Cocky, he c_a?quote:
Dat heb ik toen niet eens verteldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sinds je vaker post ben je idd een stuk leuker, ik geloof dat ik je bij XFA2 maar een irritante flikker vond!
Ik 'ken' alleen sommige mensen die ik op FOK! ontmoet hebquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook al? Wtf man?
Volgens mij ken ik hier niemand
neuhquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij bent die vriendin van 22 die 24 werd geschat?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik 'ken' alleen sommige mensen die ik op FOK! ontmoet heb
Wat heb je niet verteldquote:
Oh sorryquote:en ik ben geen flikkerik ben homo
Grrrr
![]()
Moet je niet aan mij vragen vriend, ik ben geen mod meerquote:Maar, mijn shirt is verstuurd?? heb hem nog niet nl. Misschien morgen
Ik weet van sommige mensen dat ze op Fok! zitten... maar weet niet welke usernamequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik 'ken' alleen sommige mensen die ik op FOK! ontmoet heb
er is ook niemand die ik dat vertel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet van sommige mensen dat ze op Fok! zitten... maar weet niet welke username
Echt vet!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Dat oranje shirt van Nuon![]()
Dat is zwart todat je beweegt dan wordt hij oranje
heheh yeah die is wel ok imoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Ha!! nee hoor...meestal eind 20....maar och ik ben gewoon 36 en daar schaam ik me geen moment voorquote:
Haha, okeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat heb je niet verteld?
[..]
Oh sorry!
[..]
Moet je niet aan mij vragen vriend, ik ben geen mod meer.
Ja geniale reclame en een leuk shirtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |