Zwart:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef k_i_m het volgende:
Oooh, ik wil het oooook! Maar ik heb geen zwart. En ook geen wit
.
Ik kan niet lang genoeg mijn adem inhouden om zo dicht bij mijn tenen in de buurt te zijn met mijn handenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef k_i_m het volgende:
Oooh, ik wil het oooook! Maar ik heb geen zwart. En ook geen wit
.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan niet lang genoeg mijn adem inhouden om zo dicht bij mijn tenen in de buurt te zijn met mijn handen
Mooi mous!!!
oooooh hier vandaag tomaten,mozaarella,basil,olijfolie,zeezoutjesalade <3quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:50 schreef m@x het volgende:Zwart met glitters
![]()
Bedankt voor de vega-tips. Ik heb even gekeken wat ik nog in de koelkast heb staan en denk dat het pastasalade met tomaatjes, kappertjes, rucola, bosuitjes en feta wordt.
Ik zag bij Wehkamp een redelijk betaalbare wasmachine staan. Mijn ouders hebben die ook en mijn moeder is er erg enthousiast over (jaja, zelfs van een wasmachine kan je blij worden) Denk dat die het dan maar moet worden.
feuteuxquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mous ik heb je nagedaan en nu heb ik ook kapoentjes op m`n tenen
Graag gedaan, en heel erg gegundquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:07 schreef Lois het volgende:Meiden!
Wat zijn jullie lief. Helemaal beduust zijn we er van en heel erg ontroert. Dank jullie wel!!
Jeroen en ik gaan zeker iets leuks doen samen met de pluim, de bedel is helemaal in de roosen om sommige kaartjes moest ik huilen
![]()
Jullie zijn lief! Dank jullie wel!
(telefoonfoto's heb even geen camera bij de hand)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
mehquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog wel remover..kom maar halen
Nee, ik heb geen zwart en witquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:36 schreef oeke het volgende:
Dus ik kan ook al vanaaf de toef erop maken? Ipv morgen. Dat zou beter zijn.
Heb je ook lieveheersbeessies, Kim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |