abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82360442
Even een paar foto´s van de Ozotic reef over Nubar pasadena purple. De kleur verandert echt van paars, naar blauw, naar groen, naar goud. Het is echt geweldig!! Helaas krijg ik het niet helemaal goed op beeld, maar hier een poging.

pi_82360468
Tvp!
pi_82360474
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:22 schreef milka82 het volgende:
heb ik al eens gezegd dat ik een enorme uitslaap-baby heb? *net om elf uur wakker* En de oudste is bij haar papa dus ik heb heerlijk geslapen...Heb nu ook Holotoes, blijft verrassend goed zitten!
Wat heerlijk! Ik heb mn boodschappen en al al binnen want ze waren zo lekker vroeg wakker
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_82360572
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag is het de geboortedag van de uitvinder van de holografie.
Helaas niet hetzelfde idee als in de nagellak .
pi_82360760
SQ, een blog lijkt me wel leuk, heb in het verleden aardig wat creabea op de pc gedaan, wil dat misschien weer een beetje oppakken Daarnaast heb ik veel aan alle swatches, misschien dat 'n ander ook ooit wat aan 'n foto van mij heeft (al moet ik nog leren wat beter kleuren vast te leggen ).

Delta, het lakje dat je vasthebt is niet helemaal mijn ding, maar holo is altijd goed Veel plezier met winkelen!

Milka, er gaat denk ik bij mij dalijk QT op, hopelijk blijft het hier ook goed zitten

Mirannie, je hebt 'm beter op de foto gekregen, gaaf zo! Echt een beweeg je nagels en staar lakje
pi_82360771
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 @ 11:47 schreef mirannie het volgende:
Even een paar foto´s van de Ozotic reef over Nubar pasadena purple. De kleur verandert echt van paars, naar blauw, naar groen, naar goud. Het is echt geweldig!! Helaas krijg ik het niet helemaal goed op beeld, maar hier een poging.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooimooimooi
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:02:25 #57
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_82360855
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knoei
pi_82360949
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtig!!!
I had a signature once. It was awful.
pi_82360959
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:58 schreef Holyme het volgende:
SQ, een blog lijkt me wel leuk, heb in het verleden aardig wat creabea op de pc gedaan, wil dat misschien weer een beetje oppakken Daarnaast heb ik veel aan alle swatches, misschien dat 'n ander ook ooit wat aan 'n foto van mij heeft (al moet ik nog leren wat beter kleuren vast te leggen ).

Delta, het lakje dat je vasthebt is niet helemaal mijn ding, maar holo is altijd goed Veel plezier met winkelen!

Milka, er gaat denk ik bij mij dalijk QT op, hopelijk blijft het hier ook goed zitten

Mirannie, je hebt 'm beter op de foto gekregen, gaaf zo! Echt een beweeg je nagels en staar lakje
Inderdaad, was gewoon gevaarlijk met autorijden, zeker toen ik ook nog onder het rijden probeerde foto´s te maken

@ Milka
Dat zijn wel erg ideale tijden!! Heerlijk hoor! Die van mij is gelukkig ook nooit vroeg geweest, maar 11 uur zit er toch echt niet in.

@ Delta en Lindy
Jullie swap lakjes liggen ingepakt en gaan zo naar de brievenbus. Hopelijk zijn ze er maandag.

@ Delta
Die glittertjes zijn leuk, maar wel weinig erop na 2 laagjes, dat is jammer.
pi_82361032
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:59 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mooimooimooi
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:02 schreef Loqi het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

prachtig!!!
Dank jullie wel!!
Zit te denken of ik hiervan nog een back-up ga bestellen. Ik vind ´m echt uniek! Hier kunnen de multichromes van Nubar toch niet aan tippen hoor.
pi_82361090
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Zit te denken of ik hiervan nog een back-up ga bestellen. Ik vind ´m echt uniek! Hier kunnen de multichromes van Nubar toch niet aan tippen hoor.
Als je dat doet wil ik deze ook hoor
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:11:02 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_82361116
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Niet zo mooi maar geen zin om eraf te halen:
[ afbeelding ]
2 laagjes GR8 & 2 laagjes ( ) New York Summer Angel Dreams

Ik ga zo naar een nieuwe winkel in Breda, waar je alleen kan pinnen.. kan er niets over vinden het is iig koopjesmarkt ofzo a la Timco. Misschien leuke lakjes? Bij Timco heb ik eens Orly;s gekocht, oude verpakkingen.
Waar??

Mooi Mirannie
pi_82361270
Mirannie, haha had geeneens gezien dat sommige foto's in de auto waren!
Ben ook benieuwd hoe ie over blauw is, en heb een lakje onderweg waarvan ik me nu niet afvraag hoe mooi die gaat zijn, maar hoe mooi deze daar overheen gaat zijn
pi_82361607
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:10 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als je dat doet wil ik deze ook hoor
Heb ze een paar dagen geleden al gemaild omdat er op de site staat dat ze eigenlijk niet buiten Australie verzenden. Maar mocht ik nog een keer bestellen, zal ik hier in het topic zeker weer een gil geven
pi_82361652
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:15 schreef Holyme het volgende:
Mirannie, haha had geeneens gezien dat sommige foto's in de auto waren!
Ben ook benieuwd hoe ie over blauw is, en heb een lakje onderweg waarvan ik me nu niet afvraag hoe mooi die gaat zijn, maar hoe mooi deze daar overheen gaat zijn
Ik had ´m vandeweek even snel geswatcht over yoga-ta get this blue, maar daar vond ik ´m niet zo geweldig overheen eigenlijk. Vond dat je te weinig van het effect zag. Maar misschien over een lichtere kleur als frostbite wel weer mooi.
pi_82362076
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oe superrr
pi_82362227
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oe superrr
Dank je!!

Zo, pakketjes zijn ook op de bus. Nu lekker even lunchen ergens op het terras. Fijne middag dames!
pi_82362420
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_82362487
Had ik aan Maiandjays gezegd dat ik een ander Shipping address wou, adres ook doorgegeven met als boodschap, stuur het pakketje hierheen. Maar neuh, krijg ik een shipping confirmation, wordt hij toch hierheen gestuurd
Maar snel een mailtje erachteraan gestuurd, hoop dat het nog recht te zetten is.
pi_82362784
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
Had ik aan Maiandjays gezegd dat ik een ander Shipping address wou, adres ook doorgegeven met als boodschap, stuur het pakketje hierheen. Maar neuh, krijg ik een shipping confirmation, wordt hij toch hierheen gestuurd
Maar snel een mailtje erachteraan gestuurd, hoop dat het nog recht te zetten is.
Oh oh, niet stiekem gaan lakken als hij toch bij jou binnen komt he
pi_82362840
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 @ 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Oh oh, niet stiekem gaan lakken als hij toch bij jou binnen komt he
Ik denk dus echt dat ik het pakketje niet dicht kan houden als dat gebeurt Ik hou dat een dag vol, en dan roept hij mijn naam in mijn slaap enzo
Wel een beetje slordig
pi_82362955
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik denk dus echt dat ik het pakketje niet dicht kan houden als dat gebeurt Ik hou dat een dag vol, en dan roept hij mijn naam in mijn slaap enzo
Wel een beetje slordig
AFBLIJVEN!
pi_82363040
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 @ 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

AFBLIJVEN!
Dealtje gemaakt met mijn moeder Zij vangt het pakketje op en geeft hem mee aan degene waar hij in de eerste instantie had moeten komen
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:20:49 #74
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82363092
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen eigenlijk een blog?
ik wil mijn blog al niet meer....
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:24:28 #75
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82363207
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt briljante lak!!
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')