Waarom? Sommige nemen hun kinderen erbij mee. Dat is pas slecht, die kiezen er immers niet zelf voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:39 schreef j95 het volgende:
Ernstig, dat je je kinderen zo in de steek kan laten. Zelfmoord vind ik nog steeds een van de ergste dingen die je jezelf en andere om je heen aan kunt doen..
quote:
Bemoei ik me met hem? Nee, nou dan.quote:
Ga met knikkers spelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:42 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Vraag vragen, zonder mij de tijd te geven om te antwoorden.
zG.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:42 schreef zarGon het volgende:
Jammer dat er geen live-uitzending is met een/zijn webcam.
Het lijkt mij meer op een afscheid. Als die hulp wou kon die zelf ook de politie bellen of wie dan ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het is een duidelijke schreeuw om hulp anders had ie het wel gedaan.....
mensen die zelfmoord willen plegen gaan niet twitteren dat ze nu gaan proberen zelfmoord te plegen omdat de kans te groot is dat iemand dat dus leest, snel naar zijn huis gaat en hem "redt"quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:49 schreef system het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer op een afscheid. Als die hulp wou kon die zelf ook de politie bellen of wie dan ook.
4chan, liveleak, youtube, chatroulette en andere grote platforms gingen twitter al voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor Twitter. Geen enkel nieuw online platform is werkelijk hip totdat er een live zelfmoordpoging op is gedaan.
tweet: aangezien het flatgebouw hoog is en het nog ff duurt voordat ik de grond raak tweet ik dit berichtje in mijn vrije val vanaf mijn mobiel... het gaat u goed! /tweetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor Twitter. Geen enkel nieuw online platform is werkelijk hip totdat er een live zelfmoordpoging op is gedaan.
Nee, dat is 't nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wow, dit is best wel ernstig..
Goede afloop van wat? Er is niks aan de handquote:
Zuurquote:Join today and follow @papamarsie.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tweet: aangezien het flatgebouw hoog is en het nog ff duurt voordat ik de grond raak tweet ik dit berichtje in mijn vrije val vanaf mijn mobiel... het gaat u goed! /tweet
jammer dat mensen dit geloven. zegt meer over jullie dan over deze man.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:55 schreef DeRemyNL het volgende:
jammer dat er grappen over gemaakt worden. zegt maar over jullie dan over deze man
Dan vindt iedereen me gelijk zo'n botte lulquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef standaard_broodrooster het volgende:
the fuck...![]()
wie gaat hem twitteren dat ie dat vooral moet doen?
zijn gewoon mensen die hulp nodig hebben dusja. niet echt iets om grapjes om te maken ma goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef opastokvis het volgende:
[..]
jammer dat mensen dit geloven. zegt meer over jullie dan over deze man.
mensen die zeggen dat ze springen, is gewoon bewezen, springen niet...
al 3 x gezien en 3 x was de brandweer 'er net op tijd' bij.
ja net op tijd, maar je staat wel al een half uur te kijken en hij wil pas springen zodra hij gered kan worden.![]()
als je zelfmoord wilt plegen zadel daar dan niet een ander mee op
da's dan wel erg die mensen die staan te roepen bij zo'n echt geval van 'spring dan, je durft niet!'quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef standaard_broodrooster het volgende:
the fuck...![]()
hoe lang duurt registreren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef standaard_broodrooster het volgende:
the fuck...![]()
We hebben iemand gevonden die zowaar nog laffer is. Hulde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
wie twittert deze link even naar hem
http://www.google.be/images?hl=nl&source=imghp&q=do+it+faggot&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Is het laf? ik wou het bijna doen!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben iemand gevonden die zowaar nog laffer is. Hulde.
Alsof het echt is. Schreeuw om aandacht van een idioot, of weer een of ander sociaal experiment van een student.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben iemand gevonden die zowaar nog laffer is. Hulde.
Of het serieus is of niet, jij hebt het topic niet gelezenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of het serieus is of niet, niemand die de politie even heeft ingelicht?
Lees eens verder dan je piemel lang is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of het serieus is of niet, niemand die de politie even heeft ingelicht?
Vragen of iemand anders het even doet, dat is laf.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is het laf? ik wou het bijna doen!!!
Ik zou het zelf doen als ik een account had hoor. Maar ik heb voor de rest geen enkele zin me bezig te houden met die twitter-onzin, ik weet eigenlijk niet eens precies wat en hoe het nou precies allemaal in elkaar steekt. Ik ga me er dus niet speciaal voor registrerenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vragen of iemand anders het even doet, dat is laf.
Je beoordeelt het nu wel erg oppervlakkig en makkelijk. Alsof zelfmoord plegen een beslissing is die je zonder wikken en wegen neemt, alsof iemand die zelfmoord pleegt niet al tijden kan worstelen met problemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb compleet 0,0 respect voor mensen die zelfmoord plegen.
Misschien hebben ze heel veel problemen en een moeilijk leven en weet ik het wat allemaal.
Ik heb respect voor mensen die hun problemen (hoe groot die ook zijn) onder ogen komen en er alles aan doen om ze op te lossen. Dát zijn mensen die respect verdienen, en niet diegene die de makkelijke uitweg kiezen.
En dan kan je wel zeggen dat zelfmoord plegen helemaal geen makkelijke weg is, maar doorgaans is die wel zeker makkelijker dan je problemen onder ogen komen.
Kutvolk wat zelfmoord pleegt. Geen greintje respect voor.
quote:Politie in actie na twitterpaniek
zaterdag 05 juni 2010 | 13:31 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 05 juni 2010 | 14:18
ZIERIKZEE - Alarmerende berichten op twitter van een man in Zierikzee die aankondigde zelfmoord te zullen gaan plegen, waren zaterdagochtend aanleiding voor de politie ter plekke poolshoogte te gaan nemen.
De man liet via twitterberichtjes weten een einde aan zijn leven te willen maken als gevolg van relatieproblemen en wegens het feit dat hij niet meer in contact mag komen met zijn kinderen.
Volgens een woordvoerster van de afdeling voorlichting had de politie echter ter plekke geconstateerd dat 'er niks aan de hand' was.
nee hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan vindt iedereen me gelijk zo'n botte lul
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)na-twitterpaniek.ece
[..]
En ze komen niet even checken wie mijn tuinbankje gejat heeft.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)na-twitterpaniek.ece
[..]
Er is een reden waarom hij zijn kinderen niet zo vaak mag zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:39 schreef Twizu het volgende:
Wel ontzettend kansloos. Het zal je vader maar zijn.
Ik zeg nergens dat het makkelijk is om zelfmoord te plegen. Ik zeg alleen dat je problemen onder ogen komen moeilijker kan zijn dan het bijltje er maar bij neer te gooien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:26 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je beoordeelt het nu wel erg oppervlakkig en makkelijk. Alsof zelfmoord plegen een beslissing is die je zonder wikken en wegen neemt, alsof iemand die zelfmoord pleegt niet al tijden kan worstelen met problemen.
Als je het hebt over 'het bijltje er bij neergooien', klinkt het toch alsof je het inschat als een makkelijke keuze die niet vooraf is gegaan door een lastig proces en het juist wel onder ogen komen van problemen. Als die problemen onbedwingbaar lijken - en blijken - dan kan ik me voorstellen dat je die beslissing maakt. Respectloos vind ik het dan ook zeker niet, hoe zwaar zo'n daad ook voor de omgeving kan zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het makkelijk is om zelfmoord te plegen. Ik zeg alleen dat je problemen onder ogen komen moeilijker kan zijn dan het bijltje er maar bij neer te gooien.
Ow en ik zei ook nog dat ik compleet 0,0 respect heb voor mensen die zelfmoord plegen, dat kan ik niet vaak genoeg zeggen
Mensen die zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef PiRANiA het volgende:
Voss, noem eens iets waar jij nou echt 0.0 respect voor hebt?
Problemen zijn nooit onbedwingbaar.quote:Als die problemen onbedwingbaar lijken - en blijken - dan kan ik me voorstellen dat je die beslissing maakt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef PiRANiA het volgende:
Voss, noem eens iets waar jij nou echt 0.0 respect voor hebt?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Ik begin een beetje op dat sletje van de partij van de dieren te lijken
Dan ga je er qua aantrekkelijkheid wel op vooruit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Ik begin een beetje op dat sletje van de partij van de dieren te lijken
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:12 schreef PiRANiA het volgende:
Moet ik die @papamarsie gaan volgen om ook bij een Twitter-Live-Suicide mee te maken? Als ik het niet doe, mis ik dan wat? #durftespringen
http://twitter.com/Dirkh_/status/15479734589
zegt hij lafjes nadat hij al gelezen had dat de man al in orde isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef leeell het volgende:
Do it faggot
ik postte zonder het topic eerst doorgelezen te hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
zegt hij lafjes nadat hij al gelezen had dat de man al in orde is
stoer mèn. koop een fiets en ga rijden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ik postte zonder het topic eerst doorgelezen te hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |