Cocky, he c_a?quote:
Dat heb ik toen niet eens verteldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sinds je vaker post ben je idd een stuk leuker, ik geloof dat ik je bij XFA2 maar een irritante flikker vond!
Ik 'ken' alleen sommige mensen die ik op FOK! ontmoet hebquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook al? Wtf man?
Volgens mij ken ik hier niemand
neuhquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij bent die vriendin van 22 die 24 werd geschat?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik 'ken' alleen sommige mensen die ik op FOK! ontmoet heb
Wat heb je niet verteldquote:
Oh sorryquote:en ik ben geen flikkerik ben homo
Grrrr
![]()
Moet je niet aan mij vragen vriend, ik ben geen mod meerquote:Maar, mijn shirt is verstuurd?? heb hem nog niet nl. Misschien morgen
Ik weet van sommige mensen dat ze op Fok! zitten... maar weet niet welke usernamequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik 'ken' alleen sommige mensen die ik op FOK! ontmoet heb
er is ook niemand die ik dat vertel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet van sommige mensen dat ze op Fok! zitten... maar weet niet welke username
Echt vet!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Dat oranje shirt van Nuon![]()
Dat is zwart todat je beweegt dan wordt hij oranje
heheh yeah die is wel ok imoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Ha!! nee hoor...meestal eind 20....maar och ik ben gewoon 36 en daar schaam ik me geen moment voorquote:
Haha, okeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat heb je niet verteld?
[..]
Oh sorry!
[..]
Moet je niet aan mij vragen vriend, ik ben geen mod meer.
Ja geniale reclame en een leuk shirtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Wasda?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Mar, een vraagje...
Heb jij op 't Atrium gezeten?
Die van mij is 2 weken geleden ofzo ontdekt.. omdat ik zo hoog in de dagcijfers stond ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is ook niemand die ik dat vertel.
Alleen mijn lief weet het.
Is dat Kally?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef D. het volgende:
Hier de foto van 'een of andere babe' die haar foto kwijt was
[ afbeelding ]
En daar heb je ook geen reden toequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!! nee hoor...meestal eind 20....maar och ik ben gewoon 36 en daar schaam ik me geen moment voor
hehe, en dat zijn de echt mooie vrouwen he. schijt hebben aan een leeftijd en gewoon mooi zijn omdat ze t zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ha!! nee hoor...meestal eind 20....maar och ik ben gewoon 36 en daar schaam ik me geen moment voor
Ook jaquote:
Ook groene ogenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
wow van wie zijn die ogen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh zo, nee dat klopt, daar kwam ik dit jaar pas achter. Maar ik geloof wel dat ik je irritant vondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, okeeik heb toen niet verteld dat ik flikker homo ben..
Jaquote:
Plaatjesplakkertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
He, verdikkeme!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh zo, nee dat klopt, daar kwam ik dit jaar pas achter. Maar ik geloof wel dat ik je irritant vond.
De shirtenverzendermevrouw is trouwens deze week aan het verhuizen, dus het versturen kan nog even duren!
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, en dat zijn de echt mooie vrouwen he. schijt hebben aan een leeftijd en gewoon mooi zijn omdat ze t zijn
ik word over een week elfendertig, maar je bent zo oud als je je voelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is heul niet erg, ik was hem kwijt, nu heb ik hem weerquote:
kut... ik denk dat ik dan bijna geboren ga wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik word over een week elfendertig, maar je bent zo oud als je je voelt.
Jullie gingen met zn twee naar de wc?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Broertje, neef en ik http://tweetphoto.com/25575539
neef kwamen we tegen op de wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |