Smeer voortaan zelf een boterhammetje met jam, dan heb je je ontbijt en je hebt meteen bewezen dat je geen polio hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 05:56 schreef raebyddet het volgende:
Ik dacht ik begin mijn ochtend goed door eens voor de verandering normaal te ontbijten. Word er een broodje voor mij gemaakt, ZIT ER GODVERDOMME TOMAAT IN.
Ik zeg het iedere keer, maar nee hoor, niemand die het de moeite waard vindt om te onthouden.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 06:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Smeer voortaan zelf een boterhammetje met jam, dan heb je je ontbijt en je hebt meteen bewezen dat je geen polio hebt.
No manquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 05:56 schreef raebyddet het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
TS is een vrouw idioot.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:04 schreef Beetlebum het volgende:
TS is een luie flikker die niet even de tomaatjes van z'n brood kan halen laat staan z'n eigen ontbijt kan maken...
TS is het type persoon die vroeger op de mavo (of mulo of huishoudschool of whatever) over de intercom werd verteld dat z'n moeder met z'n bammetjes met jam c.q. kaas bij de congierge stond te wachten...
ik herhaal: TS is een luie flikker
Hilarisch man.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Tomaten die elkaar bevredigen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Tomaten die elkaar bevredigen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:04 schreef Beetlebum het volgende:
TS is een luie flikker die niet even de tomaatjes van z'n brood kan halen laat staan z'n eigen ontbijt kan maken...
TS is het type persoon die vroeger op de mavo (of mulo of huishoudschool of whatever) over de intercom werd verteld dat z'n moeder met z'n bammetjes met jam c.q. kaas bij de congierge stond te wachten...
ik herhaal: TS is een luie flikker
sorry omgekeerde teddybeer, mijn nederige excuses!quote:
Wanneer iemand een broodje voor jou wilt maken, sla jij dat af?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:29 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
sorry omgekeerde teddybeer, mijn nederige excuses!
blijf je lui vinden (maar dat is niet erg, je bent een vrouw)
en vind dat je een gegeven tomaat niet in de bek moet kijken.
volgende keer raad ik je de volgende reactie aan als je zo'n broodje krijgt:
"bedankt voor het broodje maar je weet toch dat ik geen tomaten lust dove (vul zelf een scheldwoord in)! Gooi maar snel die zooi er af of eet je kutbroodje zelf op! (vul zelf een scheldwoord in maar wel een andere dan hiervoor.)!!!
Ik wist wel dat ik op begrip kon rekenen van mijn mede-FOK!ersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef Brawler het volgende:
TS, dat is kut voor je.
Maar je zal het wel verdient hebben!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:58 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik op begrip kon rekenen van mijn mede-FOK!ers
Mensen die hun posts auto-signeren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:03 schreef Verbal het volgende:
Tomaten zijn heerlijk en knettergezond. TS heeft duidelijk een lycopeentekort dat op zijn hersens is geslagen...
V.
Ik blijf hopenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA OP BEGRIP REKENEN VAN FOKKERS.
Wees blij als je het krijgt. Maar reken er niet op.
Snoeptomaatjes.quote:
Inderdaad wat een kansloze gast met z'n V.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die hun posts auto-signeren.
Kansloos.
Eh, neequote:Op zondag 6 juni 2010 01:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
OMG TS heeft gewoon Dit was het nieuws gekeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |