Het is maar goed dat ik niet zie wat er gebeurt als ik er niet bij benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehehe.... pom pom * -Engel- gaat fijn met Peuter nog een paar verhaaltjes lezen <<< nee ik ben geen moeder dus ik ben niet verantwoordelijk ...althans niet altijd en verhaaltjes voorlezen, is leuk![]()
quote:
Dus -Engel- mag jouw peuter dus niet voorlezen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet zie wat er gebeurt als ik er niet bij ben
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus -Engel- mag jouw peuter dus niet voorlezen?
<<< tuurlijk wel maar niet om 22:19 snachts.... denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus -Engel- mag jouw peuter dus niet voorlezen?
Nergens, maar assumption is the mother of all fuck-ups, en ik heb al redelijk te lang geen seks gehad, vandaarquote:
Lucky youquote:
Is dit een uitnodig tot scharrel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar wil ik volgens mij ook enkel kennis mee maken als je me bevalt
Dudequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dit een uitnodig tot scharrel?
Deal![]()
Ik heb goede referenties
Volgens mij zeg ik vooral dat er voor wat dan ook eerst een strenge keuring komtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dit een uitnodig tot scharrel?
Deal![]()
Ik heb goede referenties
Als hij goed gekeurd wordt, krijgt hij dan ook zo'n hippe gele plastic oorbel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik vooral dat er voor wat dan ook eerst een strenge keuring komt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nergens, maar assumption is the mother of all fuck-ups, en ik heb al redelijk te lang geen seks gehad, vandaar
In z'n oor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als hij goed gekeurd wordt, krijgt hij dan ook zo'n hippe gele plastic oorbel?![]()
Ik kán heel lief zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik vooral dat er voor wat dan ook eerst een strenge keuring komt
Of door mijn lip. Dat je er een ruk aan geeft als ik stout benquote:
quote:
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet met mij.. ik doe het niet met fokkers
Jullie doen een wedstrijdje?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar is krengel volgens mij al eerder mee bezig dan ik
Heyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi STING![]()
Kom je ook nog ff langs morgen na 21:00???
Sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Barbusse toch....
![]()
btw weet je dat de overtocht van Genua naar Malta 37 uur is..... wow... dat is echt lang......
Ik hoop dat je niet Pinkpop bedoeltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Cue_ het volgende:
GAan er van hier trouwens nog mensen naar PP?
Ik geloof het nietquote:
Hehe, ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet Pinkpop bedoelt.
Ik heb sinds kort een PP trauma, dus neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Cue_ het volgende:
parkpopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet Pinkpop bedoelt.
Dus wat is PPquote:
Wat heb jij tegen parkpop dan? of doel je nu op een andere pp?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een PP trauma, dus nee
PP????quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Cue_ het volgende:
Dan ben ik in Amsterdam... en dan wil ik daar uit .....quote:
Anderequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen parkpop dan? of doel je nu op een andere pp?
Je kan bij mij pittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ben ik in Amsterdam... en dan wil ik daar uit .....
oja en als ik de trein mis... moet ik nog ergens wakker blijven tot de trein weer gaat rijden
Hard werk he, dat single zijn?quote:
Gewoon vriendschappelijk hoorquote:
vanaf uurtje of 2 ofzo? geen idee hoe laat het begint.. gaat tot uurtje of 8/10 door?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kijkt in Agenda.... >>> tijden pleaz....27 juni zondag
kan.... nu nog de rest weten
Dag 1: Shockquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij omarmt het, dat moet je 'm nageven.
Krijg morgen al vrienden op bezoek, dit weekend jarigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ben ik in Amsterdam... en dan wil ik daar uit .....
oja en als ik de trein mis... moet ik nog ergens wakker blijven tot de trein weer gaat rijden
dat zou ook mooi zijn... tot hoe laat kunnen we dan uit???quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dag 1: Shock
Dag 2: Woede
Dag 3: AcceptatieOntkenning
Ga jij naar de Parade?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Krijg morgen al vrienden op bezoek, dit weekend jarig
Ik kom er wel vandaan, woon in Purmerend nu, why?quote:
Rijdt vanaf 1:00 om de uur een nachtbus naar Amstelveen. En stopt 40 meter van me deurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat zou ook mooi zijn... tot hoe laat kunnen we dan uit???
En dan heb ik denk ik wel een OV-shitdinges nodig denk ik<<ja toch
quote:
Geboren en getogen wel jaquote:
Heb het hele programma nog niet gezien. Vriendin van mij gaat er heen en ik 'moet' mee. Afhankelijk beetje van t weer natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
niks te doen de 27e en geen peuter over de vloer, maar ik vind het programma van parkpop wel erg oninteressant
ik stuur wel een pm...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vanaf uurtje of 2 ofzo? geen idee hoe laat het begint.. gaat tot uurtje of 8/10 door?
Reuring is dan al begonnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
niks te doen de 27e en geen peuter over de vloer, maar ik vind het programma van parkpop wel erg oninteressant
Nee, jij heb een kleuter in huis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat is iedereen gastvrij. Ik wil geen vreemden in mijn huis, is dat heel gek?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Lily-Ella het volgende:
...Je gaat niet zeggen dat je dat niet kent he..?quote:
is goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik stuur wel een pm...oke.... of als ik langs Enschede kom, kunnen we het verder afspreken
Gefeliciteerd dan alvast met je extra lentequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Krijg morgen al vrienden op bezoek, dit weekend jarig
Malta beats the hell out of every town herequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Barbusse het volgende:
Oh jee, Amsterdam. Mag ik nog wel meedoen?
Nee. Maar dit is Fok! We zijn famiglia!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik woon 25 minuten van het centrumquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zoek er 1tje die er woont.. ivm slaapplek
Ik zoek nog een slaapplek voor die avondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Slapen om vervolgens 11 juni weer te moeten werken
Why?
Ik kent 't!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Lily-Ella het volgende:
...Je gaat niet zeggen dat je dat niet kent he..?
Wat is er mis met het Amstel Hotel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zoek er 1tje die er woont.. ivm slaapplek
Peuterquote:
Truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Malta beats the hell out of every town here.
daarvoor heb je geen ov ding nodig toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rijdt vanaf 1:00 om de uur een nachtbus naar Amstelveen. En stopt 40 meter van me deur
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kent 't!Ben er regelmatig geweest ook!
Jij bent een lekker ding, ik snap het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
PeuterMaar ook zonder Peuter zou ik dat hebben, denk ik. Maar ik zie in alles een gevaar, my bad.
Parade is vetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Utrecht en Den Haag.quote:
Voor al het openbaar vervoer heb je die ov-chip nodig, ik zou dat gewoon nu al regelen, komt heus een keer van pas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daarvoor heb je geen ov ding nodig toch?
of wel... dan moet ik die op het station gaan fixen.
Vertelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
idem...heb een tijdje wat gehandeld in autoonderdelen die te groot waren voor vezenden (er moesten wel erg veel postzegels op zo'n half motorblok) maar wat voor figuren je dan over de vloer krijgtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
PeuterMaar ook zonder Peuter zou ik dat hebben, denk ik. Maar ik zie in alles een gevaar, my bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |