Ik wil best een keer wat met je gaan drinken, maar daten gaat me een aantal stappen te verquote:
Mijn buurt kan in ieder geval meegenieten. Mijn stereotoren staat nog net niet op maxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
EensHij hoort echt alles he... en ooooh
Laten we het dan maar rustig aan doen en heel misschien kijken of we in elkaars friendzone kunnen komen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil best een keer wat met je gaan drinken, maar daten gaat me een aantal stappen te ver
Volgende maandquote:
Boh.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als we gaan dansen ... wil ik dat best een date noemen oke
Dus we hebben een date morgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laten we het dan maar rustig aan doen en heel misschien kijken of we in elkaars friendzone kunnen komen?
Hahaa..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapjeMaar dat kunnen we doen uiteraard
Leuk voor je kerel!!!quote:
Dansenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voel weer een meet 'coming up!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapjeMaar dat kunnen we doen uiteraard
Thanks dude!quote:
Maar is het al wat... of wordt er flink aan gewerkt?quote:
Doe dat dan wel als ik ook in Hollandistan ben, wil je?quote:
Utrecht was zo gezellig...quote:
JB!!quote:
Nou....dat is een lang verhaal.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar is het al wat... of wordt er flink aan gewerkt?
Het is rustig .. en we hebben de tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
Nou....dat is een lang verhaal.....héééél lang.....
Enschede is ook gezellig!quote:
Ik wil graag de privacy van Zwitsers meisje waarborgenquote:
okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil graag de privacy van Zwitsers meisje waarborgen
ja en wanneer is dat?????quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe dat dan wel als ik ook in Hollandistan ben, wil je?
Michien dat ik er na volgende week meer over durf en kan vertellen.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en wanneer is dat?????![]()
We zouden toch een Maltameet houden?
niet helemaal.... vanaf dan heb ik bijna 2 weken vakantie en Enschede isniet zo ver....kom ik vanzelf langs op mijn roadtripquote:
je weet me te vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Michien dat ik er na volgende week meer over durf en kan vertellen.En als je mij er niet over hoort, weet je voldoende
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet helemaal.... vanaf dan heb ik bijna 2 weken vakantie en Enschede isniet zo ver....kom ik vanzelf langs op mijn roadtrip
kijk maar uit hoor... anders kom ik in de week van uh niet die van 15 juni maar die week ernaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee![]()
En Maltameet zeg ik geen nee tegen natuurlijkBreng je zonnebril mee
True. Maar jij weet het verhaal toch al?quote:
is dat alles? ja maar dat is heul niet smeuïg enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar jij weet het verhaal toch al?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kijk maar uit hoor... anders kom ik in de week van uh niet die van 15 juni maar die week erna![]()
Wil ik wel een kamer huren bij jou.... of weet je nog een leuk, niet te duur hotel daar
Je zegt het maar....quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is dat alles? ja maar dat is heul niet smeuïg enzo
Heilbrunn? was dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zegt het maar....
het wazige plan is momenteel... contact leggen met Heilbrunn.... daarna door te rijden om ff in Mittensill te zwaaien en daarna door de tunnel naar Italië te rijden... ik moet het allemaal nog ff uitrekenen en heb al een week of wat niks meer van Heilbrunn gehoord....
uhm ... in de buurt van het vliegveld... ik wil denk i kgeen auto ofzo huren <<< heb je daar iets aan???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hotels weet ik wel ja, waar wil je zitten?
Wil je een tickertape parade?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, ik heb gewoon gewerkt net! Goed he.
Waarom in de buurt van het vliegveld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ... in de buurt van het vliegveld... ik wil denk i kgeen auto ofzo huren <<< heb je daar iets aan???
aan een auto op malta???
Zing een liedje!quote:
Heilbrunn is een plaats in Duitsland... ongeveer 755 km rijden vanaf Amersfoort....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heilbrunn? was dat?
MAar je bent hier natuurlijk altijd welkom
Nooit harder dan 1230.. hmm denk dat meer mannen daar last van hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heilbrunn is een plaats in Duitsland... ongeveer 755 km rijden vanaf Amersfoort....![]()
Ik rij het stuk naar Heidelberg in ongeveer 6,5 uur <<<< ja mannen lach maar ik rij gewoon nooit harder dan 1230 km per uur... en als je mijn auto ziet weet je ook waarom
I just can't stop loving you!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
ja mannen lach maar ik rij gewoon nooit harder dan 1230 km per uur...
ooo nou dan waar jij denkt dat het leuk isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom in de buurt van het vliegveld?En een auto huren is hier niet echt nodig, de bussen rijden overal en zijn frikkin cheap. Alleen voor sommige tripjes is een auto handig, maar dan huur je er eentje voor 15 euro per dag.
Dansen is daten voor je zeg je net!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als jij het zo wil noemen (ik vind 'n Bosuitje nou niet echt een date... maar hee)
Doe die 1 weg en zo hard kan mijn autoquote:
Een echt liedjequote:
Lief doen Cueeeequote:
Mooier dat dit heb je ze bijna nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een echt liedje![]()
Met de vlam in de pijp....
Wat wil je doen? Uitrusten, actieve dingen doen of hele nachten tequila slempen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo nou dan waar jij denkt dat het leuk isadvies graag
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als je met de auto gaat, heb je een prachtige eurotrip
haahaha oeps foutje..... ik bedoel 130...... enquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit harder dan 1230.. hmm denk dat meer mannen daar last van hebben
Weest ik schat.. staat er beetje kromquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
haahaha oeps foutje..... ik bedoel 130...... enben geen man he <<< check mijn fobo maar
We snappen jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
haahaha oeps foutje..... ik bedoel 130...... enben geen man he <<< check mijn fobo maar
Met de auto van Nederland, via Duitsland, Zwitserland, Italie naar Malta? Mooie trip man!quote:
Sow. I will enjoyquote:
alle drie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Uitrusten, actieve dingen doen of hele nachten tequila slempen?
Maar daarna welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke... maar van 13:00 tot 21:00 wordt er volgens mij niet echt gedanst....
Heel Malta door in 1,058 secondenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik het nog steeds doen
Niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar daarna wel![]()
maar ik kan helemaal niet dansen
kan je met de auto naar Malta???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als je met de auto gaat, heb je een prachtige eurotrip
Dan kan je me het lerenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet?wat wil jij dan gaan doen op onze date?
Geen probleem....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar daarna wel![]()
maar ik kan helemaal niet dansen
Ik heb andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen als je me bevaltanders gaat dat niet gebeuren
Goed, en met jou?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben moe. Maar hoe is het met jullie? (Ik doe sociaal ipv alleen maar over mezelf te klagen)
Hi L-Equote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben moe. Maar hoe is het met jullie? (Ik doe sociaal ipv alleen maar over mezelf te klagen)
goed, heb m'n zoontje weer hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Moagh.. maar ach, ik kan het goed verbergenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vermoed van wel, maar ik ben aan het werk dus heb er geen zicht opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi L-E![]()
Je bent moe... dat mag hoorhet is 22:05
![]()
En ligt peuter lekker te slapen??
om het weekend.quote:
hehehehe.... pom pom * -Engel- gaat fijn met Peuter nog een paar verhaaltjes lezen <<< nee ik ben geen moeder dus ik ben niet verantwoordelijk ...althans niet altijd en verhaaltjes voorlezen, is leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik ben aan het werk dus heb er geen zicht op
Er gaat een ferrie van Italie naar Sicilie, en eentje van Sicilie naar Maltaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan je met de auto naar Malta???
oe spannend.... hmm of kan je ergens de boot nemen en de auto daar dan veilig achterlaten<<< zoals naar Ameland/Terschelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |