Hier is het verplaatst naar morgen omdat we vandaag al veel HAH hadden (ja ehm, dat weet je toch, is elke dinsdag.. nouja het zal wel). Maak vanavond wel even een lijstje ofzo, het meeste weet ik eigenlijk toch wel als ik er ff over nadenkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Lastpost het volgende:
Waar vind ik die winstuitkering uberhaupt?
Die lijst voor HAH is wel een rampenplan zeg, ik doe na m'n ronde wel gewoon met de hond even hetzelfde rondje lopen met die lijst want anders ben ik echt 4 uur bezig.
Als je kantoor al Optivo draait zit er op de teamkast een speciaal vak voor concurrentiepost.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef rub3n het volgende:
Waar lever je post van SANDD eigenlijk in? (retour afzender)
In principe maar 4 uur (al is mijn dienst 5 uur en 35 minuten), maar werk ook wel doordeweeks, zeker in vakanties! Bijvoorbeeld met kerst heb ik gewoon 2 volle weken gedraaid van dinsdag tot zaterdag, dus dat telde wel lekker aan!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef Sapphira het volgende:
Hoeveel uur per week werk jij bij TNT Taneli?
goed gehandeld zeg! Jammer dat die meneer het niet overleefd heeft, aan jou heeft dat zeker niet gelegen. Kan me voorstellen datje shaky was, dat zou ik ook zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb me toch een rit gehad...![]()
Ik kreeg vandaag een nieuwe rit, dus ik kreeg opleiding.
Zagen wij, toen we naar de brievenrus reden een man liggen op de stoep en ik zag allemaal mensen om hem heen. Ik heb dus EHBO-diploma (Lang leve de PABO) en toen vroeg ik of ik kon helpen... Dus heb hem gereanimeerd, want niemand wist hoe dat moest. Iedereen was me al heel dankbaar enzo...
Maar kreeg vanavond een telefoontje van de politie dat hij het toch niet gered heeft. Hij was al een hartpatient met ernstige hartklachten.
Bizar om mee te maken joh... Ik kwam op het werk weer terug en was helemaal aan het shakenMaar iedereen vond me wel heel dapper, lieve collega's heb ik toch
waarom kan je niet gewoon voor een hele wijk tellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef Keano het volgende:
Dat systeem met dat noteren van die HAH per huis is toch niet echt slim of ben ik nou gek?
Waarom krijg je niet gewoon een A4tje met: Stationsstraat 1 tm 69 en dat je daarachter dan bijv 7 HAH in kan vullen?
Gisteren echt 45 min uitloop met die 16 A4tjes
Ook echt overal die 1-tjes invullen, lekker nutteloos allemaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
waarom kan je niet gewoon voor een hele wijk tellen
hahah ik zal jou op je kop geven dan idd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook echt overal die 1-tjes invullen, lekker nutteloos allemaal.
Ik heb eerst m'n wijk gelopen, daarna nog een keer een rondje gedaan met de hond erbij en toen die dingen genoteerd en het letterlijk uitlopen lekker meegerekend bij m'n totale tijd, dus mochten we binnenkort weer moeten inleveren qua salaris, dan weet je bij wie je moet zijn.
Joah!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
goed gehandeld zeg! Jammer dat die meneer het niet overleefd heeft, aan jou heeft dat zeker niet gelegen. Kan me voorstellen datje shaky was, dat zou ik ook zijn
iig, respect!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Iemand zou zondag een envelop met daarin 2 concertkaarten naar mij hebben verstuurd maar ik heb deze nog steeds niet binnen.
Moet ik me zorgen beginnen te maken?
mijn vader heeft ooit ook iemand gereanimeerd, in duinrell... meneer helaas ook overleden later in de ziekenwagen. Kregen van duinrell wel vrijkaartjes toenquote:
Godverdomme! Koop ik ook eens wat via marktplaats. Ik moet wel zeggen dat de persoon waarvan ik gekocht heb in Volendam woont en ik helemaal in het zuidelijkste puntje van het land. Kan dit wat uitmaken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou kunnen. Kan een oplichter in het spel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |