Da's pas een van de zoveel. O.a. ook Sprite, Glacéau, Bubblicious, Upper Deck, McDonald's en State Farm.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef Reanimation het volgende:
Heel veel met reclame..
http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ys-cnbclebronnike033110
sprite upper deck en mcdonald's hebben vrij veel spelers... Lebron zal alleen wel wat meer betaald drijgen dan vele anderen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's pas een van de zoveel. O.a. ook Sprite, Glacéau, Bubblicious, Upper Deck, McDonald's en State Farm.
Game 2 pas morgen.
Klopt maar je weet net zo goed als ik dat ie t waarschijnlijk wel wilt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:23 schreef popolon het volgende:
James heeft geen max contract 'nodig'.
Ik denk dat hij bij Cleveland blijft. Als hij weggaat laat hij eigenlijk zien dat hij niet in staat is om Cleveland een titel te bezorgen. En een titel naar Cleveland halen is vanuit historisch perspectief toch wel een grote klus. Zijn marketability blijft in cleveland goed en hij heeft niet per se NY nodig.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef ujjain het volgende:
Dat wordt een maximum contract. Als Miami Heat fan, moet ik helaas zeggen dat de kans niet groot is dat Lebron James naar ons toe komt, omdat dit de club van Dwyane Wade is.
New York City verwacht ik, daarna Cleveland en ze zeggen dat Chicacgo nu ook een interessante optie is.
Vanavond weer NBA Finals! Go Lakers.
quote:
Ja echt een held, uiteindelijk 7 uit 8 in de eerste helft. Beetje jammer dat de C's beetje sloppy waren laatste minuut van Q2.. nu nog maar een lead van 6 pt.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef ujjain het volgende:
Als Miami Heat fan, moet ik helaas zeggen dat de kans niet groot is dat Lebron James naar ons toe komt, omdat dit de club van Dwyane Wade is.
New York City verwacht ik, daarna Cleveland en ze zeggen dat Chicacgo nu ook een interessante optie is.
http://www.nypost.com/p/s(...)d4kQarERK0aGkil7rYAJquote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Cleveland blijft. Als hij weggaat laat hij eigenlijk zien dat hij niet in staat is om Cleveland een titel te bezorgen. En een titel naar Cleveland halen is vanuit historisch perspectief toch wel een grote klus. Zijn marketability blijft in cleveland goed en hij heeft niet per se NY nodig.
De NBA heeft misschien wel een Lebron nodig in NY (voor ratings bijvoorbeeld), maar de initi
Als Lebron Cleveland verlaat verspeelt hij wel veel goodwill die hij heeft opgebouwd en zeker met zijn playoff falen de laatste twee jaar zijn er wat cracks in z'n armor te zien. De NY media zal bij blijvend falen zeker niet beter zijn dan die in Cleveland (understatement van de eeuw).
Als hij puur voor het geld gaat, ja dan is NYC uiteraard een goede plaats.
Of gewoon kampioen worden in Boston...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Dos37 het volgende:
Lakers pakken de voorsprong terug
Nu nog eentje winnen in Boston en het afmaken in LA.
Bij de Lakers? Wanneer dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef Dos37 het volgende:
Nee gewoon thuis kampioen worden dat is mooier en ja ik praat uit ervaring
Nee met een kampioenschap van een team wat je supportquote:
Haha ja jezus zie t nu pasquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee met een kampioenschap van een team wat je support
Twee keer hetzelfde nieuws... en weinig nieuws.quote:Op woensdag 9 juni 2010 03:22 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
http://www.nypost.com/p/s(...)d4kQarERK0aGkil7rYAJ
http://www.nowpublic.com/(...)sh-meet-2621881.html
lees dat maar ff
Bosh misschien nog wel, Johnson in ieder geval niet nee.. En toch zal een team als NY zulke speles gaan overbetalen als ze LeBron en/of Wade niet kunnen halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Twee keer hetzelfde nieuws... en weinig nieuws.
Bovendien vind ik Bosh en Joe Johnson niet echt super duper free agents zoals Wade en Lebron... Wat mij betreft is het alleen interessant wat Lebron doet. Wade bijft wel in Miami. Die zal kijken of hij dáár mensen kan krijgen. Lebron zal daar niet heen gaan, omdat het niet zijn team is (en Wade zal dan stiekem ook wel blij zijn). Als het de jaren 80 zouden zijn, zou dat niet uitmaken. Maar de huidige media is obsessed met individuele sterren...
Hahaha ja, normaal mist ie open layupsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef Multiply het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Kobe schoot echt geen drol raak. En mijn god wat heb ik een hekel aan Garnett gekregen zeg. Vervelende vent.
Maar goed Fisher was weer eens een baas in het 4e kwart! Vooral die fastbreak layup tegen 3 man was echt gruwelijk.![]()
Pure tactiek. Beetje te vergelijken met Mourinho en Hiddink van het voetbal, hoewel Hiddink juist gaat lopen roepen dat ie de beste is, ipv zeikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:09 schreef popolon het volgende:
Ach ja, het toneel van de playoffs. Tot nu toe is Jackson de grootste zeikerd. ( Over Durant, Nash, KG en wat opmerkingen over de refs etc.)
Blijkbaar hoort het erbij tegenwoordig.
Toch wel jammer. Naja, hoop maar dat ze er bij de olympische spelen wel gewoon allemaal bij zijn. Ik ga dan iig m`n best doen om een ticket te bemachtigenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Gaan de grote Amerikaanse spelers eigenlijk meedoen met het WK? Pau Gasol had zich al afgemeld bij Spanje volgens mij.
LeBron, Wade, Kobe, Melo en Howard waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Gaan de grote Amerikaanse spelers eigenlijk meedoen met het WK? Pau Gasol had zich al afgemeld bij Spanje volgens mij.
Als de Lakers weer geen defense spelen komt er echt geen game 7 hoor... daar kunnen de refs dan weinig aan doen. Als de Celtics kampioen worden, dan hebben ze verdiend. Ze hebben dan bijna de gehele starting 5 van team USA verslagen (Wade, Lebron, Howard, Kobe)... en tevens de #1,2,3 van de regular season.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:27 schreef popolon het volgende:
Je kunt rustig al je geld op een Laker winst zetten dinsdag. Die game 7 gaat er komen, anders zorgen de refs er wel voor.
Ik gok niet anders zou ik het doen.
Defense was niet eens zo heel erg slecht. Het grote probleem dit keer was dat Kobe totaal geen offensieve hulp krijg: Gasol gaf niet thuis, Artest liep een beetje te houthakken, Odom ook weer niet goed, Bynum zit nog half in de lappenmand en ja van de rest hoef je niet teveel te verwachten.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als de Lakers weer geen defense spelen komt er echt geen game 7 hoor... daar kunnen de refs dan weinig aan doen. Als de Celtics kampioen worden, dan hebben ze verdiend. Ze hebben dan bijna de gehele starting 5 van team USA verslagen (Wade, Lebron, Howard, Kobe)... en tevens de #1,2,3 van de regular season.
De defense was vrij zwak, en de Celtics konden veels te veel offensive rebounds pakken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Defense was niet eens zo heel erg slecht. Het grote probleem dit keer was dat Kobe totaal geen offensieve hulp krijg: Gasol gaf niet thuis, Artest liep een beetje te houthakken, Odom ook weer niet goed, Bynum zit nog half in de lappenmand en ja van de rest hoef je niet teveel te verwachten.
Gasol moet goed spelen, dan winnen ze.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:56 schreef popolon het volgende:
Verrassend, Lakers vliegen weg en 't is beslist in de eerste helft al.
Redelijk bizar, hoe het niveau van de twee teams en individuele spelers op en neer vliegt tussen wedstrijden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:56 schreef popolon het volgende:
Verrassend, Lakers vliegen weg en 't is beslist in de eerste helft al.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:47 schreef popolon het volgende:
Had ik niet verwacht!
Bedtijd, dit is niet spannend.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef rubje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wel en ik zeg nu dat de lakers de nieuwe NBA champions worden!!!!
Ga hem ook live kijken ja!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Multiply het volgende:
Ik ga game 7 ook maar live kijken. Dat downloaden de dag erna lukt toch niet want er is altijd wel een manier dat ik erachter kom.
Maar lekkere defensieve wedstrijd van de Lakers! Zo zie ik het graag.
ja poep vd celtics, want Lakers maken het thuis af vanavond...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Deze wedstrijd waren de Celtics poep, dus volgende wedstrijd zijn de Lakers poep. Dat is het patroon. Celtics winnen
quote:
http://www.atdhe.net/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:31 schreef Zwansen het volgende:
Waar kan ik het straks op een stream kijken? Ik wil het wel ff zien eigenlijk.
Bryant was anders ook niet best in het eerste kwartquote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:49 schreef popolon het volgende:
Niet normaal, Ray Allen, de beste schutter in de NBA schiet alles mis de laatste paar games.
??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Bryant was anders ook niet best in het eerste kwartHet is dat de Lakers 13(!) offensive rebounds hebben, anders hadden ze echt dik achter gestaan.
edit: en Artest loopt ook (weer) behoorlijk te falen. Allen net out of bounds, dat was wel erg knullig![]()
Nu 13 punten verschil... nou weet ik wel dat er wel betere comebacks zijn geweest, maar ik zie het nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:11 schreef popolon het volgende:
Bryant wordt nog wel wakker.Als de Celtics dit winnen eet ik een schoen op.
6 nu. 13 niks.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nu 13 punten verschil... nou weet ik wel dat er wel betere comebacks zijn geweest, maar ik zie het nog niet gebeuren.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:11 schreef tong80 het volgende:
Na het plassen even hier geklikt.
Lakers dus ?
Meen je nietquote:
Wou je zeggen dat t geen fout was?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:15 schreef popolon het volgende:
3 shots? Kobe heeft de refs weer mee hoor.
Lijkt me duidelijk.quote:
wil je de laatste paar minuten niet eens zien?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.
Maar goed, ik heb weer genoeg gezien. Lekker slapen.![]()
Vrij voorspelbaar allemaal.
LA zien winnen? Nah.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wil je de laatste paar minuten niet eens zien?
Die drie vrije worpen hebben de Celtics genekt. Dat was volgens mij het breekpunt.quote:
Hij had wel 0 turnovers he.quote:
Zo, die columbiaanse smokkelaars hebben Ronnie goed voorzienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Zwansen het volgende:
http://www.nba.com/video/(...)17_artest_nbatv.nba/
Inderdaad... als je slecht schiet, zorg dan in elk geval voor een 2nd chancequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:45 schreef popolon het volgende:
23 OREB voor LA, dat zegt het eigenlijk wel.
quote:The Golden State Warriors have agreed to trade Corey Maggette to the Milwaukee Bucks for center Dan Gadzuric and guard Charlie Bell, a league source told SI.com.
Las ook dat Gadzuric gewoon 7 miljoen verdiend komen seizoenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:34 schreef Terreros85 het volgende:
Dan Gadzuric is eindelijk verlost van de Bucks. Hij is opgenomen in de trade die Corey Maggette van Golden State naar Milwaukee stuurt.
[..]
Ja, hij heeft toen een jaar of 5 geleden een heel mooi contract getekend. 7 jaar voor 35 miljoen ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Las ook dat Gadzuric gewoon 7 miljoen verdiend komen seizoen
In spanje verdien je toch ook behoorlijk wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Gadzuric naar Golden State. Misschien dat ie nog eens minuten gaat maken in de NBA!
Ben opsich ook wel benieuwd wat Elson gaat doen. Bij Philidelphia krijg ie ook echt geen minuten, volgens mij is de Spaanse competitie nog een betere optie voor hem (tenzij het 100% om het geld gaat..)
Trades altijd eerst vanuit financieel oogpunt bekijken. Bucks moet nog meer dan 30M over 3 jaar aan Maggette. GS heeft nu 2 contracten die 1 jaar geldig zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:22 schreef Reddiablo het volgende:
maaruh.... Maggette voor Gadzuric en CHarlie Bell - dan ben je als Milwaukee toch superblij? Snap die trade niet vanuit GS oogpunt
Vind je? Ik had altijd het idee dat hij niks meer was dan een hustle player voor een paar minuten per gamequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vind Gadz een prima tweede center in de league. Vergeet niet dat hij prima kan verdedigen tegen de meeste centers, snel is voor een big guy en goed reboundt. Paar jaar geleden was hij nog goed voor een 20/20. Ik geloof dat hij best een kwartier per wedstrijd moet kunnen spelen, mits de tegenstander geen al te dominante center heeft.
Amare waarschijnlijk wegquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef Reddiablo het volgende:
zijn er nog zinvolle geruchten omtrent Phoenix?
Waar gaat Ama're heen en wie vervangt hem enzo?
Trouwens, Popo. Hoe komen die spelers als John Wall aan die dure maatpakken en hun auto's? Ze mogen toch helemaal geen geld verdienen voordat ze in de NBA spelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef popolon het volgende:
Rasheed kapt ermee. Laat 12 miljoen liggen, vrij ongebruikelijk maar wel typisch Sheed, en gaat achter de geraniums zitten.
Thanks Sheed.Je was een geweldige speler.
Komt dat niet gewoon doordat ze wel alvast sponsorcontracten mogen afsluiten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Trouwens, Popo. Hoe komen die spelers als John Wall aan die dure maatpakken en hun auto's? Ze mogen toch helemaal geen geld verdienen voordat ze in de NBA spelen?
Dacht dat er toen bij LBJ ook wat ophef over ontstond. Of wordt het nog gewoon stiekem wat onder de tafel doorgeschoven bij die jongens?
Ja Lebron zn moeder had een lening afgesloten om een dure auto te kopen voor hemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Trouwens, Popo. Hoe komen die spelers als John Wall aan die dure maatpakken en hun auto's? Ze mogen toch helemaal geen geld verdienen voordat ze in de NBA spelen?
Dacht dat er toen bij LBJ ook wat ophef over ontstond. Of wordt het nog gewoon stiekem wat onder de tafel doorgeschoven bij die jongens?
quote:Add one more marquee name to the most anticipated free-agent class in NBA history: Paul Pierce.
The All-Star forward has notified the Boston Celtics that he will opt out of the final year of his contract before the Wednesday deadline, which will make Pierce an unrestricted free agent for the first time. By opting out, Pierce forfeits next season's $21.5 million salary and adds another layer of uncertainty to Boston's general outlook in the wake of a wholly unexpected playoff run that took them to within one win of the championship.
Hij wil een nieuw long-term contract, bij de Celtics, onder de huidige CBA.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:58 schreef JayJay8 het volgende:
Denk dat Pierce gewoon in Boston blijft..
Hangt allemaal van de role players eromheen af. Met alleen 3 sterren maar geen goede roleplayers/bench wordt je ook geen kampioenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef Levitas het volgende:
Wade, Bosh, James naar Heat? Damn, dat moet haast wel een ring op gaan leveren.
Lebron naar de Knicks, zou 'ie dat wel doen? Hij is toch dorstig op zoek naar een ring, en is dat haalbaar bij de Knicks??
Ben ik met je eens, maar denk je echt dat veel role players zullen weigeren om te gaan spelen voor de Heat als die al Wade, Lebron en Bosh hebben? En als de drie heren "slim" zijn, nemen ze alle drie geen max contract, maar iets lager want dan blijft er nog wat meer over voor andere spelers.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:28 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hangt allemaal van de role players eromheen af. Met alleen 3 sterren maar geen goede roleplayers/bench wordt je ook geen kampioen
Maar die worden dan weer genoemd als trade materiaal voor Bosh (in een sign and trade deal).quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
+ ze hebben Chalmers en Beasley nog
James Bulls of Cle, Bosh Miami en voor de rest ben ik t met je eensquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef popolon het volgende:
Ik denk:
James - CLE
Wade - MIA
Bosh - MIA/CLE
Boozer - CHI
Stoudemire - PHX
Nowitzki - DAL
Johnson - NYK
We zullen zien.
James en Wade zie ik niet samen gaan, twee franchise players op één plek? Nah.
Darko danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:13 schreef popolon het volgende:
Het gesmijt met geld is begonnen: Rudi Gay blijft in Memphis voor 80M/5yr. Het maximale voor iemand van zijn leeftijd.
Nogal veel.
Dat zou wel een grote anticlimax zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef popolon het volgende:
Ik denk:
James - CLE
Wade - MIA
Bosh - MIA/CLE
Boozer - CHI
Stoudemire - PHX
Nowitzki - DAL
Johnson - NYK
We zullen zien.
James en Wade zie ik niet samen gaan, twee franchise players op één plek? Nah.
Ik denk zelf binnen twee of drie jaar. En misschien wel goed ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:52 schreef nyny83 het volgende:
Goddamn wat een bedragen, binnen 5 jaar gaat de NBA op zn gat op deze manier.
Misschien wel... het heeft in de NHL voor een aantal magere jaren gezorgd, maar nu staat er een gezonde en eerlijke topcompetitie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk zelf binnen twee of drie jaar. En misschien wel goed ook.
Maar ik snap het niet helemaal, in de NBA is toch ook gewoon een salary cap? Of ligt die zo hoog dat die geen issue is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:02 schreef popolon het volgende:
Ja klopt, de NHL is nog wel steeds bezig de fans terug te winnen maar het gaat langzaam aan beter gelukkig. De NBA is een jokercompetitie geworden de laatste jaren met die absurde bedragen. Lock out , here we come!
Leuke speler hoor maar weer veel te veel. Zonder Nash is Amare stukken minder, wat een zooitje.quote:The Knicks and Amar'e Stoudemire are working on a five-year, $100 million max contract and a deal could be completed as soon as this weekend.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:35 schreef Steve2907 het volgende:
Ja maar geen hard cap zoals in de NFL.
In de NHL mag je niet over die cap heen gaan, ongeacht welke speler je een contract aanbied. In de NBA mag je bijvoorbeeld een speler die al in je team hebt, en daar de zogenaamde Bird rights (genoemd naar larry Bird), meer bieden, maar er is ook mid level exception. En nog meer uitzonderingen.quote:
Parker weet wel hoe het is om playoffs te spelen én te winnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef popolon het volgende:
Knicks willen Parker aan Amare koppelen. Op zich een aardig duo al is Parker geen Nash natuurlijk.
De meeste waren het toen wel waard toen ze dat contract tekenden.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:42 schreef ujjain het volgende:
Ik vind Amare geen fail van de Knicks hoor, al was Lebron-Bosh natuurlijk meer garantie voor succes geweest.
Maar veel meer kwaliteit voor een maximum contract kun je niet krijgen. Moet je op http://hoopshype.com/salaries.htm eens zien wat voor losers maximum hebben en hadden (O'Neal, McGrady, Iverson, Marbury). Nu Gay en clubs zijn gewoon belangrijke boven-gemiddelde spelers kwijt te raken.
Stoudemire is heerlijke speler om als second option te hebben, maar je hebt alleen nog een defensive minded center ernaast nodig.
Ik vind alleen het wachten op 2011 voor Anthony wel een rare strategie.
Veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:39 schreef JayJay8 het volgende:
Steve Blake waarschijnlijk naar LA
http://realgm.com/src_wir(...)ar_deal_with_lakers/
Is precies t type PG dat de Lakers nodig hebbenquote:
Farmar heeft meer talent dan Blake maar past gewoon niet bij de Lakers en in de triangle offense.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:11 schreef popolon het volgende:
Vind Farmar, als backup PG, een stuk meer solide dan Blake. Zes teams in acht jaar tijd voor Blake, dat zegt wel wat.
Maar goed, voor dat geld kun je het risico nemen.
Klopt dit is ook de reden waarom MJ zn management functie bij de Wizards moest neerleggen toen hij weer ging spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Dunckie het volgende:
Mag niet, alles wat ze hem (of een speler in het algemeen geven) telt mee voor de salary cap. Bij wijze van spreken telt zelfs het ijsje dat ze buiten de teammaaltijden om voor hem kopen nog mee. Aandelen in het management etc tellen dus zeker mee. Zelfde reden dat Jordan dit nooit heeft gekregen toen hij nog bij de Bulls speelde.
Waarom zou Noah in combinatie met Boozer/Lee niet werken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:18 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Boozer en Lee? Denk het niet. Dat zou Joakim Noah min of meer buiten spel zetten, en die zou ik verkiezen boven Lee. En waarschijnlijk ook boven Boozer, in verband met leeftijd en chemie-zaken. Noah is goed.
Wade blijft.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Bosh gaat natuurlijk nooit naar Miami als Wade daar weggaat. Ik neem aan dat die spelers ook onderling met elkaar praten hierover?
Of.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:18 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Boozer en Lee?
Heat denk ik niet maar het zou wel heel ziek zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Nu kan LBJ toch niet bij Cleveland blijven? Denk dat het nu tussen Knicks en de Heat gaat?
Met een vier man roster gaan ze het niet redden ben ik bang.quote:
James kan 100 miljoen dollar per jaar verdienen met reclame als ie wil. Dan ga je toch niet moeilijk doen over een paar miljoen minder bij je team?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef ujjain het volgende:
Jawel hoor.
Maar Lebron Miami heat lijkt me niet gebeuren, omdat Bosh en Wade nu samen allebei een maximum contract lijken te gaan tekenen. Dan zou Lebron overblijven met 12 miljoen als salaris voor eerste jaar. (Ik weet het exacte restbedrag niet meer)
De Miami Heat hebben inderdaad een heel dun rooster, dat is wel jammer. Het zou ook jammer zijn als ze Beasley voor niets weg doen wat serieus overwogen lijkt te worden, om nog een 3e goede speler te kunnen halen.
NY is niet echt een contender de komende jaren, misschien over een 2 jaar als ze nog wat spelers kunnen halen. Ik denk dat hij in Cleveland blijft. Chicago kan maar dan krijg je helemaal die eeuwige MJ/LJ vergelijking en James wint dat nooit. In Cleveland hoeft ie maar 1 titel te pakken en dan schrijft hij al historie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:43 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Heat denk ik niet maar het zou wel heel ziek zijn.
Denk Cleveland of NY.
Oeeeh! Grote fout en inderdaad. #2 is dramaquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Maar Beasley is een #2 pick en die vallen over het algemeen altijd tegen
Ik denk niet dat hij in Cleveland blijft, ze hebben echt zo'n slecht team en zoveel committed salaries. Als je in het beste team wilt komen, moet je helaas denk ik voor de Bulls kiezen. Maar als je voor de mooiste club wilt gaan, voor de Heat. In New York spelen heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef PirE het volgende:
[..]
NY is niet echt een contender de komende jaren, misschien over een 2 jaar als ze nog wat spelers kunnen halen. Ik denk dat hij in Cleveland blijft. Chicago kan maar dan krijg je helemaal die eeuwige MJ/LJ vergelijking en James wint dat nooit. In Cleveland hoeft ie maar 1 titel te pakken en dan schrijft hij al historie.
Cleveland ook niet. Stoudemaire zou meteen de beste teamgenoot zijn de LeBron ooit heeft gehad, en Gallinari en Chandler zijn ook geen verkeerde spelers.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:17 schreef PirE het volgende:
[..]
NY is niet echt een contender de komende jaren, misschien over een 2 jaar als ze nog wat spelers kunnen halen. Ik denk dat hij in Cleveland blijft. Chicago kan maar dan krijg je helemaal die eeuwige MJ/LJ vergelijking en James wint dat nooit. In Cleveland hoeft ie maar 1 titel te pakken en dan schrijft hij al historie.
Lakers zijn er ook nog. 3 supersterren is nog geen automatisch kampioenschap.quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:27 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Boozer naar Chicago. Wow. Rose, Deng, Boozer en Noah. Die maken het heel veel teams, heel erg lastig volgend jaar.
Jared Dudley beweert bronnen te hebben die zeggen dat LeBron naar New York gaat. LeBron en Amare is natuurlijk ook een powerhouse, vooral omdat ik Gallinari inderdaad een hendige speler is. Maar dan gaat hij niet voor de prijzen. Dan schat ik Chicago hoger in, en hij heeft de kans om in Miami de league voor vijf jaar te beslissen. Bosh en Wade geven schijnbaar aan voor minder geld te willen spelen, om ruimte over te laten voor andere spelers. En dat is nodig, ze hebben nu maar vier spelers onder contract.
Maar LeBron... Ik weet het niet. Heb echt een naar gevoel over die man. Hij heeft een special op ESPN om te vertellen waar hij heen gaat? Als hij weg gaat is dat een uur lange martelsessie voor iedereen in Cleveland. Als hij blijft, is het een uur lang nutteloos het merk King James verkopen. Doe het lekker low key net als Bosh. Zeven jaar in Toronto, geen woord over ontevredenheid, en nu gaat hij weg. Niks op aan te merken.
Het lijkt er toch op dat hij naar Miami gaat;quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:16 schreef Omega het volgende:
Ben benieuwd of de buzz echt waar zal worden, Lebron, Wade en Bosh naar Miami. Ben wel benieuwd wat voor role players ze zullen aantrekken, want ze hebben maar 1 speler onder contract op dit moment. Maar ook Ray Allen is al gebeld om ook te komen spelen in Miami.
Bosh is natuurlijk niet te vergelijken met James he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:27 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Maar LeBron... Ik weet het niet. Heb echt een naar gevoel over die man. Hij heeft een special op ESPN om te vertellen waar hij heen gaat? Als hij weg gaat is dat een uur lange martelsessie voor iedereen in Cleveland. Als hij blijft, is het een uur lang nutteloos het merk King James verkopen. Doe het lekker low key net als Bosh. Zeven jaar in Toronto, geen woord over ontevredenheid, en nu gaat hij weg. Niks op aan te merken.
Donderdag, dus hier vrijdagmorgen denk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelaat is die special ?
En Lakers hebben zoals het nu lijkt een "makkelijkere" weg naar de Finals. Want Orlando, Boston en ook de Bulls en hawks zullen sterk voor de dag komen. Jazz raken Boozer kwijt, Nugets zijn te klein.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:55 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lakers zijn er ook nog. 3 supersterren is nog geen automatisch kampioenschap.
Nee qua spel natuurlijk niet. Maar Bosh zou voor veel clubs in deze zomer een hoofdprijs zijn geweest. Als hij een special zou doen, zouden er ook mensen kijken. Maar dat doet hij niet. Moet ik er wel meteen bijzeggen dat hij bezig is met een documentaire over de besluitvorming, en dat is ook niet helemaal koosjer, maar nogmaals: Een uur lang praten over een zin van vier seconden? Kom op.. Aandachtsgeil menneke.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bosh is natuurlijk niet te vergelijken met James he.
Ik bedoel ook niet als speler, maar als alles. Als speler, mediaicoon, persoon is James natuurlijk >>> Bosh.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Nee qua spel natuurlijk niet. Maar Bosh zou voor veel clubs in deze zomer een hoofdprijs zijn geweest. Als hij een special zou doen, zouden er ook mensen kijken. Maar dat doet hij niet. Moet ik er wel meteen bijzeggen dat hij bezig is met een documentaire over de besluitvorming, en dat is ook niet helemaal koosjer, maar nogmaals: Een uur lang praten over een zin van vier seconden? Kom op.. Aandachtsgeil menneke.
LeBron in Miami zie ik totaal niet zitten. Wade en LeBron zullen allebei de leider willen zijn. Dat gaat vast één of twee jaar goed, maar dat eindigt in een lelijke kleedkamer. Verder hebben ze dan met drie keer zestien miljoen (zoiets toch?) bijna vijftig miljoen aan salaris voor drie speler. Tel daar Chalmers en Beasley bij op, en hebt nog maar een dikke tien miljoen om zeven spelers aan te trekken. Als LeBron naar Miami gaat, moeten ze echt in de salarissen gaan snijden.
Dit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Nee qua spel natuurlijk niet. Maar Bosh zou voor veel clubs in deze zomer een hoofdprijs zijn geweest. Als hij een special zou doen, zouden er ook mensen kijken. Maar dat doet hij niet. Moet ik er wel meteen bijzeggen dat hij bezig is met een documentaire over de besluitvorming, en dat is ook niet helemaal koosjer, maar nogmaals: Een uur lang praten over een zin van vier seconden? Kom op.. Aandachtsgeil menneke.
LeBron in Miami zie ik totaal niet zitten. Wade en LeBron zullen allebei de leider willen zijn. Dat gaat vast één of twee jaar goed, maar dat eindigt in een lelijke kleedkamer. Verder hebben ze dan met drie keer zestien miljoen (zoiets toch?) bijna vijftig miljoen aan salaris voor drie speler. Tel daar Chalmers en Beasley bij op, en hebt nog maar een dikke tien miljoen om zeven spelers aan te trekken. Als LeBron naar Miami gaat, moeten ze echt in de salarissen gaan snijden.
Waar zijn al je andere kloons?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:29 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dwyane Wade heeft via zijn 'mensen' overigens ook aan Miami laten weten dat hij Jason Williams terug wil. Als dat gebeurt, excuseer me dan voor 24 uur, dan ga ik als een idioot youtube-highlights zittten kijken tot m'n familie me in een dwangbuis moet proppen.
Ja ho. Vergeet niet dat het een beetje komkommertijd is: Alleen de MLB (+ WC) is bezig. Als je een aantal sportzenders hebt moet je toch wat opvulling hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
maar nogmaals: Een uur lang praten over een zin van vier seconden? Kom op.. Aandachtsgeil menneke.
Omdat ze allebei heel baldominant zijn. Beiden hebben de bal in hun handen nodig om effectief te zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:43 schreef Omega het volgende:
Ik denk dat als er 3 topspelers met elkaar kunnen spelen, dat het dan Wade, Bron en Bosh zijn. Vooral Bron en Wade hebben altijd een hoog aantal assists zonder pg te spelen. Ik denk dat het kan, maar ze hebben wel goede role players nodig.
Payton en Malone waren toen al een tijdjeuit hun prime. Terwijl Bron, Wade en Bosh er nu alledrie inzitten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:00 schreef Zwansen het volgende:
Doet me toch eem beetje denken aan 2004(?) toen Bryant, Shaq, Malone en Payton in 1 team zaten.
Al was dat toch wel een redelijk succes omdat ze een ziek record hadden en toch gewoon de Finals haalden.
Afstoppen niet maar de Lakers kunnen ze best in toom houden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:26 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hehe goed punt. Als ze écht de ego's opzij kunnen zetten, en per avond kunnen bepalen wie 'the man' mag zijn, hebben ze natuurlijk een geweldig team. Daar kun je mij op de PG zetten en dan winnen ze nog elke wedstrijd, simpelweg omdat je in de praktijk de bal niet aan zult raken. Maar in de praktijk zijn er weinig (geen?) teams die Bosh, Wade én LeBron af kunnen stoppen. Voor de league en de spanning in de league zou het niet goed zijn. Die drie zijn 'de big three' van Boston in 2008, alleen dan nog jonger en hongeriger.
Maar beide kunnen dan een minuut of 10-15 op de bank spelen (rust voor de play offs) dan spelen ze dus 28 minuten samen. Ik heb toch Wade en Bron wedstrijden zien spelen waarin ze een aantal aanvallen de bal niet krijgen. Ik ben het met je eens dat het een risico is, en het kan mislopen, maar ik denk ALS er 3 sterren zijn die het samen kunnen doen, dan zijn het deze 3 wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:17 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Omdat ze allebei heel baldominant zijn. Beiden hebben de bal in hun handen nodig om effectief te zijn.
Grrrr.. disc error... kras op ofzo - heb een nieuwe gekocht via eBay - wanneer komt 'ie eindelijk weer binnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:22 schreef ujjain het volgende:
http://basketball.realgm.com/src_freeagency_tracker.php
Hier ook![]()
http://basketball.realgm.com/src_trade_tracker.php
ESPN 9 pm maakt Lebron James zijn beslissing bekend
Heb nog steen idee 9 pm welke tijd dat is, Eastern... Central...
Maar in ieder geval zal het tussen 2 uur en 6 uur 's nachts zijn, dus dat wordt waarschijnlijk te laat!
Wade-Bosh-Lebron. Ik ga mijn NBA 2k10 team alvast aanpassen.
Zal wel eastern time zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:22 schreef ujjain het volgende:
http://basketball.realgm.com/src_freeagency_tracker.php
Hier ook![]()
http://basketball.realgm.com/src_trade_tracker.php
ESPN 9 pm maakt Lebron James zijn beslissing bekend
Heb nog steen idee 9 pm welke tijd dat is, Eastern... Central...
Maar in ieder geval zal het tussen 2 uur en 6 uur 's nachts zijn, dus dat wordt waarschijnlijk te laat!
Wade-Bosh-Lebron. Ik ga mijn NBA 2k10 team alvast aanpassen.
Healthy Blazers en opkomende Thunder, maar inderdaad, waarschijnlijk weer Lakers in Finals.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:54 schreef popolon het volgende:
Lakers zijn de lachende derde: De West wordt leeggezogen. (PHX, UTA) SA en DEN worden alleen maar ouder. Straks zijn de Hornets nog de enige contender daar.
Ik volg de NFL niet echt, maar heb ik hier iets gemist?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:18 schreef ujjain het volgende:
Sportsradio van 18:00 tot 19:00 over NBA
http://radiotime.com/WebTuner.aspx?StationId=23267&
Lebron's leaving will leave the city of Cleveland devestated and heart-broken. It will be the second time the Cleveland sports fans have their hearts broken after the controversial departure of the Cleveland Browns. People might hurt themselves or others.
Het haalt wel alle hoop wel bij Cleveland sportsfans, dat ze nog succes te zien gaan krijgen.
En dat is nu dus een done dealquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:04 schreef Omega het volgende:
Indien Bron niet naar de Knicks gaat;
The Warriors and Knicks have an agreement in place to do a sign-and-trade deal that will send David Lee to Golden State for Anthony Randolph, Ronny Turiaf and Kelenna Azubuike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |