1 woord: kloonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
ik ben heel gezellig, maar als ik vertel dat ik en Ellen Ten Damme een geschiedenis hebben, meen ik dat. Als ik nonsens zou willen vertellen kan ik ook zeggen dat ik de vriend van Madonna was, en ik post nog netjes het briefje waar ik nooit om gevraagd heb, maar klb losers geloven niets, al ben je al 10 jaar oprecht.
Al tijden niet meer gezien. Maar bestel ook niet zo vaak cola hier op terras...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jadeze grootste: [ afbeelding ]
En ja die krijg je in Nederland ook nog redelijk vaak, toch?
Maar wat maakt het jou uit wat KLB'ers wel en niet geloven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
ik ben heel gezellig, maar als ik vertel dat ik en Ellen Ten Damme een geschiedenis hebben, meen ik dat. Als ik nonsens zou willen vertellen kan ik ook zeggen dat ik de vriend van Madonna was, en ik post nog netjes het briefje waar ik nooit om gevraagd heb, maar klb losers geloven niets, al ben je al 10 jaar oprecht.
Cola is voor mannen, vrouwen drinken sinas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanen cola is lekker
!
Bij een avondwinkel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:22 schreef Maisnon het volgende:
Heb je die gewoon in de winkel gehaald Bt?
Ik drink beide.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cola is voor mannen, vrouwen drinken sinas.
Niet extreem veel, maar ik baal gewoon van het geloven in leugens, en als iemand dan iets echts vertelt geloven ze het juist weer niet....nou ja, je hebt gelijk, laat de pubers maar...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar wat maakt het jou uit wat KLB'ers wel en niet geloven?
Nouja, ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet extreem veel, maar ik baal gewoon van het geloven in leugens, en als iemand dan iets echts vertelt geloven ze het juist weer niet....nou ja, je hebt gelijk, laat de pubers maar...
Nummer 1 van mijn dance smash collectiequote:
OH EXCUSE ME. Het is pas de eerste keer dat ik erover begin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
Constant ook weer dat gepraat over die Barfaria jurkjes![]()
![]()
Zullen zien tijdens eerste wedstrijd hoeveel dames die dragenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
Constant ook weer dat gepraat over die Barfaria jurkjes![]()
![]()
Maakt verder ook niet uit maar Bragi en Reetveter liepen er echt de hele dag over te mekkeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OH EXCUSE ME. Het is pas de eerste keer dat ik erover begin.
Wat een pervert zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hihi en wat zeggen jullie dan? Dat er twee vrouwtjes zijn die al een paar weken panklaar liggen te wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |