Snuitje!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dank! op dit tempo kan ik het volgen
Een meisje met hele dikke staven door haar enorme tepels. En die deed onder elke post 'Prrrrrrrrrrr"quote:
DRUK!quote:
Vrijdag afhaaldag. Dan word er nooit gekookt in huize Feitosa.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:09 schreef vencodark het volgende:
Oeh, hoop dat we vanavond iets heeeeeel lekkers gaan eten. Moet nog zwemmen.
Ik denk, ik zeg het alvast.quote:
Tja, ik woon nog thuis en daarbij, wij halen echt nooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vrijdag afhaaldag. Dan word er nooit gekookt in huize Feitosa.
Het zijn vegetariers?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Kreator het volgende:
2 collega's zijn aan het klooien met een oude pc...
Na een kwartier vertel ik ze dat deze pc uit de uitsnijkamer komt en dat ze beter ff de handen kunnen wassen.
Die gezichten.![]()
![]()
.
(uitsnijkamer -> pathologie ->)
Druk waarmee? En vertel eens in nog wat meer woorden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
DRUK!
dat is in 1 woord samengevat.. wil je het in meerdere woorden:
Het gaat flex!!!!!!
en daar???
Dat...dat zei ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof ik jou altijd overal de schuld van geef.
Waarschijnlijk in de war met uitbeenhalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uitsnijkamer: Het uitsnijden uit lichaamsdelen, darmen, organen...
Doet ie ook al zo gemeen tegen jou?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat...dat zei ik helemaal niet.![]()
Maar je stak je tong naar me uit.
Als ik jou zie, gaat m'n tong er nou eenmaal uit hangenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef vencodark het volgende:
Dat...dat zei ik helemaal niet.![]()
Maar je stak je tong naar me uit.
Ik maakte een grapje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uitsnijkamer: Het uitsnijden uit lichaamsdelen, darmen, organen...
werk werk werk is druk.. en verder.... niets te klagen hier, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Druk waarmee? En vertel eens in nog wat meer woorden?
Hier gaat (bijna) alles goed. En dat wat niet goed loopt wordt aangepakt. Dus ook mij hoor je niet klagen
Ik doe gewoon gemeen terug.quote:
Ja,maar niet zo:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik jou zie, gaat m'n tong er nou eenmaal uit hangen
Zie boven.quote:
Et tu, Brute?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
Prrrr
Je snapt dat je mijn nieuwsgierigheid nu niet bevredigd hebt toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
werk werk werk is druk.. en verder.... niets te klagen hier, laten we het daar op houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |