quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Laysa![]()
Die zat hier al en zei, kom ook eens, en dat beviel wel
quote:
ik ook, BB1quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
niet overdrijven he
Ik ben hier door Big Brother
Straks ga je weer miepen dat ik gemeen benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo... of je had hiervoor een kloontje
Oh, jullie kennen elkaar ook alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Laysa![]()
Die zat hier al en zei, kom ook eens, en dat beviel wel
quote:
heel goed, en vooral doorgaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kom hier door XFA2.. toen dat afgelopen was heb ik niet meer gepost.. en nu allemaal leukerds leren kennen hier, dus nu post ik door
quote:
Oh...quote:
Behoorlijk goed zelfs jaquote:
Sinds je vaker post ben je idd een stuk leuker, ik geloof dat ik je bij XFA2 maar een irritante flikker vondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kom hier door XFA2.. toen dat afgelopen was heb ik niet meer gepost.. en nu allemaal leukerds leren kennen hier, dus nu post ik door
Same storyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahaha en jij dacht, ik regel wel ietsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij wilt het liefste een Spaanse
Nee, ik heb beloofd 'm niet door te sturen, anders krijg ik de Deleted Scenes nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh...
Dan meot je me daarvan ff de link sturen... ik had namelijk wel een redelijke bagger kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |