Enige theoretische voorbeelden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die zat hier echt alleen maar te trollen en te kutten vroeger
Ja maar verstappen gaat toch naar je enkel?quote:
En op een strikt moederkoekdieet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Beter gaat Robben gewoon slapen in een bed van placenta's.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat mij betreft nemen ze hem geblesseerd mee, als hij dan eventueel vanaf de kwartfinale mee kan doen vind ik het alsnog prima.
Te laat, ik heb zijn posts al gedelete. Gefrustreerd jochie zeg, schelden via pm terwijl ik hem niet eens ken. Hihi, ik rijm weer..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een user met een ban. Bekijk zijn geschiedenis maar.
Geef me een naam en adres en ik neem negers mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Allemaal de schuld van zoeen vadsige waarzegger. Ik weet niet meer welk tv-programma maar die voorspelde dat we de finale niet zouden halen omdat er een belangrijke speler met een blessure zou afvallen.
Dit zou mij aardig wat geld kosten dus doe maar niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Heel Nederland is doodstil. Een compleet land houdt de adem in. Niemand heeft het over Spanje dat eigenlijk toch beter is, Sneijder die ruzie maakt over vrije trappen of Stekelenburg die niet het niveau van van der Sar heeft. Zo spoedig mogelijk komt de scan. Heel Nederland wacht geduldig af. Het verlossende woord komt morgenochtend; Robben haalt de poulewedstrijden niet. Wel gaat hij mee om later eventueel mee te kunnen doen. De poulewedstrijden zijn dramatisch. Tegen Denemarken wordt 0-0 gespeeld. De Japanners maken net als tegen Engeland graag eigen goals en dat is onze redding: 1-0. Tegen Kameroen is het weer huilen met de pet op. 1-1. Met vijf punten en slechts twee doelpunten gaat Nederland door naar de volgende ronde. Paraguay wordt verslagen na penalty's. Stekelenburg stopt er twee en wordt een nationale held door ons naar de kwartfinale te keepen. Dan volgt er goed nieuws. Op het wedstrijdformulier van Nederland - Portugal prijkt de naam waar iedereen op zit te wachten. Robben kan meedoen. Onder leiding van de opgeleefde rechtsbuiten wordt Portugal in de pan gehakt. 3-0, eindelijk afgerekend met een trauma. De Grote Vier zijn eindelijk weer in ere hersteld. De resterende twee wedstrijden zijn als een droom.
Nederland wereldkampioen 2010.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Heel Nederland is doodstil. Een compleet land houdt de adem in. Niemand heeft het over Spanje dat eigenlijk toch beter is, Sneijder die ruzie maakt over vrije trappen of Stekelenburg die niet het niveau van van der Sar heeft. Zo spoedig mogelijk komt de scan. Heel Nederland wacht geduldig af. Het verlossende woord komt morgenochtend; Robben haalt de poulewedstrijden niet. Wel gaat hij mee om later eventueel mee te kunnen doen. De poulewedstrijden zijn dramatisch. Tegen Denemarken wordt 0-0 gespeeld. De Japanners maken net als tegen Engeland graag eigen goals en dat is onze redding: 1-0. Tegen Kameroen is het weer huilen met de pet op. 1-1. Met vijf punten en slechts twee doelpunten gaat Nederland door naar de volgende ronde. Paraguay wordt verslagen na penalty's. Stekelenburg stopt er twee en wordt een nationale held door ons naar de kwartfinale te keepen. Dan volgt er goed nieuws. Op het wedstrijdformulier van Nederland - Portugal prijkt de naam waar iedereen op zit te wachten. Robben kan meedoen. Onder leiding van de opgeleefde rechtsbuiten worden Ronaldo en zijn kompanen in de pan gehakt. 3-0, eindelijk afgerekend met een trauma. De Grote Vier zijn eindelijk weer in ere hersteld. De resterende twee wedstrijden zijn als een droom.
Nederland wereldkampioen 2010.
Ik heb maar 1 goal gezien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Als ik die 6e goal weer zie moet ik weer een traantje wegpinken.
14.gifquote:
Ik wil best wedden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:49 schreef Lamon. het volgende:
Oh, ff een reality check, Nederland wordt geen wereldkampioen, maar valt af in de kwartfinales, iemand zin om te wedden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |