dat is wel lef hebben idd...quote:Op zondag 20 juni 2010 01:14 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
"Medewerkers"alsof de hele zaal enveloppen zit te openen en stickers zit te plakken. Het lijkt me dat hier gaat om 1 iemand, waarschijnlijk ergens vroeg in het sorteerproces (lijkt me niet dat je tijdens het zetten van de wijk effe alle rekeningen eruit gaat vissen).
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:27 schreef Troeta het volgende:
Dat zie je toch zo'n stickertje op een rekening?? Zouden daar nou veel mensen in getrapt zijn?
wat was de opbrengst?quote:
vandaar dat je stoptquote:
Hier niet, zal morgen wel zover zijn.quote:
Inderdaad, had hier 2 tassen vol.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:40 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was nog wel redelijk wat post, mede door een speciale voetbal international uitgave die vandaag mee moest.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Gatverdamme, ik moet morgen bij elk adres op een aparte lijst invullen hoeveel HAH ik er in de bus gooi. Dus 1 voor een huis zonder sticker, en 0 invullen bij huizen met sticker etc. Dat gaat vast veel tijd kosten
Och ik kan bij mijn (boeren)wijk zo uit mijn hoofd opdreunen waar er NEE/NEE stickers zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Gatverdamme, ik moet morgen bij elk adres op een aparte lijst invullen hoeveel HAH ik er in de bus gooi. Dus 1 voor een huis zonder sticker, en 0 invullen bij huizen met sticker etc. Dat gaat vast veel tijd kosten
En de NEE/JA stickers niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef rub3n het volgende:
[..]
Och ik kan bij mijn (boeren)wijk zo uit mijn hoofd opdreunen waar er NEE/NEE stickers zijn.
Olderbroekerweg 13 en 16
That's it!
Lol...ik zou 't niet van alle adressen weten (heb dan ook geen boerenwijk), maar van huizen met een bus die vanaf de straat niet zichtbaar is weet ik 't wel, scheelt toch een hoop lopenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef rub3n het volgende:
[..]
Och ik kan bij mijn (boeren)wijk zo uit mijn hoofd opdreunen waar er NEE/NEE stickers zijn.
Olderbroekerweg 13 en 16
That's it!
Oja da's hier ook morgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Tussen Elburg en Biddinghuizen??quote:Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef rub3n het volgende:
[..]
Olderbroekerweg 13 en 16
That's it!
Ach in de meeste gevallen is het gewoon droog. Ik heb ook al lang het regenpak niet meer nodig gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef Pieno het volgende:
Zo! Zaterdag m'n eerste werkdag bij de TNT gehad... Laatste weken hele tijd mooi weer, gaat het zaterdag keihard regenen. Behoorlijk nat dussss..
Op naar de volgende zaterdag;)..
ik heb m zaterdag nog aangehad, alleen de jas dan. Ook lekker oranjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Bartjes het volgende:
[..]
Ach in de meeste gevallen is het gewoon droog. Ik heb ook al lang het regenpak niet meer nodig gehad.
Die heb ik niet. Boeren nemen gewoon alle reclame folders tot zich. Hoeven ze hun computer met inbellijn niet op te starten! (fout grapje, ik weet)quote:
Bij mij is geen enkele bus vanaf de straat zichtbaar!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:04 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Lol...ik zou 't niet van alle adressen weten (heb dan ook geen boerenwijk), maar van huizen met een bus die vanaf de straat niet zichtbaar is weet ik 't wel, scheelt toch een hoop lopen
Jup, die weg ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |