quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:22 schreef milka82 het volgende:
heb ik al eens gezegd dat ik een enorme uitslaap-baby heb? *net om elf uur wakker* En de oudste is bij haar papa dus ik heb heerlijk geslapen...Heb nu ook Holotoes, blijft verrassend goed zitten!
Helaas niet hetzelfde idee als in de nagellakquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag is het de geboortedag van de uitvinder van de holografie.
Mooimooimooiquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 11:47 schreef mirannie het volgende:
Even een paar foto´s van de Ozotic reef over Nubar pasadena purple. De kleur verandert echt van paars, naar blauw, naar groen, naar goud. Het is echt geweldig!!Helaas krijg ik het niet helemaal goed op beeld, maar hier een poging.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
Even een paar foto´s van de Ozotic reef over Nubar pasadena purple. De kleur verandert echt van paars, naar blauw, naar groen, naar goud. Het is echt geweldig!!Helaas krijg ik het niet helemaal goed op beeld, maar hier een poging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtig!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, was gewoon gevaarlijk met autorijden, zeker toen ik ook nog onder het rijden probeerde foto´s te makenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:58 schreef Holyme het volgende:
SQ, een blog lijkt me wel leuk, heb in het verleden aardig wat creabea op de pc gedaan, wil dat misschien weer een beetje oppakkenDaarnaast heb ik veel aan alle swatches, misschien dat 'n ander ook ooit wat aan 'n foto van mij heeft (al moet ik nog leren wat beter kleuren vast te leggen
).
Delta, het lakje dat je vasthebt is niet helemaal mijn ding, maar holo is altijd goedVeel plezier met winkelen!
Milka, er gaat denk ik bij mij dalijk QT op, hopelijk blijft het hier ook goed zitten
Mirannie, je hebt 'm beter op de foto gekregen, gaaf zo! Echt een beweeg je nagels en staar lakje
quote:
quote:
Dank jullie wel!!quote:
Als je dat doet wil ik deze ook hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:08 schreef mirannie het volgende:
Zit te denken of ik hiervan nog een back-up ga bestellen. Ik vind ´m echt uniek! Hier kunnen de multichromes van Nubar toch niet aan tippen hoor.
Waar??quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Niet zo mooi maar geen zin om eraf te halen:
[ afbeelding ]
2 laagjes GR8 & 2 laagjes () New York Summer Angel Dreams
Ik ga zo naar een nieuwe winkel in Breda, waar je alleen kan pinnen.. kan er niets over vinden het is iig koopjesmarkt ofzo a la Timco. Misschien leuke lakjes?Bij Timco heb ik eens Orly;s gekocht, oude verpakkingen.
Heb ze een paar dagen geleden al gemaild omdat er op de site staat dat ze eigenlijk niet buiten Australie verzenden. Maar mocht ik nog een keer bestellen, zal ik hier in het topic zeker weer een gil gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je dat doet wil ik deze ook hoor
Ik had ´m vandeweek even snel geswatcht over yoga-ta get this blue, maar daar vond ik ´m niet zo geweldig overheen eigenlijk. Vond dat je te weinig van het effect zag. Maar misschien over een lichtere kleur als frostbite wel weer mooi.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:15 schreef Holyme het volgende:
Mirannie, haha had geeneens gezien dat sommige foto's in de auto waren!
Ben ook benieuwd hoe ie over blauw is, en heb een lakje onderweg waarvan ik me nu niet afvraag hoe mooi die gaat zijn, maar hoe mooi deze daar overheen gaat zijn![]()
oe superrrquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!!quote:
Oh oh, niet stiekem gaan lakken als hij toch bij jou binnen komt hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
Had ik aan Maiandjays gezegd dat ik een ander Shipping address wou, adres ook doorgegeven met als boodschap, stuur het pakketje hierheen. Maar neuh, krijg ik een shipping confirmation, wordt hij toch hierheen gestuurd
Maar snel een mailtje erachteraan gestuurd, hoop dat het nog recht te zetten is.
Ik denk dus echt dat ik het pakketje niet dicht kan houden als dat gebeurtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh oh, niet stiekem gaan lakken als hij toch bij jou binnen komt he
AFBLIJVEN!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dus echt dat ik het pakketje niet dicht kan houden als dat gebeurtIk hou dat een dag vol, en dan roept hij mijn naam in mijn slaap enzo
![]()
Wel een beetje slordig
Dealtje gemaakt met mijn moederquote:
ik wil mijn blog al niet meer....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen eigenlijk een blog?
Echt briljante lak!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |