Loud and clear.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef SabineUitslag het volgende:
Hoi lezen jullie mij nog? Ben ik off line nee toch?
Nee hoor, je bent er nog.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef SabineUitslag het volgende:
We lezen je nog!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef SabineUitslag het volgende:
We lezen je nog, dank voor het uitgebreide antwoord op de orgaandonorwetquote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef SabineUitslag het volgende:
ja we kunen je gewone zienbnquote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef SabineUitslag het volgende:
Echter, als ik het aan Google navraag, blijkt dat het juist wel werkt, en het aantal wachtenden in België flink omlaag is gegaan sinds 1987. Uit onderzoek blijkt het dus wél te werken. Een voorbeeldbron: http://gezondheid.blog.nl(...)t-donoren-w-l-korterquote:Op zondag 6 juni 2010 14:45 schreef SabineUitslag het volgende:
[..]
hele mooi laatste quote die me zeker raakt!! Ik vind ook dat iedereen een donor zou moeten zijn cq worden. Ik heb er al jaren één! Hele goede zaak! Ik heb het hier met Klink ook vaak over gehad. Maar uit onderzoek blijkt dat het Belgische systeem niet beter werkt dan het Nederlandse systeem. Dus waarom omdraaien als het niet meer oplevert? Veel reclame en voorlichtingscampagnes maakt dat iedereen op eigen keuze zijn lichaam ter beschikking kan stellen. Dat is nog al wat: je lichaam terbeschikking stellen van.. Het is wel JOUW lichaam. Vandaar ook dat ik het een geode zaak vind dat je daar goed over nadenkt en vervolgens je formuliertje invult. Voor veel mensen is het ook een schrikbeeld dat ze worden 'gebruikt' zonder dat ze dat willen. Daar moet je respect voor hebben vind ik. Maar goed als jezelf patient bent of je kind is patient dan denk je daar wellicht anders over. Dat snap ik ook heel erg goed! Maar nogmaals eht Belgische systeem levert zover we nu weten, domweg niet meer op. We zullen veel eerder naar een mondiaal systeem moeten waar donoren efficient en goed worden verdeeld. Donorcodicil invullen actief aanbieden in lespaketten op scholen en bij de huisarts. Maar er moet een keuze blijven.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:17 schreef Y. het volgende:
Wat vond u van de berichtgeving over 'anonieme bronnen' die zeiden dat de CDA-top de handdoek al in de ring had gegooid?
Hoi ik heb een heel bericht getyped maar dat is nu kwijt verdorie!!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef Luna3 het volgende:
Een goede middag Sabine;
In mijn jeugd heb ik een Rooms Katholieke opvoeding genoten. Echter, in mijn kinderbijbel stond geschreven dat Jezus het brood brak en sprak: "Dit is mijn lichaam" waarna hij het onder de bevolking verdeelde.
Kunt U mij zeggen wat er in Gods naam Christelijk is aan het tegenhouden van de orgaandonor-wet (ADR) zoals die al jaren wordt voorgesteld?
Mijn inziens is het behoorlijk ON-Christelijk om mensen twee of meer mensen dood te laten gaan als het er eigenlijk ook "slechts" eentje had kunnen zijn.
Door het betuttelingsbeleid (helmen verplicht, autogordel verplicht, handsfree moeten bellen, etc) is de verkeersveiligheid enorm verbeterd, wat natuurlijk erg goed is, echter, het aantal orgaandonoren loopt daarmee ook enorm terug, wat simpelweg betekent dat er inmiddels een andere oplossing voor dat probleem moet komen.
ADR (Actieve Donor Registratie) zou een menselijke oplossing kunnen betekenen, en mensen die het pertinent niet willen, kunnen dat gewoon even aangeven.
What's the big deal? En als je dan toch zo Christelijk bent:
Don't take your organs on the way to heaven, 'cause heaven knows we need them here!!!
En vergeet het Electronisch Patiënten Dossier niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We lezen je nog!
Volgende vraag:Wat vindt u van de DNA databank die het CDA wil doorvoeren? Vindt u dat een aantasting van de privacy of niet
En waarom kiest het CDA voor een databank?
De reactie op die onderste vraag staat er.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef SabineUitslag het volgende:
[..]
[..]
Hoi ik heb een heel bericht getyped maar dat is nu kwijt verdorie!!
Hoe zal het meer ellende opleveren, als het opdezelfde manier aangeboden blijft worden?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef SabineUitslag het volgende:
[..]
Geachte Friek ik ben zo ongelofelijk tegen softdrugs. Ik heb van nabij zo ongelofelijk veel shit gezien op het gebied van (soft) drugs.. ik ben er klaar mee! Het is het maakbaarheidsdenken pur sang. En nee ik geloof niet in legalisering van softdrugs want er bestaat geen softdrugs meer. Dat was eens. Verder; als je de hypothese van legalisering doorvoert naar praktische uitvoering dan ontstaan er hele vreemde zaken als een manger drugsteelt per gemeente en een prijs van legale softdrugs. Deze legale prijs zal never nie onder de straatprijs kunnen komen. Verder zal het THC gehalte minder zijn dan op straat.. dus.. Het voornaamste vind ik nog wel dat we van die lauwe situatie af moeten het mag niet maar toch wel.. dat snapt helemaal niemand! Het mag niet of het mag wel. En dan kies ik voor 'het mag niet' omdat het praktisch nog meer ellende op zal gaan leveren dan als het wordt gelegaliseerd. Kortom het is en blijft helaas een probleem die je niet oplost door het te legaliseren. Preventie en voorlichting over de schadeljike gevolgen van drugsgebruik, DAAR zouden we meer aandacht aan moeten besteden op scholen. Het liefst de lagere scholen.
Hij staat er nog op pagina drie, en mijn repliek kunt u gelijk boven uw laatste reactie vinden. Een reactie hierop zou ik wel kunnen waarderen. Met name:quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef SabineUitslag het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, het staat hier een paar posts boven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef SabineUitslag het volgende:
[..]
[..]
Oeps, die was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Anne het volgende:
En een vraag van static:
Heb je geen last van je leuke snoetje in dit serieuze wereldje?
Ik mag Balkenende graag. Je moest eens weten wat die man en zijn gezin allemaal opgeven om het land te besturen. Daar sta ik niet elke dag bij stil. Geen lolletje..pfff.. Je leeft in een glazenhuis..quote:
Ze mag van mij best blijven posten en wat mij betreft gaan meer politici dat doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef Friek_ het volgende:
Nog maar tien minuten mevrouw Uitslag, daarna kunt u snel vluchten voor mijn lastige vragen!
Mevrouw Uitslag beantwoordt vragen heel uitgebreid en probeert er zoveel mogelijk van verschillende users te beantwoorden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef Friek_ het volgende:
Nog maar tien minuten mevrouw Uitslag, daarna kunt u snel vluchten voor mijn lastige vragen!
Deze vraag nog even quoten.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Steven184 het volgende:
Geachte mevrouw Uitslag,
Ik doe momenteel twee studies, Economie en Nederlands recht. Het lijkt erop dat ik voor mijn tweede master veel meer geld moet gaan betalen dan voor mijn eerste master. Hierdoor worden studenten die juist iets extra's willen niet gemotiveerd om dat ook echt te gaan doen, terwijl dat in mijn ogen juist wel zou moeten.
Hoe staat het CDA hiertegenover?
U had hier al op gereageerd. Is het niet wat handiger om op de serieuzere vragen in te gaan, dan tweemaal een qua partijprogramma irrelevante vraag te beantwoorden? Of kunnen wij dit opvatten als een vlucht voor deze serieuze vragen? Zoals de volgende, die ik helaas al voor de derde keer moet herhalen, omtrent uw onaangetoonde claim dat het niet beter is in België:quote:Op zondag 6 juni 2010 14:54 schreef SabineUitslag het volgende:
[..]
Ik mag Balkenende graag. Je moest eens weten wat die man en zijn gezin allemaal opgeven om het land te besturen. Daar sta ik niet elke dag bij stil. Geen lolletje..pfff.. Je leeft in een glazenhuis..
Dan kan je beter het topic zo om 3 uur dichtgooien zodat ze rustig de vragen die nog open staan 'offline' kan beantwoorden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Mevrouw Uitslag beantwoordt vragen heel uitgebreid en probeert er zoveel mogelijk van verschillende users te beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |