Dat is je bestelling bedoel je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Als het om balzac gaat, dan is mijn reactie 'neger, bitte'
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denk ik ook, ben er nu ook wel klaar mee.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja om nou ook zo'n hele beker op te eten is ook weer zo wat he.. Ik zou het sowieso niet kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn vierde date met iemand die ik al eerder kende, en ik moet eerlijk bekennen dat dat als je 35 bent wel het beste is wat je kunt doen in 1 uurtje.quote:
Een date is altijd goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vierde date met iemand die ik ik al eerder kende, en ik moet eerlijk bekennen dat dat als je 35 bent wel het beste is wat je kunt doen in 1 uurtje.
En altijd weer spannend zelfs al ben je ouder, ik vind het iig altijd weer iets om naar uit te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En morgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook geen plannen vanavond, HELAAS.
Wat, je gaat vanavond en morgen niet uit?quote:
Die weekeinden heb je weleens hequote:
Uhu uhu, in ieder liedje waar ze Maartje zeggen hebben ze het ook over mij. I just know.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
Maar dus geen medeleven,ik sta over 6 dagen voor Elllen, en weet niet meer wat ik verkeerd gedaan heb, en dan gaat ze me met liedjes afkraken, dat is best griezelig kan ik jullie vertellen...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat, je gaat vanavond en morgen niet uit?Knal dan meteen een kogel door je hoofd.
[/Ritmo]
Ik snap niets van deze reactie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
Maar dus geen medeleven,ik sta over 6 dagen voor Elllen, en weet niet meer wat ik verkeerd gedaan heb, en dan gaat ze me met liedjes afkraken, dat is best griezelig kan ik jullie vertellen...
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zin in drugs en drank. En nog iets.
Erkenning.quote:
Ik in iets, rest hoeft niet echt. Maar dat komt straks wel goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Allure_ het volgende:
quote:
Ik moet ook echt een vriend, iemand die me in toom kan houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik in iets, rest hoeft niet echt. Maar dat komt straks wel goed.
Een stevige penis.quote:
quote:
Omdat jullie met je kleine hoofdjes niet kunnen bevatten dat het echt naar mij bedoeld is.quote:
Beperking? Wel een beetje vriendelijk blijven, Lamon. Deze SC is voor iedereen, dus houdt het gezelligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat jullie met je kleine hoofdjes niet kunnen bevatten dat het echt naar mij bedoeld is.
Maar julie beperking helpt mij niet echt over 5 dagen, zoals ik al zei, ik heb dat briefje van Ellen nooit helemaal begrepen...
Cola, xtc en seks?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Allure_ het volgende:
Mijn vriend heeft er een voor mij, die kreeg ik net. No way dat ik dat ding ga dragen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind die oranje jurkjes echt seksistisch. Die zijn alleen gemaakt voor het plezier van de man
.
Altijd mensen beledigen die Lamon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beperking? Wel een beetje vriendelijk blijven, Lamon. Deze SC is voor iedereen, dus houdt het gezellig.
Ook echt stijlloos, dat ding. Al zou het jou vast wel staanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft er een voor mij, die kreeg ik net. No way dat ik dat ding ga dragen...
Waar zie je me voor aan, puh-leasequote:
Geef dan maar aan mij! Ik vind die van Bavaria echt heel leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft er een voor mij, die kreeg ik net. No way dat ik dat ding ga dragen...
Zo'n old school fles?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb hier een glazen literfles cola, zo cool, ik wist niet dat die nog gemaakt werden.
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo'n old school fles?
In buitenland krijg je ze ook nog vaak als je cola besteld maar dan 0,33 of 0,5
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ook echt stijlloos, dat ding. Al zou het jou vast wel staan.
[..]
Waar zie je me voor aan, puh-lease. Cola heb ik volgens mij al 10 jaar niet meer gedronken
.
ik ben heel gezellig, maar als ik vertel dat ik en Ellen Ten Damme een geschiedenis hebben, meen ik dat. Als ik nonsens zou willen vertellen kan ik ook zeggen dat ik de vriend van Madonna was, en ik post nog netjes het briefje waar ik nooit om gevraagd heb, maar klb losers geloven niets, al ben je al 10 jaar oprecht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beperking? Wel een beetje vriendelijk blijven, Lamon. Deze SC is voor iedereen, dus houdt het gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |