Da's pas een van de zoveel. O.a. ook Sprite, Glacéau, Bubblicious, Upper Deck, McDonald's en State Farm.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef Reanimation het volgende:
Heel veel met reclame..
http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ys-cnbclebronnike033110
sprite upper deck en mcdonald's hebben vrij veel spelers... Lebron zal alleen wel wat meer betaald drijgen dan vele anderen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's pas een van de zoveel. O.a. ook Sprite, Glacéau, Bubblicious, Upper Deck, McDonald's en State Farm.
Game 2 pas morgen.
Klopt maar je weet net zo goed als ik dat ie t waarschijnlijk wel wilt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:23 schreef popolon het volgende:
James heeft geen max contract 'nodig'.
Ik denk dat hij bij Cleveland blijft. Als hij weggaat laat hij eigenlijk zien dat hij niet in staat is om Cleveland een titel te bezorgen. En een titel naar Cleveland halen is vanuit historisch perspectief toch wel een grote klus. Zijn marketability blijft in cleveland goed en hij heeft niet per se NY nodig.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef ujjain het volgende:
Dat wordt een maximum contract. Als Miami Heat fan, moet ik helaas zeggen dat de kans niet groot is dat Lebron James naar ons toe komt, omdat dit de club van Dwyane Wade is.
New York City verwacht ik, daarna Cleveland en ze zeggen dat Chicacgo nu ook een interessante optie is.
Vanavond weer NBA Finals! Go Lakers.
quote:
Ja echt een held, uiteindelijk 7 uit 8 in de eerste helft. Beetje jammer dat de C's beetje sloppy waren laatste minuut van Q2.. nu nog maar een lead van 6 pt.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef ujjain het volgende:
Als Miami Heat fan, moet ik helaas zeggen dat de kans niet groot is dat Lebron James naar ons toe komt, omdat dit de club van Dwyane Wade is.
New York City verwacht ik, daarna Cleveland en ze zeggen dat Chicacgo nu ook een interessante optie is.
http://www.nypost.com/p/s(...)d4kQarERK0aGkil7rYAJquote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Cleveland blijft. Als hij weggaat laat hij eigenlijk zien dat hij niet in staat is om Cleveland een titel te bezorgen. En een titel naar Cleveland halen is vanuit historisch perspectief toch wel een grote klus. Zijn marketability blijft in cleveland goed en hij heeft niet per se NY nodig.
De NBA heeft misschien wel een Lebron nodig in NY (voor ratings bijvoorbeeld), maar de initi
Als Lebron Cleveland verlaat verspeelt hij wel veel goodwill die hij heeft opgebouwd en zeker met zijn playoff falen de laatste twee jaar zijn er wat cracks in z'n armor te zien. De NY media zal bij blijvend falen zeker niet beter zijn dan die in Cleveland (understatement van de eeuw).
Als hij puur voor het geld gaat, ja dan is NYC uiteraard een goede plaats.
Of gewoon kampioen worden in Boston...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef Dos37 het volgende:
Lakers pakken de voorsprong terug
Nu nog eentje winnen in Boston en het afmaken in LA.
Bij de Lakers? Wanneer dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef Dos37 het volgende:
Nee gewoon thuis kampioen worden dat is mooier en ja ik praat uit ervaring
Nee met een kampioenschap van een team wat je supportquote:
Haha ja jezus zie t nu pasquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee met een kampioenschap van een team wat je support
Twee keer hetzelfde nieuws... en weinig nieuws.quote:Op woensdag 9 juni 2010 03:22 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
http://www.nypost.com/p/s(...)d4kQarERK0aGkil7rYAJ
http://www.nowpublic.com/(...)sh-meet-2621881.html
lees dat maar ff
Bosh misschien nog wel, Johnson in ieder geval niet nee.. En toch zal een team als NY zulke speles gaan overbetalen als ze LeBron en/of Wade niet kunnen halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Twee keer hetzelfde nieuws... en weinig nieuws.
Bovendien vind ik Bosh en Joe Johnson niet echt super duper free agents zoals Wade en Lebron... Wat mij betreft is het alleen interessant wat Lebron doet. Wade bijft wel in Miami. Die zal kijken of hij dáár mensen kan krijgen. Lebron zal daar niet heen gaan, omdat het niet zijn team is (en Wade zal dan stiekem ook wel blij zijn). Als het de jaren 80 zouden zijn, zou dat niet uitmaken. Maar de huidige media is obsessed met individuele sterren...
Hahaha ja, normaal mist ie open layupsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef Multiply het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Kobe schoot echt geen drol raak. En mijn god wat heb ik een hekel aan Garnett gekregen zeg. Vervelende vent.
Maar goed Fisher was weer eens een baas in het 4e kwart! Vooral die fastbreak layup tegen 3 man was echt gruwelijk.![]()
Pure tactiek. Beetje te vergelijken met Mourinho en Hiddink van het voetbal, hoewel Hiddink juist gaat lopen roepen dat ie de beste is, ipv zeikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:09 schreef popolon het volgende:
Ach ja, het toneel van de playoffs. Tot nu toe is Jackson de grootste zeikerd. ( Over Durant, Nash, KG en wat opmerkingen over de refs etc.)
Blijkbaar hoort het erbij tegenwoordig.
Toch wel jammer. Naja, hoop maar dat ze er bij de olympische spelen wel gewoon allemaal bij zijn. Ik ga dan iig m`n best doen om een ticket te bemachtigenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Gaan de grote Amerikaanse spelers eigenlijk meedoen met het WK? Pau Gasol had zich al afgemeld bij Spanje volgens mij.
LeBron, Wade, Kobe, Melo en Howard waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Gaan de grote Amerikaanse spelers eigenlijk meedoen met het WK? Pau Gasol had zich al afgemeld bij Spanje volgens mij.
Als de Lakers weer geen defense spelen komt er echt geen game 7 hoor... daar kunnen de refs dan weinig aan doen. Als de Celtics kampioen worden, dan hebben ze verdiend. Ze hebben dan bijna de gehele starting 5 van team USA verslagen (Wade, Lebron, Howard, Kobe)... en tevens de #1,2,3 van de regular season.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:27 schreef popolon het volgende:
Je kunt rustig al je geld op een Laker winst zetten dinsdag. Die game 7 gaat er komen, anders zorgen de refs er wel voor.
Ik gok niet anders zou ik het doen.
Defense was niet eens zo heel erg slecht. Het grote probleem dit keer was dat Kobe totaal geen offensieve hulp krijg: Gasol gaf niet thuis, Artest liep een beetje te houthakken, Odom ook weer niet goed, Bynum zit nog half in de lappenmand en ja van de rest hoef je niet teveel te verwachten.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als de Lakers weer geen defense spelen komt er echt geen game 7 hoor... daar kunnen de refs dan weinig aan doen. Als de Celtics kampioen worden, dan hebben ze verdiend. Ze hebben dan bijna de gehele starting 5 van team USA verslagen (Wade, Lebron, Howard, Kobe)... en tevens de #1,2,3 van de regular season.
De defense was vrij zwak, en de Celtics konden veels te veel offensive rebounds pakken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Defense was niet eens zo heel erg slecht. Het grote probleem dit keer was dat Kobe totaal geen offensieve hulp krijg: Gasol gaf niet thuis, Artest liep een beetje te houthakken, Odom ook weer niet goed, Bynum zit nog half in de lappenmand en ja van de rest hoef je niet teveel te verwachten.
Gasol moet goed spelen, dan winnen ze.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:56 schreef popolon het volgende:
Verrassend, Lakers vliegen weg en 't is beslist in de eerste helft al.
Redelijk bizar, hoe het niveau van de twee teams en individuele spelers op en neer vliegt tussen wedstrijden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:56 schreef popolon het volgende:
Verrassend, Lakers vliegen weg en 't is beslist in de eerste helft al.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:47 schreef popolon het volgende:
Had ik niet verwacht!
Bedtijd, dit is niet spannend.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef rubje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wel en ik zeg nu dat de lakers de nieuwe NBA champions worden!!!!
Ga hem ook live kijken ja!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef Multiply het volgende:
Ik ga game 7 ook maar live kijken. Dat downloaden de dag erna lukt toch niet want er is altijd wel een manier dat ik erachter kom.
Maar lekkere defensieve wedstrijd van de Lakers! Zo zie ik het graag.
ja poep vd celtics, want Lakers maken het thuis af vanavond...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Deze wedstrijd waren de Celtics poep, dus volgende wedstrijd zijn de Lakers poep. Dat is het patroon. Celtics winnen
quote:
http://www.atdhe.net/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:31 schreef Zwansen het volgende:
Waar kan ik het straks op een stream kijken? Ik wil het wel ff zien eigenlijk.
Bryant was anders ook niet best in het eerste kwartquote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:49 schreef popolon het volgende:
Niet normaal, Ray Allen, de beste schutter in de NBA schiet alles mis de laatste paar games.
??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Bryant was anders ook niet best in het eerste kwartHet is dat de Lakers 13(!) offensive rebounds hebben, anders hadden ze echt dik achter gestaan.
edit: en Artest loopt ook (weer) behoorlijk te falen. Allen net out of bounds, dat was wel erg knullig![]()
Nu 13 punten verschil... nou weet ik wel dat er wel betere comebacks zijn geweest, maar ik zie het nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:11 schreef popolon het volgende:
Bryant wordt nog wel wakker.Als de Celtics dit winnen eet ik een schoen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |