Zwart:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef k_i_m het volgende:
Oooh, ik wil het oooook! Maar ik heb geen zwart. En ook geen wit
.
Ik kan niet lang genoeg mijn adem inhouden om zo dicht bij mijn tenen in de buurt te zijn met mijn handenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef k_i_m het volgende:
Oooh, ik wil het oooook! Maar ik heb geen zwart. En ook geen wit
.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan niet lang genoeg mijn adem inhouden om zo dicht bij mijn tenen in de buurt te zijn met mijn handen
Mooi mous!!!
oooooh hier vandaag tomaten,mozaarella,basil,olijfolie,zeezoutjesalade <3quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:50 schreef m@x het volgende:Zwart met glitters
![]()
Bedankt voor de vega-tips. Ik heb even gekeken wat ik nog in de koelkast heb staan en denk dat het pastasalade met tomaatjes, kappertjes, rucola, bosuitjes en feta wordt.
Ik zag bij Wehkamp een redelijk betaalbare wasmachine staan. Mijn ouders hebben die ook en mijn moeder is er erg enthousiast over (jaja, zelfs van een wasmachine kan je blij worden) Denk dat die het dan maar moet worden.
feuteuxquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mous ik heb je nagedaan en nu heb ik ook kapoentjes op m`n tenen
Graag gedaan, en heel erg gegundquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:07 schreef Lois het volgende:Meiden!
Wat zijn jullie lief. Helemaal beduust zijn we er van en heel erg ontroert. Dank jullie wel!!
Jeroen en ik gaan zeker iets leuks doen samen met de pluim, de bedel is helemaal in de roosen om sommige kaartjes moest ik huilen
![]()
Jullie zijn lief! Dank jullie wel!
(telefoonfoto's heb even geen camera bij de hand)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
mehquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog wel remover..kom maar halen
Nee, ik heb geen zwart en witquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:36 schreef oeke het volgende:
Dus ik kan ook al vanaaf de toef erop maken? Ipv morgen. Dat zou beter zijn.
Heb je ook lieveheersbeessies, Kim?
ah okay, ik dacht al dat ik uitgeschreven wasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef YPPY het volgende:
kleurdoos, dit is gedaan met het eerste lijstje van secret santa met aanvullingen nav acties voor keshet en simmu. Als je wilt, kun je BE een pm sturen, dan krijg je de volgende keer ook bericht als er weer iets is.
En Lois, ik vind nog steeds dat je/jullie het echt, echt, echt, hebben verdiend.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef trui het volgende:
gisteren groofs.maar vandaag is ze ook nog wel getrouwd natuurlijk. neem ik tenminste aan!
Oh, hihi. Suf zeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef trui het volgende:
gisteren groofs.maar vandaag is ze ook nog wel getrouwd natuurlijk. neem ik tenminste aan!
dat klinkt inderdaad wel echt horror! hoe kwam dat nou?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:28 schreef amaranta het volgende:
![]()
Nou, ik heb 1 keer meegemaakt, dat een meisje dat ik kende trouwde. En de dag erná al uit elkaar was als het al niet dezelfde dag was
Wat een drama!
ja he... dat vind ik ook!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef trui het volgende:
tess en kobus alweer bijna een heel jaar joh! gefeliciteerd alvast beide (m)oekes! wat is dat snel gegaan...
ha ja, herkenbaar...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:37 schreef Groofsken het volgende:
Het enige dat ik altijd moeilijk vind aan dit weer is dat ik me suf pieker over wat de kinderen aanmoeten bij het slapen, lange mouwen, korte mouwen, wel ee slaapzak of toch niet, blote benen, of toch niet, romper alleen genoeg? Dekentje of lakentje,...
Ko is maandag pas jarig hoor!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:00 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke! Nog een nachtje slapen. Hoe gaat het met je? Zitten de tranen erg hoog?
Ik haal er meestal een nat doekje overheen en laat het daarna drogen.quote:Op zondag 6 juni 2010 07:40 schreef Groofsken het volgende:
Een vraagje voor de ervarenen onder jullie.
Ik haal mijn dochter net uit haar bedje en mevrouw had zelf haar luier uitgedaan. Gevolg: bed nat! Dekens gaan uiteraard gewoon in de was, maar wat doe ik met het matras? Gewoon laten drogen? Of gaat het dan heel erg stinken? Moet ik dat eerst toch een soort van schoonmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |