Pridemeid.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
en nu: wat is er zo gevaarlijk aan Prrrrr?
Dat!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
en nu: wat is er zo gevaarlijk aan Prrrrr?
Heb je je sprintgympies niet aan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja hallo...
ik vind dat jullie te snel gaan hier..
dag!
Is hier ook nog een blauwe maandag mod geweestquote:
Ja, wie is dat?quote:
Snuitje!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dank! op dit tempo kan ik het volgen
Een meisje met hele dikke staven door haar enorme tepels. En die deed onder elke post 'Prrrrrrrrrrr"quote:
DRUK!quote:
Vrijdag afhaaldag. Dan word er nooit gekookt in huize Feitosa.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:09 schreef vencodark het volgende:
Oeh, hoop dat we vanavond iets heeeeeel lekkers gaan eten. Moet nog zwemmen.
Ik denk, ik zeg het alvast.quote:
Tja, ik woon nog thuis en daarbij, wij halen echt nooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vrijdag afhaaldag. Dan word er nooit gekookt in huize Feitosa.
Het zijn vegetariers?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Kreator het volgende:
2 collega's zijn aan het klooien met een oude pc...
Na een kwartier vertel ik ze dat deze pc uit de uitsnijkamer komt en dat ze beter ff de handen kunnen wassen.
Die gezichten.![]()
![]()
.
(uitsnijkamer -> pathologie ->)
Druk waarmee? En vertel eens in nog wat meer woorden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
DRUK!
dat is in 1 woord samengevat.. wil je het in meerdere woorden:
Het gaat flex!!!!!!
en daar???
Dat...dat zei ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof ik jou altijd overal de schuld van geef.
Waarschijnlijk in de war met uitbeenhalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uitsnijkamer: Het uitsnijden uit lichaamsdelen, darmen, organen...
Doet ie ook al zo gemeen tegen jou?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat...dat zei ik helemaal niet.![]()
Maar je stak je tong naar me uit.
Als ik jou zie, gaat m'n tong er nou eenmaal uit hangenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef vencodark het volgende:
Dat...dat zei ik helemaal niet.![]()
Maar je stak je tong naar me uit.
Ik maakte een grapje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uitsnijkamer: Het uitsnijden uit lichaamsdelen, darmen, organen...
werk werk werk is druk.. en verder.... niets te klagen hier, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Druk waarmee? En vertel eens in nog wat meer woorden?
Hier gaat (bijna) alles goed. En dat wat niet goed loopt wordt aangepakt. Dus ook mij hoor je niet klagen
Ik doe gewoon gemeen terug.quote:
Ja,maar niet zo:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik jou zie, gaat m'n tong er nou eenmaal uit hangen
Zie boven.quote:
Et tu, Brute?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
Prrrr
Je snapt dat je mijn nieuwsgierigheid nu niet bevredigd hebt toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
werk werk werk is druk.. en verder.... niets te klagen hier, laten we het daar op houden
dat snap ik, en u zult geduld moeten hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je snapt dat je mijn nieuwsgierigheid nu niet bevredigd hebt toch?
Ahhh... dat ga je nog wel doen dus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat snap ik, en u zult geduld moeten hebben
Precies. Qua bevrediging ben ik eerst aan de beurt. Zo werkt dat in de wereld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat snap ik, en u zult geduld moeten hebben
Nee nee, ik wil zelf als eerste Myraela bevredigen.. maar, die 2 kunnen we wel combineren natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Qua bevrediging ben ik eerst aan de beurt. Zo werkt dat in de wereld.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Qua bevrediging ben ik eerst aan de beurt. Zo werkt dat in de wereld.
word ik hier nu gewoon verhandeld?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
De overige bevrediging van Snuitje is voor jou. Die van mijn nieuwsgierigheid niet.
het is weer vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil zelf als eerste Myraela bevredigen.. maar, die 2 kunnen we wel combineren natuurlijkMisschien vindt zij dat ook wel lekker
Heb je hier alleen op vrijdagmiddag last van dan?quote:
ik heb nergens last van momenteelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je hier alleen op vrijdagmiddag last van dan?
quote:
dat is toch altijd al zo geweest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
word ik hier nu gewoon verhandeld?!
Dat is waar.. maar wanneer verhandel je me nu eens aan een schone sexy dame die mij als seksslaaf wil gebruiken?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar wanneer verhandel je me nu eens aan een schone sexy dame die mij als seksslaaf wil gebruiken?
Ang3l will do just finequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar wanneer verhandel je me nu eens aan een schone sexy dame die mij als seksslaaf wil gebruiken?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ang3l will do just fine
Enneh.. Myraela wil dat niet?
Ja, schijnbaar wel!quote:
Kun je dat zelf?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ja, schijnbaar wel!
Nu nog even regelen dan
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, ik ben er altijd klaar voor hoor
Nou, dan wordt het toch Ang3l dus.quote:
Mjah, ik ben claimbaarquote:
*vijlt nagels*quote:
JA! *plant een vlaggetje in het holletje*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik ben claimbaardus wie het eerst komt
![]()
hmmm, zo goedkoop ben ik nog nooit geweest geloof ik
quote:
Nou Engel.. sla je slag!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik ben claimbaardus wie het eerst komt
![]()
hmmm, zo goedkoop ben ik nog nooit geweest geloof ik
je vergeet de smiley....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JA! *plant een vlaggetje in het holletje*
Jij durft nooit te bellen/smsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JA! *plant een vlaggetje in het holletje*
Wat heeft dat te maken met dat vlaggetjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij durft nooit te bellen/smsen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur over deze manicure gedaan. Dat word me te gevaarlijk. Jij wint.
Dat het claimen maar laf en half gebeurdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dat vlaggetje
quote:
Nou en? Jij was toch nog nooit zo goedkoop geweest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat het claimen maar laf en half gebeurd
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
Snuit, zal je niet gewoon meedoen met Take me out.
Kan je zo kiezen!
Ik kijk wel hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]zal ik dat gewoon eens doen?
of niet?
Ik ken een meisje die daar staat. Doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
of niet?
Dat ga jij helemaal niet durvenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
of niet?
als jij er staat wil ik er over denken..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die daar staat. Doen.
Dan klik je me weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als jij er staat wil ik er over denken..
Nah, dat betwijfel ik hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als wij naast elkaar staan lijkt het net alsof er een spiegel tussen ons in staat
Te jong? Why?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan klik je me weg.![]()
Ik ben te jong om mee te doen.
Maar jij bent langer dan Zoëy, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben wat afgevallen en qua haardracht zijn we 1
Ik zie een match.quote:
Als Eddy weer eens in de buurt is (lees hier bij ons op de zaak) gaan we koffie drinkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als wij naast elkaar staan lijkt het net alsof er een spiegel tussen ons in staat
Ik weet niet hoe lang hij is.. maar ik ben ook bijna 15 jaar jongerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij bent langer dan Zoëy, toch?
Lijkt me leuke kerel. Vind hm op tv tof.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als Eddy weer eens in de buurt is (lees hier bij ons op de zaak) gaan we koffie drinken
Puppy!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij is.. maar ik ben ook bijna 15 jaar jongerdus nog een jonge wilde hond
Foei Snuit, ze is ruim tien jaar jonger dan jij!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
je maakt matches hier Venco
dat maakt het juist leuk speelgoed!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Foei Snuit, ze is ruim tien jaar jonger dan jij!
Wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net lekker gekookt. Tenminste, dat hoop ik
Als dat geen neukpartij word weet ik het niet meer..........quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
Mijn collega komt net helemaal naar boven lopen om te kijken hoe het isHij wilde even staan praten maar toen hij zag dat ik niet alleen was vroeg hij of ik nog kwam slettebakken op de borrel zo.
Want hij was er voor mijHij wist alleen niet zeker of ik er was want hij had me nog niet gezien vandaag.
Hmm.. Breng me nu niet op ideeënquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als dat geen neukpartij word weet ik het niet meer..........
Alsof jij daar niet zelf al aan gedacht hadquote:
Lekker nat en klef met dit weer. Dat het zweet zo je naad inloopt.quote:
Zo ben ik heel niet Dromertjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alsof jij daar niet zelf al aan gedacht had
Niet als we het binnen doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lekker nat en klef met dit weer. Dat het zweet zo je naad inloopt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo ben ik heel niet Dromertje
[..]
Niet als we het binnen doenAirco
In het serverhok is het zelfs koud
Dan krimpt ie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo ben ik heel niet Dromertje
[..]
Niet als we het binnen doenAirco
In het serverhok is het zelfs koud
Natuurlijk niet, hij zit warm verpakt toch?quote:
Ja, maar als ik het koud heb dan krimpt ie toch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij zit warm verpakt toch?
nee hoor! je moet ergens je inspiratie op doen, en alles wat je op tv/internet ziet is waar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
Doe het op de printer. kopieerapparaat.
Of kijk ik teveel films?![]()
Ik vraag me af of die glasplaat het overleefd. Wasmachine of vriezer kan prima.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
Doe het op de printer. kopieerapparaat.
Of kijk ik teveel films?![]()
Ja, maar die zijn op het werk niet direct voorhanden lijkt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die glasplaat het overleefd. Wasmachine of vriezer kan prima.
dat moet ik eens navragen.. kennis heeft een tijd als reparateur gewerkt.. en we hebben het er wel eens over gehad. Er zit veel verschil tussen de merkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat overleefd hij dus nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vegetarische lasagne met spinazie en blauwe kaasquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegetarische lasagne met spinazie en blauwe kaas
Dat klinkt eigenlijk best goed!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegetarische lasagne met spinazie en blauwe kaas
Is ook erg lekkerquote:
Maak eens foto's vanavond.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook erg lekker![]()
Kan het recept wel een keer opschrijven anders. Of Krea vragen, het is zijn recept
Waarom durf je niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Pff, ik ben al maanden constant moe. Maar ik durf niet naar de huisarts.Misschien maandag toch maar eens bellen.
Het is nogal slecht geregeld bij die van ons, dus ik krijg telkens weer een andere. En bloedprikken lijkt me eng.quote:
Niet handig dan. Maar als je iets wilt weten, zal je toch een keer moeten gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is nogal slecht geregeld bij die van ons, dus ik krijg telkens weer een andere. En bloedprikken lijkt me eng.
bloed prikken is niet eng.. ik wil je handje wel vast houden hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is nogal slecht geregeld bij die van ons, dus ik krijg telkens weer een andere. En bloedprikken lijkt me eng.
Anders elke dag appelstroop eten, om ijzerarmoede uit te sluitenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het zuiden is het nog heter dan in de Randstad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de intercity.Maar het is voor een goed doel.
Dat zeker. Maar dat is alleen maar goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:17 schreef Q. het volgende:
In het zuiden is het nog heter dan in de Randstad.
Je leeft nogquote:
Nee want dan kan ik niet fokkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Jullie zitten zeker allemaal te genieten van de zon?!
En dat is het enige dat teltquote:
Ja voor mij welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En dat is het enige dat telt
Ik ben op t werk, de helft is er niet, ik mag leuk de agenda voor het volgend teamoverleg maken, oh joy
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef Lily-Ella het volgende:
Jullie zitten zeker allemaal te genieten van de zon?!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:15 schreef Techno het volgende:
Nee, ik zit in de intercity.Maar het is voor een goed doel.
Geef duim een knuffel van mijquote:
Arme L-E. /aai over de bol geeftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben op t werk, de helft is er niet, ik mag leuk de agenda voor het volgend teamoverleg maken, oh joy
Tuurlijk wil ze datquote:
Ja ik leef nog!quote:
Gelukkigquote:
Gaat prima hoor! Ben alleen niet zo Singles verslaafd meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik ook nog![]()
Hoe gaat het ermee?
Okequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gaat prima hoor! Ben alleen niet zo Singles verslaafd meer
Ik voel me zó niet aangesproken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ook niet echt meer. Alle leuke mensen zijn weg hier
Ben ik helemaal met je eens! Behalve jij natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ook niet echt meer. Alle leuke mensen zijn weg hier
Ojee...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens! Behalve jij natuurlijk![]()
en D_K maar nu heb ik meteen weer ruzie...
Dankjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens! Behalve jij natuurlijk![]()
en D_K maar nu heb ik meteen weer ruzie...
Vind het zo leuk voor julliequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kom daar zeer regelmatig zelfs de laatste tijd.
Ow en Murmpjequote:
Mee eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow en Murmpje
Zij is ook wel een lievelings-Fokster
Jaquote:
Nou ja, zoals ik net zei ben ik de laatste tijd hier niet vaak geweest.quote:
Nog een gerucht... maar misschien komt er nog kleine fokbabyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:04 schreef Lotusss het volgende:
Techno en Duimelot een nieuw Fok-paartdje?
Je loopt achter, het wordt een tweeling.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef Thrust het volgende:
Nog een gerucht... maar misschien komt er nog kleine fokbaby
Feliquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Je loopt achter, het wordt een tweeling.
Dude, sterkte..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Je loopt achter, het wordt een tweeling.
Dat zal toch wel meevallenquote:
Dan mag ik ze toch nog wel feliciteren?!quote:
Tuurlijk wat dacht je danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan mag ik ze toch nog wel feliciteren?!
Of word je tegenwoordig nóg meer uitgekotst dan normaal als je nauwelijks meer op Singles komt....?
Had ik al geplaatst hoorquote:
Whehehequote:
* tijnbrein stop myraela in de vriezer Opgelostquote:
Ik welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat dat serieus was he?
Wát?! Dit is internet, hier liegt toch niemand..?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat dat serieus was he?
Jeetje, wat reageer je heftig. Ik zie niemand wie dan ook uitkotsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of word je tegenwoordig nóg meer uitgekotst dan normaal als je nauwelijks meer op Singles komt....?
Ik had die roddel de wereld niet ingeholpen, ik ontkracht het nu enkel maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Lily-Ella het volgende:
Wát?! Dit is internet, hier liegt toch niemand..?
Dan mis je hoop of we zijn op verschillende tijden online.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jeetje, wat reageer je heftig. Ik zie niemand wie dan ook uitkotsen.
Mijn wereldbeeld, wat doe je!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had die roddel de wereld niet ingeholpen, ik ontkracht het nu enkel maar.
Ik heb het over nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mis je hoop of we zijn op verschillende tijden online.
Ja maar jij bent nieuw. Ik heb nogal een geschiedenis hier. Wacht maar tot de "oudgedienden" zich komen melden als ik hier ook aan het posten benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Geschiedenis L-E .. geschiedenisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haaaaai lieffie!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mis je hoop of we zijn op verschillende tijden online.
Ik ken die geschiedenis niet, en helaas heb ik ook al door dat je in het gezelschap van bepaalde mensen op je tellen moet passen, dus dat begrijp ik wel. Maar dat leek me nu, op dit moment niet aan de orde, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nieuw. Ik heb nogal een geschiedenis hier. Wacht maar tot de "oudgedienden" zich komen melden als ik hier ook aan het posten ben
Ik ben ondertussen wel een stuk rustiger, maar mensen kiezen er liever voor het slechte in de mens te zien dan het goede.
Hoi! Ik had begrepen dat jij hier clone wars hebt lopen spelen!quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nieuw. Ik heb nogal een geschiedenis hier. Wacht maar tot de "oudgedienden" zich komen melden als ik hier ook aan het posten ben
Ik ben ondertussen wel een stuk rustiger, maar mensen kiezen er liever voor het slechte in de mens te zien dan het goede.
sad but true.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ken die geschiedenis niet, en helaas heb ik ook al door dat je in het gezelschap van bepaalde mensen op je tellen moet passen, dus dat begrijp ik wel. Maar dat leek me nu, op dit moment niet aan de orde, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi! Ik had begrepen dat jij hier clone wars hebt lopen spelen!
Goed voor jou of goed voor de rest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dat ik hier weer zo af en toe te vinden ben dan
Negeer het maar gewoon. Voor je het weet heb jij het ineens ook gedaan.quote:
Mja.... maar ja, mensen willen tegenwoordig geen Lieve Lotusss. Ondanks de alliteratie..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd![]()
Gezelligheid alom hier
Heb me er al op voorbereid toen ik een paar posts geleden zei dat jij tot één van mijn favoriete Fokkers behoort...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Negeer het maar gewoon. Voor je het weet heb jij het ineens ook gedaan.
Vast wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Mijn ex-date komt zo langs. Gaat dat raar worden?
Rare mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja.... maar ja, mensen willen tegenwoordig geen Lieve Lotusss. Ondanks de alliteratie..
kan, hoeft niet. En dan spreek ik zowaar uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Had je de rel maar mee moeten lezen vanmiddag!quote:
Als jij het je nu al serieus af gaat vragen: ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Dat hangt van de band af die je nog met haar hebt lijkt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Als er nog (wraak)gevoelens zijn dan wel anders niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Was er wéér een rel? Ik hou het niet meer bij hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had je de rel maar mee moeten lezen vanmiddag!
Ga je haar besmeuren met chocoladepasta? Want dat is wel raar, ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Aaah dat jij vriendinnetje ging spelen onder een kloon.. .. die was saaiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had je de rel maar mee moeten lezen vanmiddag!
Daar heb ik ook zo vaak last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben zo blij dat ik zo egocentrisch ben dat het meeste van al het gezeik langs me heen gaat omdat ik alleen met mezelf bezig ben.
Serieus, twee weken geleden op het werk een spoed-teamoverleg vanwege de crisis betreffende de interne communicatieproblemen. Nooit iets van gemerkt.
Hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Was er wéér een rel? Ik hou het niet meer bij hoor!
Ik mis altijd alle leuke dingen hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Was er wéér een rel? Ik hou het niet meer bij hoor!
Neuh. Ik ben daar veel te beschaafd voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga je haar besmeuren met chocoladepasta? Want dat is wel raar, ja.
Ik verwacht van niet trouwens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan, hoeft niet. En dan spreek ik zowaar uit eigen ervaring.
als ik het al niet raar kan laten zijn, kan iedereen hetquote:
Dat is eng. Hoewel we daar wel magnum gold hebben liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein stop myraela in de vriezer Opgelost
Wat wil je nu smelten of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is eng. Hoewel we daar wel magnum gold hebben liggen.
Nostalgie is niet meer wat het geweest isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Cue_ het volgende:
Door al dat gekussiekroel worden al heel snel dingetjes tot rel bestempeld.. het is niet meer wat het geweest was
quote:
Gewoon jezelf niet die vraag stellen en het iig voor jezelf gezellig maken. Dan is de ander ook meteen een stuk meer op zijn/haar gemak en dan heb je minder "spanning".quote:
Vroeger toen de fok! server nog door Danny aangezwengeld moest worden!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nostalgie is niet meer wat het geweest is.
Ik weet een goeie deal. Jij de chocolade ik het ijsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar niet alle chocolade eraf stelen!
Als het raar wordt, ga je gewoon weer zoenenquote:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet een goeie deal. Jij de chocolade ik het ijs
Mwa, vroeger was het ook best okay hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Vroeger was alles beter. Behalve Fok, want daar was ik vroeger niet.
Oh ja, dat kan ik!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als het raar wordt, ga je gewoon weer zoenen.
En wat ga je daar tegen doen dan?quote:
ik ben het met Q eens.. en nog een schepje er bovenop:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Vroeger was alles beter. Behalve Fok, want daar was ik vroeger niet.
Shit jij wintquote:
Schat.. dat heet "verveling" en "gewoonte"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind het hele vroegerwashetbeter-gedoe vaak nogal zinloos. Op elk forum, in elke chatbox zegt men zulke dingen. En toch blijven die mensen er hangen, dan zal er toch wel nog íets leuk zijn?
Hoor je dat gerinkel?quote:
Oh, die dingen ken ik nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat.. dat heet "verveling" en "gewoonte"
Vroeger was niet alles beter. Vroeger was het ook kut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind het hele vroegerwashetbeter-gedoe vaak nogal zinloos. Op elk forum, in elke chatbox zegt men zulke dingen. En toch blijven die mensen er hangen, dan zal er toch wel nog íets leuk zijn?
Ach, je ziet een hoop mensen vertrekken die je beter kende en dan komen er onbekende terug die vaak ook nog eens anders doen. Ik kan het opzich wel begrijpen had het vroeger ook ergens anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Toen Cue nog CG was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Cue_ het volgende:
ik ben het met Q eens.. en nog een schepje er bovenop:
vroeger was het Goeeeedd![]()
Die mensen hebben geen ruggengraadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Beetje zelfde als roken.. toen je begon vond je het stoer en vond je het leuk en alles. Daarna is het een gewoonte, dan ben je verslaafd en mis je het als je het niet kan doen.. en vervolgens stop je een keertje omdat je weet dat het ongezond is het niks toevoegd.. val je even terug, wantja gewoonte.. en dan stop je ooit helemaal
Dat zijn harde uitspraken, beste Tijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter. Vroeger was het ook kut.
Voor jou misschienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter. Vroeger was het ook kut.
Toen met die storing en dat wachtwoorden waren geresetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja?Dat heb ik dan gemist.
Hoe durven ze.
Maar wel waarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat zijn harde uitspraken, beste Tijn.
Je moest eens weten hoe kutquote:
Blijkbaar heb je geen ruggengraat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Je moest eens weten hoe kut![]()
Ik heb er nu nog steeds last van
Neequote:
Toen lukte het niet meer om je CG terug te krijgen? Hadden meerdere dat of was het alleen bij jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Toen met die storing en dat wachtwoorden waren gereset
Dat lijkt mij sterk...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
NeeWel een metale pin die dienst doet als ruggengraad
Ik kon het niet latenquote:
Toch welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk...
[..]
Ik kon het niet laten![]()
Taalnaziquote:
Gelukkig heeft tijn je ook gequotequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Auto heeft mijn post aangepast om mij dom te laten lijken
Stoute Autoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Auto heeft mijn post aangepast om mij dom te laten lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |