Van Persie heeft het grote gedeelte van het seizoen aan de kant gezeten en speelt sowieso in een mindere ploeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk hoeveel wedstrijden Robben beslist heeft dit seizoen. In de CL tegen zowel Fiorentina als Manchester United, in de bekerfinale en ZO vaak tijdens de competitie
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou je voortaan, als je jezelf van zo'n repliek wil dienen, gebruik willen maken van onderstaande video:
Bij voorbaat dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein detail, groot verschil.quote:
Dat klopt. Daarom kan ik ook niet zeggen dat hij beter is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van Persie heeft het grote gedeelte van het seizoen aan de kant gezeten en speelt sowieso in een mindere ploeg.
PM/Fobo. Dit is een SC. Bam.quote:
De wedstrijden die hij heeft gespeeld, vond ik hem wel geweldig spelen, nog beter dan Robben. Maar Robben doet niet veel voor hem onder.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom kan ik ook niet zeggen dat hij beter is.
Ik ben geen taalpurist, 40% van de posts gemaakt op dit forum bevat wel een taal of spellingsfout, so frankly my dear, I dont give a damn.quote:
Je vergeet de apostrof na 'don'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben geen taalpurist, 40% van de posts gemaakt op dit forum bevat wel een taal of spellingsfout, so frankly my dear, I dont give a damn.
Okay!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben geen taalpurist, 40% van de posts gemaakt op dit forum bevat wel een taal of spellingsfout, so frankly my dear, I dont give a damn.
Als Babel hierdoor ook maar één speelminuut krijgt ga ik huilen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Als hij de poulewedstrijden niet kan meedoen, alsnog meenemen.
Een user met een ban. Bekijk zijn geschiedenis maar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef Lamon. het volgende:
Wie is Remjso of hoe ie ook mag heten, hij is mijn PM aan het vervuilen. Is het een kloon of echte user en loser (hihi, dat rijmt) , want hij denkt dat ie boeiend is ofzo, ik heb liever vrouwelijke stalkers.
Je verstappen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb de wedstrijd neit gezien, maar wel die actie net op herhaling, maar hoezo fuck je dan je hamstring? Ik heb ook wel eens een mislukt hakje gehad () maar dan krijg ik op andere plekken last.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |