quote:
hmmmm ik ken er maar weinig die er zo uit zien.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Op die eerste, kweeniet je hebt gewoon een bekend gezicht
Lol, ik zat al te zoekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee ik heb in mijn verslag alle kopjes in plaats van zwart, rood gemaakt! Staat een stuk beter!
Ik mag jou wel.quote:
ooooooooh... ik dacht dat je het over Fok hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee ik heb in mijn verslag alle kopjes in plaats van zwart, rood gemaakt! Staat een stuk beter!
Het was dan ook te gemakkelijk.quote:
Hoppa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, bella.. wij willen nog steeds jouw foto!
guitig, die heb ik nog niet gehoord!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en Koen.. je hebt een guitig hoofd!
Zie pmquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ik ken er maar weinig die er zo uit zien.....
Waar heb je ooit gewoond/gewerkt (welke plaatset)?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoppa!seriously..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zal drank op hebben.quote:
Ik heb serieus niet veel foto's op m'n laptop staan, en de meeste zijn dat ik dronken ben, dus nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jawel, dat willen we wel..!
PM 'm anders!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoppa!Ik vind het maar nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, ik zat al te zoekenDe nieuwe foklay-out ziet er ook tof uit, maar volgens mij is die nog niet vrijgegeven.
Ik ben wel blij met de nieuwe youtube html5, mijn macbook gaat niet meer blazen als een debiel.
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
ooooooooh... ik dacht dat je het over Fok had
Ik ook, het is matig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |