Dat klopt, de mijne is recentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
Echt toffe mensen hebben natuurlijk gewoon een fotoboek.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dacha?
Dan moet je je naam wel goed typen
Oeh, een meet, geil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou echt van jullieik kijk zo uit naar de meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee. waar en wanneer is het? en wat gaan we doen?quote:
Ah, kan ik die al kiezen?quote:
Drinken en afterparty in Cee's bed als zij ook wil komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee. waar en wanneer is het? en wat gaan we doen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nu al bang voor de komende posts...
Op die eerste, kweeniet je hebt gewoon een bekend gezichtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
???? Nu maak je me erg nieuwsgierieg !!!!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat d'r wel komen hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Drinken en afterparty in Cee's bed als zij ook wil komen.
quote:
quote:
Nee ik heb in mijn verslag alle kopjes in plaats van zwart, rood gemaakt! Staat een stuk beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |