Dat is je bestelling bedoel je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Als het om balzac gaat, dan is mijn reactie 'neger, bitte'
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Denk ik ook, ben er nu ook wel klaar mee.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja om nou ook zo'n hele beker op te eten is ook weer zo wat he.. Ik zou het sowieso niet kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn vierde date met iemand die ik al eerder kende, en ik moet eerlijk bekennen dat dat als je 35 bent wel het beste is wat je kunt doen in 1 uurtje.quote:
Een date is altijd goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb mijn vierde date met iemand die ik ik al eerder kende, en ik moet eerlijk bekennen dat dat als je 35 bent wel het beste is wat je kunt doen in 1 uurtje.
En altijd weer spannend zelfs al ben je ouder, ik vind het iig altijd weer iets om naar uit te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En morgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook geen plannen vanavond, HELAAS.
Wat, je gaat vanavond en morgen niet uit?quote:
Die weekeinden heb je weleens hequote:
Uhu uhu, in ieder liedje waar ze Maartje zeggen hebben ze het ook over mij. I just know.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
Maar dus geen medeleven,ik sta over 6 dagen voor Elllen, en weet niet meer wat ik verkeerd gedaan heb, en dan gaat ze me met liedjes afkraken, dat is best griezelig kan ik jullie vertellen...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat, je gaat vanavond en morgen niet uit?Knal dan meteen een kogel door je hoofd.
[/Ritmo]
Ik snap niets van deze reactie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
Maar dus geen medeleven,ik sta over 6 dagen voor Elllen, en weet niet meer wat ik verkeerd gedaan heb, en dan gaat ze me met liedjes afkraken, dat is best griezelig kan ik jullie vertellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |