat je wel accepteert van hetero's en niet van homo's.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Adolecens het volgende:
Als je mijn reactie snel leest is dat wel zo op te vatten ja, ik lees je cynisme.
Ik ben echter geen homofoob en heb er ook geen problemen mee. Het enige wat ik niet zo tof vind aan homo's en lesbische stellen is als ze in het openbaar zoenen met elkaar.
Wat heeft dat met hun geaardheid te maken danquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Adolecens het volgende:
Wat ik echter bedoel is dat de homo cultuur wel goed vertegenwoordigd is in de TV wereld. Het hoort er ook bij, alleen als je op maandagavond bijvoorbeeld kijkt naar die modellen programma's (Mijn vriendin kijkt daarnaar) dan kan ik mij enorm ergeren aan die paar homo's die daar tussen zitten ja.
Dan noem mij maar homofoob. Ikzelf heb daar toch een ander idee bijquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel homofoob, want zoenen in het openbaar is heel normaal gedrag wat je wel accepteert van hetero's en niet van homo's.
Ze mogen dus van jou best homo zijn zolang ze het maar doen waar jij het niet kan zienlekker tolerant zeg.
Ik zeg niet dat je een potenrammer bent ofzo. Maar ik vind je ongelofelijk hypocriet dat je vindt dat mijn moeders niet in het openbaar mogen zoenen en mijn schoonouders wel. Dat is discriminatie, dus kom er dan ook gewoon voor uit dat je discrimineert en ga niet zo zwak lopen lullen van 'oh maar ik heb er geen probleem mee zolang ze het maar stiekum doen en ik er niet tegenaan hoef te kijken hoe ze handjes vasthouden stelletje viezeriken'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef Adolecens het volgende:
Dan noem mij maar homofoob. Ikzelf heb daar toch een ander idee bij
OK, mag ik het even nuanceren dan...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je een potenrammer bent ofzo. Maar ik vind je ongelofelijk hypocriet dat je vindt dat mijn moeders niet in het openbaar mogen zoenen en mijn schoonouders wel. Dat is discriminatie, dus kom er dan ook gewoon voor uit dat je discrimineert en ga niet zo zwak lopen lullen van 'oh maar ik heb er geen probleem mee zolang ze het maar stiekum doen en ik er niet tegenaan hoef te kijken hoe ze handjes vasthouden stelletje viezeriken'.
Waarom noem je het dan? Dan vind je blijkbaar het toch erger als homo's het doen dan als hetero's het doen, of je bent van mening dat homo's het vaker doen, of iets. Anders is het gewoon iets algemeens wat je stoort aan mensen en dan past het dus niet in dit topic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:22 schreef Adolecens het volgende:
OK, mag ik het even nuanceren dan...
Ik heb ook een hekel aan hetero's die in het openbaar echtgaan zoenen, als vrienden van mij hier thuis zijn en op de bank klef gaan doen maak ik ook een opmerking van "get a room!". Ik refereerde aan homo's, omdat het daar over gaat hier.
Als ik met jou moeders in gesprek kom en zij geven bij mij aan dat ze op elkaar vallen, hand in hand over straat lopen of een "welkomszoen" geven heb ik daar geen probleem mee. Ook niet als het 2 vaders zou betreffen. Ik heb het over dat uitgebreide lebberen.
Je pikt één ding uit mijn betoog. Ik heb in het algemeen een aversie tegen mensen die in het openbaar uitgebreid staan zoenen. Als je in een parenclub of kinky feestje ben is het wat anders, dan zoek je het zelf op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan? Dan vind je blijkbaar het toch erger als homo's het doen dan als hetero's het doen, of je bent van mening dat homo's het vaker doen, of iets. Anders is het gewoon iets algemeens wat je stoort aan mensen en dan past het dus niet in dit topic.
Ik pik er een ding uit omdat ik het met dat ene ding sterk oneens ben. Ik snap dat je iets tegen de homocultuur kunt hebben (wat dus niet alle homo's betreft), maar het is een heel ander ding om uitspraken te doen over alle homo's, zoals wanneer je zegt dat je niet wil dat ze op straat gaan staan zoenen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:46 schreef Adolecens het volgende:
Je pikt één ding uit mijn betoog. Ik heb in het algemeen een aversie tegen mensen die in het openbaar uitgebreid staan zoenen. Als je in een parenclub of kinky feestje ben is het wat anders, dan zoek je het zelf op.
In mijn betoog heb ik het vooral over de humor, de sterke aanwezigheid in media en bij enkele figuren die veelvuldig te zien zijn die overdreven "humor", toespelingen en de duidelijke verkondiging van hun geaardheid.
En ze zijn echt oververtegenwoordigd op de Nederlandse televisie. Het zijn verdomme net Joden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Homo's zoenen en ze hebben humor. Daarom ben ik tegen homo's.
Misschien moet je ook even klagen over homo's die bumperkleven, homo's die het laatste stukje stokbrood pakken bij een barbecue en homo's die patat zeggen in plaats van friet. Natuurlijk doen hetero's dat ook allemaal, maar het topic gaat over homo'squote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Adolecens het volgende:
Jaja, trek het maar uit zijn verband...
Maar je hebt toch ook een selecte groep voetbalsupporters, marokkanen, huisvrouwen, etcetera waar je 'een bepaald gevoel' bij hebt? Iedere groep heeft toch rotte appels die meer in het oog lopen dan de mensen die wel normaal kunnen doen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:47 schreef Adolecens het volgende:
Wat je net zei over Albert Verlinde is wel waar, als ie hetero zou zijn was het nog steeds een enorme kwal
En verder onttrek ik me maar even uit de discussie. Ik heb een bepaald gevoel bij een selecte groep homoseksuelen. En voor mijn gevoel is dat dus erger bij de groep die homoseksueel is, dan heteroseksueel. Ik heb het dus niet over het gros van de homoseksuelen zoals jouw moeders, of andere homoseksuelen, zoals bv. een Peter Rehwinkel.
Ik denk dat bij TS z'n Gaydar zich begint te ontwikkelenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef snakelady het volgende:
Denk dat je het te veel opblaast doordat je homofoob bent.
Maar zie ook genoeg hetero's overdreven gekleed over straat gaan, dat is geen homo eigenschap maar een exentrieke mensen eigenschap, staat los van geaardheid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Persoonlijk heb ik niks tegen homo's. Ze hebben in mijn ogen dezelfde rechten als hetero's. Echter heb ik er wel een hekel aan als ze zo overdreven gekleed over straat lopen ; dat je als onbekende meteen ziet dat het een homo is. En dan mogen ze van mij best hand in hand over straat leven of elkaar kussen ; want hetero's doen dat ook...
Mensen doen vaak alsof homo zijn een ziekte is of iets dergelijks ; dat er iets mis is met die mensen. Om mensen die dat denken...daar kan ik absoluut niet tegen. Alsof die mensen er wat aan kunnen doen. En als je homo bent, tel je net zoveel mee als hetero's. Zolang je maar gelukkig bent in mijn mening![]()
Maar de laatste tijd merk je dat iets meer mensen homo's kunnen tolereren ; waardoor er misschien een stijging is betreft het aantal mannen/vrouwen die uit de kast komen. En dat vind ik alleen maar een goed punt.
En dat is dan mod in SEX... lekker...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je mijn reactie snel leest is dat wel zo op te vatten ja, ik lees je cynisme.
Ik ben echter geen homofoob en heb er ook geen problemen mee. Het enige wat ik niet zo tof vind aan homo's en lesbische stellen is als ze in het openbaar zoenen met elkaar.
Ach jee, dus omdat ik mij een keer ongelukkig uitdruk ga je gelijk mijn functie ter discussie stellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat is dan mod in SEX... lekker...
Verklaart wel waarom je dit trolltopic niet op slot wil gooien.
Als er iemand op Fok een topic opent hoe Marokkanen criminelen zijn, met soortgelijke argumenten als hier boven, wordt hij ook direct op slot gegooid. Hoe realistisch het in sommige steden het ook is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het ook geen trolltopic, het is juist een heel realistisch topic, dit is echt het soort meningen waar je tegenaan loopt in onze maatschappij.
Je hebt gelijk. Mijn excuses Ado. Mijn opmerking ging te ver.quote:Dat een mod zich ongelukkig uitdrukt tja, dat je mod bent maakt je niet heilig. Zolang ie niet fel anti-homo is moet het kunnen vind ik. Ik vind het een belachelijke zienswijze maar het is helaas wel een zienswijze die door heel veel mensen (misschien wel de meerderheid) gedeeld wordt.
Op zich heeft dat volgens mij niet zozeer met homoseksualiteit an sich te maken, maar gewoon met smaak (die ik gedeeltelijk deel hoor, ik mag Albert Verlinde ook niet, maar niet omdat ie homo is, maar gewoon omdat het een kwal isquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb persoonlijk ook wel eens dat ik denk van "Nee he, weer een homo presentator of homo serie", terwijl ik absoluut geen homofoob ben. HIMYM is ook zo'n voorbeeld, ik noem dat ook homohumor, niet mijn humor. Albert Verlinde, Gordon, om nog een paar excessen te noemen.
Hier word ik wel altijd erg moe van. "We" willen inderdaad geaccepteerd worden, maar "we" willen ook als onszelf geaccepteerd worden, en niet alleen als het in het heersende hetero-straatbeeld past. Wat is er het probleem van een homokroeg? Als ik in een "normale" kroeg een jongen wil versieren is de kans groot dat hij hetero is en de kans misschien nog wel groter dat ie totaal niet gediend is van de aandacht die hij krijgt. Wat is het probleem van een kroeg voor gelijkgestemden? Dat kan je afzonderen noemen, maar dat is het niet (je wordt ook heus niet geweigerd aan de deur van een homokroeg).quote:Homo's klagen zo dat ze niet in een hokje geduwd willen worden en normaal geaccepteerd willen worden in de maatschappij. PRIMA, helemaal mee eens! Maar ondertussen lopen ze wel zo te paraderen met hun geaardheid, feestjes, kroegen, image en humor dat het eraf druipt en mensen dáár een bepaald soort aversie tegen ontwikkelen, wat niet zozeer te maken heeft met homofoob zijn, maar met die eigenaardige trekjes.
Dan ken je serieus niet veel homo's. Ik ben sowieso al een uitzondering op jouw waarnemingen en velen met mijquote:Op zondag 6 juni 2010 12:27 schreef henkpuider het volgende:
[..]
Geen één van mijn homovrienden loopt warm voor die stereotiepe voorbeelden van TS.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan ken je serieus niet veel homo's. Ik ben sowieso al een uitzondering op jouw waarnemingen en velen met mij.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich heeft dat volgens mij niet zozeer met homoseksualiteit an sich te maken, maar gewoon met smaak (die ik gedeeltelijk deel hoor, ik mag Albert Verlinde ook niet, maar niet omdat ie homo is, maar gewoon omdat het een kwal is).
[..]
Hier word ik wel altijd erg moe van. "We" willen inderdaad geaccepteerd worden, maar "we" willen ook als onszelf geaccepteerd worden, en niet alleen als het in het heersende hetero-straatbeeld past. Wat is er het probleem van een homokroeg? Als ik in een "normale" kroeg een jongen wil versieren is de kans groot dat hij hetero is en de kans misschien nog wel groter dat ie totaal niet gediend is van de aandacht die hij krijgt. Wat is het probleem van een kroeg voor gelijkgestemden? Dat kan je afzonderen noemen, maar dat is het niet (je wordt ook heus niet geweigerd aan de deur van een homokroeg).
En de parade...! Één keer per jaar in Amsterdam een extravagant feest (wat in werkelijkheid best meevalt, maar ja, media pikt er natuurlijk de extremen uit he). Overigens zijn er nog veel meer feesten die niet gericht zijn op homo's maar ook veelvuldig gebruik maken van een tekort aan bedekkende kleding (dance parade, zomercarnaval).
En wat betreft het image, niet alleen homo's hebben een image. En het "homo-image" is staat denk ik op zich ook weer los van de algehele seksualiteit, aangezien het ook geen verplichting is om je zo te kleden. Je hebt ook kakkers, koorballen met hun stropdasjes, van die hip-hopsurinamers met broeken 16 maten te groot op hun knieën, korte vlotte kapsel-vrouwen, breezersletjes, enzovoorts. Beetje hypocriet om alleen tegen het "homobeeld" iets te hebben, terwijl dat volgens mij relatief gezien niet eens ontzettend veel voorkomt. Ik zie andere kledingstijlen veel vaker over straat lopen.
Homo worden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef picardmike het volgende:
Waarom veel mensen homo worden omdat homo's makkelijk geacepteerd worden binnen zijn groep omdat hij tevens een slachtofferrol aan kan nemen. De meeste homo's zijn ook perverse populisten en niet anders dan een bajesklant die door een tekort aan vrouwen andere mannen gaat onderwerpen. Ik voorzie in de toekomst ook wel problemen met dit homo-gedrag.
Ja toooch! ik werd wakker en dacht "al die hetero's dat is ook zo saai, ik doe eens lekker tegendraads en word homo, gewoon omdat het kan!"quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Homo worden?
Dus jij hebt er bewust voor gekozen om hetero te zijn?
jij werd op een dag wakkler en dacht, 'mmm, nu kan ik 2 dingen doen, verliefd worden op een meisje of op een jongen, weet je wat, aangezien meisjes meer geaccepteerd is zal ik dat eens proberen!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik wilde ook hetero zijn. Ik werd op een dag wakker en dacht "dan maar ongelukkig, maar ik ben hetero". Dat hield ik volgens mij een dag vol ofzo
.
Ik denk dat het toen voor mezelf eigenlijk wel duidelijk was dat ik voor jongens dingen voelde, maar ik wilde het eigenlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:26 schreef Gitank2 het volgende:
[..]Was dat toen je al zeker was van je homo zijn of daarvoor?
Dat klinkt heel herkenbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het toen voor mezelf eigenlijk wel duidelijk was dat ik voor jongens dingen voelde, maar ik wilde het eigenlijk gewoon niet.
quote:
quote:Homo worden?
Dus jij hebt er bewust voor gekozen om hetero te zijn?
jij werd op een dag wakkler en dacht, 'mmm, nu kan ik 2 dingen doen, verliefd worden op een meisje of op een jongen, weet je wat, aangezien meisjes meer geaccepteerd is zal ik dat eens proberen!'
Nee natuurlijk niet, je bent hetero omdat je zo bent geboren, net zoals een homofiel zo is geboren, dat is geen keuze dat is een aangeboren eigenschap.
Dat geldt alleen voor ambigue stimuli en wanneer er niets afhangt van de keuze die gemaakt wordt. Je lult.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef picardmike het volgende:
Nee hoor ik ben als bi geboren en heb daarna een beeld gevormd van een partner wat toevallig een vrouw is. Dus ja ik ben bij wijze van spreken op een dag opgestaan met dat idee ja en daartoe gedwongen en nu gaat het vrijwillig.
Dat is allemaal bepaalt volgens overeenstemmingsexpirenten van asch en heet conformiteitsdwang. Waar mensen allemaal lijntjes zien kregen en je daar 2 gelijke lijntjes uit moesten halen. Tegelijkertijd werden er mensen onder druk gezet om voor het verkeerde lijntje te kiezen en wat krijg je een hele grote groep die het goede antwoord niet meer durft te geven.
http://nl.wikipedia.org/w(...)xperimenten_van_Asch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |