waarom dat?quote:
Omdat dan moet zijn bewezen dat ie het heeft voorbereid.quote:
Hmm dat zal niet voorbereid zijn nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Omdat dan moet zijn bewezen dat ie het heeft voorbereid.
Maar weet verder niet hoe de regels in Peru zijn.
laten we hopen dat hij niet voor een 2e keer een get out of jail kaart krijgtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik las gisteren in NRC dat de eerste vormfout al is gemaaktDie snelle uitzetting schijnt niet volgens de regels te zijn. Vormfouten komen niet alleen in Nederland voor, ook in Chili en Peru. In grote lijnen hebben ze in Peru eenzelfde rechtssysteem als in Nederland; het is geen juridische bananenrepubliek. Kortom: de eerste strohalm heeft Joran al gratis binnen
In Peru.quote:
In Amerika geven ze vlot levenslang aan 17-jarigen. (Was hij tijdens de verdwijning van Natalee)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:02 schreef Mylene het volgende:
Hij had beter de moord op Natalee kunnen bekennen. Dan had ie tenminste een betere cel gehad.
Kan ook hetzelfde geval zijn als met Milly. Als Joran op een bepaald moment besloten heeft dat ze dood moet, omdat ze anders hem in de problemen kan brengen, dan is het toch moord.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Omdat dan moet zijn bewezen dat ie het heeft voorbereid.
Maar weet verder niet hoe de regels in Peru zijn.
Hij heeft een Amerikaanse vermoord. Zou best kunnen dat Amerika hem daarvoor wil berechten, ook al is het in Aruba gebeurd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:30 schreef Guus Muisarm het volgende:
Welke overtreding heeft hij precies gemaakt in amerika op z'n 17e dan
Mjah, ik weet niet of je ooit online poker hebt gespeeld, maar je kan via zogenaamde "satellite"-toernooien (kwalificatietoernooien met lage inkoopprijzen bv. 10 dollar) inschrijvingen winnen voor grote internationale toernooien (als je je daar rechtstreeks zou inkopen, zou dat veel meer kosten).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:32 schreef Bruno25 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat Joran daar in Peru wilde doen??
Alleen voor een pokertoernooi??
Ach kom, dan kun je beter naar Vegas gaan
Is hij soms naar Peru gelokt / gevraagd te komen en door wie??
Let wel ik ben er van overtuigd dat ie het gedaan heeft hoor.
Maar dat vraag ik me gewoon af
Joran laat de kans niet liggen om dat extraatje mee te pakken uiteraard.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:45 schreef johan555 het volgende:
Stephany had op de avond van de moord 5000 dollar gewonnen aan de speeltafel. Dit geld is niet teruggevonden, aldus de vader
Waren er qualifiers dan? Het mainevent is maar 2700 en er zijn een hoop side events die voor hem waarschijnlijk interessant waren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:40 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet of je ooit online poker hebt gespeeld, maar je kan via zogenaamde "satellite"-toernooien (kwalificatietoernooien met lage inkoopprijzen bv. 10 dollar) inschrijvingen winnen voor grote internationale toernooien (als je je daar rechtstreeks zou inkopen, zou dat veel meer kosten).
Maar dat hij het afgeperste geld van moeder Holloway er voor gebruikt heeft is ook wel een mogelijkheid.
Hij was sowieso een redelijk 'bekend' iemand in het pokerwereldje, je kan zelfs interviews met hem terugvinden op poker websites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |