Het lijkt mij meer op een afscheid. Als die hulp wou kon die zelf ook de politie bellen of wie dan ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het is een duidelijke schreeuw om hulp anders had ie het wel gedaan.....
mensen die zelfmoord willen plegen gaan niet twitteren dat ze nu gaan proberen zelfmoord te plegen omdat de kans te groot is dat iemand dat dus leest, snel naar zijn huis gaat en hem "redt"quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:49 schreef system het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer op een afscheid. Als die hulp wou kon die zelf ook de politie bellen of wie dan ook.
4chan, liveleak, youtube, chatroulette en andere grote platforms gingen twitter al voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor Twitter. Geen enkel nieuw online platform is werkelijk hip totdat er een live zelfmoordpoging op is gedaan.
tweet: aangezien het flatgebouw hoog is en het nog ff duurt voordat ik de grond raak tweet ik dit berichtje in mijn vrije val vanaf mijn mobiel... het gaat u goed! /tweetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor Twitter. Geen enkel nieuw online platform is werkelijk hip totdat er een live zelfmoordpoging op is gedaan.
Nee, dat is 't nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wow, dit is best wel ernstig..
Goede afloop van wat? Er is niks aan de handquote:
Zuurquote:Join today and follow @papamarsie.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tweet: aangezien het flatgebouw hoog is en het nog ff duurt voordat ik de grond raak tweet ik dit berichtje in mijn vrije val vanaf mijn mobiel... het gaat u goed! /tweet
jammer dat mensen dit geloven. zegt meer over jullie dan over deze man.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:55 schreef DeRemyNL het volgende:
jammer dat er grappen over gemaakt worden. zegt maar over jullie dan over deze man
Dan vindt iedereen me gelijk zo'n botte lulquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef standaard_broodrooster het volgende:
the fuck...![]()
wie gaat hem twitteren dat ie dat vooral moet doen?
zijn gewoon mensen die hulp nodig hebben dusja. niet echt iets om grapjes om te maken ma goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef opastokvis het volgende:
[..]
jammer dat mensen dit geloven. zegt meer over jullie dan over deze man.
mensen die zeggen dat ze springen, is gewoon bewezen, springen niet...
al 3 x gezien en 3 x was de brandweer 'er net op tijd' bij.
ja net op tijd, maar je staat wel al een half uur te kijken en hij wil pas springen zodra hij gered kan worden.![]()
als je zelfmoord wilt plegen zadel daar dan niet een ander mee op
da's dan wel erg die mensen die staan te roepen bij zo'n echt geval van 'spring dan, je durft niet!'quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef standaard_broodrooster het volgende:
the fuck...![]()
wie gaat hem twitteren dat ie dat vooral moet doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |