quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]Chill. Mijn rekeningnummer is nog steeds niet gewijzigd door mijn TC.
Heb het bijna 2 maanden geleden doorgegeven nu moet ik steeds wachten op Fortis ipv ING. Maarja.
Het schijnt nu alleen maar beter weer te gaan worden
Dat is wel erg hoog weer voor post.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:35 schreef Pieno het volgende:
[..]
Gisteren had m'n rijleraar er over dat de top van de zomer 38 graden is.. Lijkt we wel beetje erg warm
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is wel erg hoog weer voor post.
24 is ideaal.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Ziewoarut het volgende:
Dus als ik de OP begrijp dan is het geld wat ik vandaag binnen krijg het loon van de uren die ik tussen 3 en 30 mei gedraaid heb toch?
Op je loonstrookje toch? Moet er op staan als het goed is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Lastpost het volgende:
Waar vind ik die winstuitkering uberhaupt?
Die lijst voor HAH is wel een rampenplan zeg, ik doe na m'n ronde wel gewoon met de hond even hetzelfde rondje lopen met die lijst want anders ben ik echt 4 uur bezig.
Ik heb het al eens gezegd tegen mijn TC en die zei: Och dat wordt vanzelf weer gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef Jojoortje het volgende:
Je had eigenlijk meteen aan de bel moeten trekken toen je je eerste strookje had gekregen, maar ik vind dat je er als nog recht op hebt
Ik hoop voor je dat dat vanzelf gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:20 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd tegen mijn TC en die zei: Och dat wordt vanzelf weer gecorrigeerd.
Ik zal mijn loon strook zo eens uit de bus vissen kijken wat voor verrassingen erop staat.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef rub3n het volgende:
Waar lever je post van SANDD eigenlijk in? (retour afzender)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |