Ik wil best een keer wat met je gaan drinken, maar daten gaat me een aantal stappen te verquote:
Mijn buurt kan in ieder geval meegenieten. Mijn stereotoren staat nog net niet op maxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
EensHij hoort echt alles he... en ooooh
Laten we het dan maar rustig aan doen en heel misschien kijken of we in elkaars friendzone kunnen komen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil best een keer wat met je gaan drinken, maar daten gaat me een aantal stappen te ver
Volgende maandquote:
Boh.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als we gaan dansen ... wil ik dat best een date noemen oke
Dus we hebben een date morgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laten we het dan maar rustig aan doen en heel misschien kijken of we in elkaars friendzone kunnen komen?
Hahaa..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapjeMaar dat kunnen we doen uiteraard
Leuk voor je kerel!!!quote:
Dansenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voel weer een meet 'coming up!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als grapjeMaar dat kunnen we doen uiteraard
Thanks dude!quote:
Maar is het al wat... of wordt er flink aan gewerkt?quote:
Doe dat dan wel als ik ook in Hollandistan ben, wil je?quote:
Utrecht was zo gezellig...quote:
JB!!quote:
Nou....dat is een lang verhaal.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar is het al wat... of wordt er flink aan gewerkt?
Het is rustig .. en we hebben de tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Barbusse het volgende:
Nou....dat is een lang verhaal.....héééél lang.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |