hoe lang duurt registreren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef standaard_broodrooster het volgende:
the fuck...![]()
wie gaat hem twitteren dat ie dat vooral moet doen?
We hebben iemand gevonden die zowaar nog laffer is. Hulde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
wie twittert deze link even naar hem
http://www.google.be/images?hl=nl&source=imghp&q=do+it+faggot&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Is het laf? ik wou het bijna doen!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben iemand gevonden die zowaar nog laffer is. Hulde.
Alsof het echt is. Schreeuw om aandacht van een idioot, of weer een of ander sociaal experiment van een student.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben iemand gevonden die zowaar nog laffer is. Hulde.
Of het serieus is of niet, jij hebt het topic niet gelezenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of het serieus is of niet, niemand die de politie even heeft ingelicht?
Lees eens verder dan je piemel lang is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of het serieus is of niet, niemand die de politie even heeft ingelicht?
Vragen of iemand anders het even doet, dat is laf.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is het laf? ik wou het bijna doen!!!
Ik zou het zelf doen als ik een account had hoor. Maar ik heb voor de rest geen enkele zin me bezig te houden met die twitter-onzin, ik weet eigenlijk niet eens precies wat en hoe het nou precies allemaal in elkaar steekt. Ik ga me er dus niet speciaal voor registrerenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vragen of iemand anders het even doet, dat is laf.
Je beoordeelt het nu wel erg oppervlakkig en makkelijk. Alsof zelfmoord plegen een beslissing is die je zonder wikken en wegen neemt, alsof iemand die zelfmoord pleegt niet al tijden kan worstelen met problemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb compleet 0,0 respect voor mensen die zelfmoord plegen.
Misschien hebben ze heel veel problemen en een moeilijk leven en weet ik het wat allemaal.
Ik heb respect voor mensen die hun problemen (hoe groot die ook zijn) onder ogen komen en er alles aan doen om ze op te lossen. Dát zijn mensen die respect verdienen, en niet diegene die de makkelijke uitweg kiezen.
En dan kan je wel zeggen dat zelfmoord plegen helemaal geen makkelijke weg is, maar doorgaans is die wel zeker makkelijker dan je problemen onder ogen komen.
Kutvolk wat zelfmoord pleegt. Geen greintje respect voor.
quote:Politie in actie na twitterpaniek
zaterdag 05 juni 2010 | 13:31 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 05 juni 2010 | 14:18
ZIERIKZEE - Alarmerende berichten op twitter van een man in Zierikzee die aankondigde zelfmoord te zullen gaan plegen, waren zaterdagochtend aanleiding voor de politie ter plekke poolshoogte te gaan nemen.
De man liet via twitterberichtjes weten een einde aan zijn leven te willen maken als gevolg van relatieproblemen en wegens het feit dat hij niet meer in contact mag komen met zijn kinderen.
Volgens een woordvoerster van de afdeling voorlichting had de politie echter ter plekke geconstateerd dat 'er niks aan de hand' was.
nee hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan vindt iedereen me gelijk zo'n botte lul
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)na-twitterpaniek.ece
[..]
En ze komen niet even checken wie mijn tuinbankje gejat heeft.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)na-twitterpaniek.ece
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |