of jij moet een mod gaan lastig vallen om het eruit te krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:06 schreef Gezicht het volgende:
Ach ja laat ook maar staan dan.Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo perfectionistisch ben.
Ik denk dat die niet zo snel gaan komen hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
of jij moet een mod gaan lastig vallen om het eruit te krijgenBe my guest
oh de wiki moet wel nog aangepast met een link naar het nieuwe deel erinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet zo snel gaan komen hier
Done.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh de wiki moet wel nog aangepast met een link naar het nieuwe deel erin
maar ik weet niet hoe dat moet![]()
Aangepast, hopelijk heb ik het goed gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh de wiki moet wel nog aangepast met een link naar het nieuwe deel erin
maar ik weet niet hoe dat moet![]()
Heuj jong ik had het al gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aangepast, hopelijk heb ik het goed gedaan
Ja jij bent bekendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef postmortum het volgende:
ik denk het wel , zodra ze zien dat ik hier mee post
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Gezicht het volgende:
We hebben het gewoon allebei tegelijk gedaan.![]()
Hey swah!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:04 schreef postmortum het volgende:
zeg ik kom uit limburg , mag dat logo van RJC ff weg uit de OP
de eerste limburger die swa hoor zeggen hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hey swah!
RJC is fucking kut, maar het hoort er nou eenmaal bij
Goede keuze.quote:
Heykom naar de mondi !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef postmortum het volgende:
ik denk het wel , zodra ze zien dat ik hier mee post
nah niet mijn muziek en ik ben geen 15 meerquote:
Dance classics. En ik ben 23.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
nah niet mijn muziek en ik ben geen 15 meer
kokmen sjarel en thei?quote:
Nee gek vanavond voor ouderen !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
nah niet mijn muziek en ik ben geen 15 meer
En hoequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gek vanavond voor ouderen !
classics
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gek vanavond voor ouderen !
classics
wat lees ik nu? nog meer limburgse ouderen die naar mondi komen straks ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:51 schreef postmortum het volgende:
ik ben net terug , morgenochtend vlees inslaan voor een bbq
haha mij in de mondiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat lees ik nu? nog meer limburgse ouderen die naar mondi komen straks ?
In de Fenix ben ik morgen maar dan voor een HoLeBi beach partyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha mij in de mondiik kom aan met mijn metalshirt haha
ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit komen. Ik wacht lekker op 90's paty in de fenix
![]()
Postmortum woont zelfs in onze woonwijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat lees ik nu? nog meer limburgse ouderen die naar mondi komen straks ?
ik wilde ook gaan , mAaar ben geen homo of biquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
In de Fenix ben ik morgen maar dan voor een HoLeBi beach party
Ik ben ook zo hetero als maar zijn kan hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik wilde ook gaan , mAaar ben geen homo of biBen er denk ik 12 juni wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |