Eetsequote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toen maar één gezien, Nederland-Roemenië.
Tegen Frankrijk weet ik niet meer waar ik was, tegen Italië zaten we bij Raymann in het theater.
Hij had een TV verstop op het TV podium, dat hij allen kon zien en brulde het uit als Nederland weer gescoord had met daarbij teksten als: 'Je had beter thuis kunnen blijven vanavond.' en 'Jullie gaan dit niet geloven...'.
Zeker niet zonder Robben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Kan me trouwens niet voorstellen dat ze weer zo goed gaan spelenIs dat erg?
* Ofyles2 het niet op heeft met Twitterapps, hij schrijft ze liever zelf...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Iemand had problemen met Tweetdeck. Ik denk, ik gooi er een referentie naar The IT Crowd in: Did you try turning it off and on again.
Twittert ze terug in het engels![]()
* Ofyles2 kan het allemaal niet zoveel schelen. Het hoort erbij dat sterspelers zo nu en dan in de ziekenboeg tuimelen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker niet zonder Robben.
En nee, da's niet erg.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Voetballer van Oranje, Arjen Robben, blijkbaar geblesseerd, land in paniek, geen wereldbeker.
Die & zoiets
quote:
Beter dan dit kunnen de debatten niet worden:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Het kan dus wel; een verkiezingsdebat met de lijstrekkers van de 6 grootste partijen waar ze allemaal aardig voor elkaar waren, elkaar netjes lieten uitpraten en niet boos werden.
Ok, het was het Jeugdjournaal Verkiezingsdebat, maar toch.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Het kan dus wel; een verkiezingsdebat met de lijstrekkers van de 6 grootste partijen waar ze allemaal aardig voor elkaar waren, elkaar netjes lieten uitpraten en niet boos werden.
Ok, het was het Jeugdjournaal Verkiezingsdebat, maar toch.
Ik heb er drie kwartier met veel plezier naar gekeken.quote:
Tja, aan de andere kant, als je pensioenfondsen voor de volle 100% geld laat steken in risicoloze spaarbeleggingen, is het rendement zo laag dat we ook langer moeten gaan doorwerken...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
De verhoging van de pensioen- en AOW leeftijd afhankelijk maken van de resultaten van de beleggingen van de fondsen!? Hebben we dan helemaal niks geleerd van de afgelopen crisis! Het is net letterlijk gezegd in het journaal. Mochten de fondsen slechte resultaten behalen met beleggingen dan gaan ook de werknemers betalen om dat te compenseren. In plaats van de beleggers te beperken in riskante beleggingen hebben ze dus vrij spel gekregen.![]()
De vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers moeten wel knettergek zijn om tot dit accoord te komen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga gewoon de jackpot winnen en rentenieren.
Als ik de 26,5 miljoen win, is de kans aanzienlijk dat ik minimaal semi-permanent naar een oord als dit gaquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc is te snel om een spel te spelennu moet ik een proggie downloaden dat m'n cpu omhoog jenst naar 100% zodat ik normaal kan spelen
Rubberband AI...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc is te snel om een spel te spelennu moet ik een proggie downloaden dat m'n cpu omhoog jenst naar 100% zodat ik normaal kan spelen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |