Gewoon vriendschappelijk hoorquote:
vanaf uurtje of 2 ofzo? geen idee hoe laat het begint.. gaat tot uurtje of 8/10 door?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kijkt in Agenda.... >>> tijden pleaz....27 juni zondag
kan.... nu nog de rest weten
Dag 1: Shockquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij omarmt het, dat moet je 'm nageven.
Krijg morgen al vrienden op bezoek, dit weekend jarigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ben ik in Amsterdam... en dan wil ik daar uit .....
oja en als ik de trein mis... moet ik nog ergens wakker blijven tot de trein weer gaat rijden
dat zou ook mooi zijn... tot hoe laat kunnen we dan uit???quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dag 1: Shock
Dag 2: Woede
Dag 3: AcceptatieOntkenning
Ga jij naar de Parade?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Krijg morgen al vrienden op bezoek, dit weekend jarig
Ik kom er wel vandaan, woon in Purmerend nu, why?quote:
Rijdt vanaf 1:00 om de uur een nachtbus naar Amstelveen. En stopt 40 meter van me deurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat zou ook mooi zijn... tot hoe laat kunnen we dan uit???
En dan heb ik denk ik wel een OV-shitdinges nodig denk ik<<ja toch
quote:
Geboren en getogen wel jaquote:
Heb het hele programma nog niet gezien. Vriendin van mij gaat er heen en ik 'moet' mee. Afhankelijk beetje van t weer natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
niks te doen de 27e en geen peuter over de vloer, maar ik vind het programma van parkpop wel erg oninteressant
ik stuur wel een pm...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vanaf uurtje of 2 ofzo? geen idee hoe laat het begint.. gaat tot uurtje of 8/10 door?
Reuring is dan al begonnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
niks te doen de 27e en geen peuter over de vloer, maar ik vind het programma van parkpop wel erg oninteressant
Nee, jij heb een kleuter in huis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:40 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat is iedereen gastvrij. Ik wil geen vreemden in mijn huis, is dat heel gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |