Heilbrunn is een plaats in Duitsland... ongeveer 755 km rijden vanaf Amersfoort....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heilbrunn? was dat?
MAar je bent hier natuurlijk altijd welkom
Nooit harder dan 1230.. hmm denk dat meer mannen daar last van hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heilbrunn is een plaats in Duitsland... ongeveer 755 km rijden vanaf Amersfoort....![]()
Ik rij het stuk naar Heidelberg in ongeveer 6,5 uur <<<< ja mannen lach maar ik rij gewoon nooit harder dan 1230 km per uur... en als je mijn auto ziet weet je ook waarom
I just can't stop loving you!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
ja mannen lach maar ik rij gewoon nooit harder dan 1230 km per uur...
ooo nou dan waar jij denkt dat het leuk isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom in de buurt van het vliegveld?En een auto huren is hier niet echt nodig, de bussen rijden overal en zijn frikkin cheap. Alleen voor sommige tripjes is een auto handig, maar dan huur je er eentje voor 15 euro per dag.
Dansen is daten voor je zeg je net!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als jij het zo wil noemen (ik vind 'n Bosuitje nou niet echt een date... maar hee)
Doe die 1 weg en zo hard kan mijn autoquote:
Een echt liedjequote:
Lief doen Cueeeequote:
Mooier dat dit heb je ze bijna nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een echt liedje![]()
Met de vlam in de pijp....
Wat wil je doen? Uitrusten, actieve dingen doen of hele nachten tequila slempen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo nou dan waar jij denkt dat het leuk isadvies graag
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als je met de auto gaat, heb je een prachtige eurotrip
haahaha oeps foutje..... ik bedoel 130...... enquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit harder dan 1230.. hmm denk dat meer mannen daar last van hebben
Weest ik schat.. staat er beetje kromquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
haahaha oeps foutje..... ik bedoel 130...... enben geen man he <<< check mijn fobo maar
We snappen jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
haahaha oeps foutje..... ik bedoel 130...... enben geen man he <<< check mijn fobo maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |