Dat lukt je in limburg nog bij een wielerronde... maar die houding zou k bij de tour de france of de giro maar niet proberen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Lon3 het volgende:
Ik heb er vandaag bijna 3 van de weg af geschopt. (na een aantal keren te hebben geclaxonneerd, dat dan weer wel
)
Inderdaad, ga maar eens mee met een wielerkoers, vergeleken daarmee zijn dit lieverdjes.quote:
Jij ook niet om hen te zien.. want ja, dat doen ze ook wel ja, midden in de nacht fietsen, vooral in de zomer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:43 schreef Sigmund666 het volgende:
Genoeg gas geven.
WielrennersWillen ALTIJD de hele weg voor zichzelf hebben. Als ze dat dan écht willen, RIJ DAN GODVERDOMME OM 2 UUR S NACHTS OFZO! Dan is er helemaal bijna niemand op straat te zien
![]()
![]()
![]()
Je hebt toch maar 1 rijbewijs?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:07 schreef Ultimato het volgende:
waarom willen al die motorrijders hun rijbewijzen zo graag kwijt..
Ik heb niet de route gereden maar in de omgeving. Dat is gewoon nog steeds openbare weg en dan horen de wielrenners zich ook goed te gedragen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:48 schreef Ultimato het volgende:
[..]
Dat lukt je in limburg nog bij een wielerronde... maar die houding zou k bij de tour de france of de giro maar niet proberen...
Jij klaagt over respect maar je begrijpt dat zulke acties je zowaar je rijbewijs zouden hebben kunnen kosten (opzettelijk pogen een verkeersongeval te veroorzaken = verkeersgevaarlijk rijgedrag)?
TS je bent een tokkie en het is maar goed dat je in limburg rijdt en niet in Nederland!
Het heeft iets tegenstrijdigs, een motorrijder die klaagt over asociaal rijgedrag van andere soorten weggebruikersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Lon3 het volgende:
Ja zoals de topic titel al doet vermoeden. Asociale wielrenners die denken dat de hele weg van hun is. Die tegen het verkeer over rotondes scheuren, niet kijkend gewoon door fietsen. Als je dan met de motor langs probeert te komen dat ze niet aan de kant gaan. Dat ze met 50 man naast elkaar gaan fietsen. Noem maar op. En dan noemen ze dat Limburgs Mooiste....
Ik heb er vandaag bijna 3 van de weg af geschopt. (na een aantal keren te hebben geclaxonneerd, dat dan weer wel
)
En dan zetten ze ook nog in de advertenties over Limburgs Mooiste in de weekbladen of de automobilisten en motorrijders voor één keer rekening willen houden met de wielrenners.quote:
Klopt, daarom wielren ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef Smart_ass het volgende:
Wielrenners zijn per definitie asociaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |