Zeker. Ik baal als een stekker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi klote dat je moet werken vandaag Cobra
Mooi, weer iets waar ik niet naar toe hoef te gaan dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben vandaag in Rotterdam in het fotografiemuseum geweest.
Vond het kort samengevat nogal tegenvallen![]()
Beetje genoten van het uitzicht?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kunnen net 2 slechte exposities geweest zijn....
Voor de rest wel heerlijk bij Hotel New York op het terras gezeten
Fuck-ing bril-jant.quote:Strafvermindering
Als Van der Sloot schuld bekent, kan hij tot 10 jaar strafvermindering krijgen. Als hij zich goed gedraagt in de gevangenis, of werkt of studeert, kan dat ook. Amoreti: "Voor elke twee dagen werk of studie, gaat er een dag van de straf af."
Welk brok techniek heeft die foto gemaakt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Echt, what the hell, wij leven op een pixel. Een pixel! Ik voel me klein nu
Doet ie het nog!?quote:
Ben ik weerquote:
Ik snap dat wel, ben ook niet zo kapot van die stad...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben vandaag in Rotterdam in het fotografiemuseum geweest.
Vond het kort samengevat nogal tegenvallen![]()
voor jou maakt het denk ik niet uit welke locatie ik in Rotterdam had neergezet. Was toch niets geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, ben ook niet zo kapot van die stad...
Wat dan weer een Twitterapp is, waar je het niet op hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 het niet op heeft met Twitterapps, hij schrijft ze liever zelf...
Had ik het dan over een locatie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor jou maakt het denk ik niet uit welke locatie ik in Rotterdam had neergezet. Was toch niets geweest
Adios...quote:Ben er weg van
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dan weer een Twitterapp is, waar je het niet op hebt.
Gevalletje vicieuze cirkel...
Wat was je score ook al weer in die nerd-test?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Echt, what the hell, wij leven op een pixel. Een pixel! Ik voel me klein nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |