Neuh. Ik ben daar veel te beschaafd voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga je haar besmeuren met chocoladepasta? Want dat is wel raar, ja.
Ik verwacht van niet trouwens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan, hoeft niet. En dan spreek ik zowaar uit eigen ervaring.
als ik het al niet raar kan laten zijn, kan iedereen hetquote:
Dat is eng. Hoewel we daar wel magnum gold hebben liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein stop myraela in de vriezer Opgelost
Wat wil je nu smelten of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is eng. Hoewel we daar wel magnum gold hebben liggen.
Nostalgie is niet meer wat het geweest isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Cue_ het volgende:
Door al dat gekussiekroel worden al heel snel dingetjes tot rel bestempeld.. het is niet meer wat het geweest was
quote:
Gewoon jezelf niet die vraag stellen en het iig voor jezelf gezellig maken. Dan is de ander ook meteen een stuk meer op zijn/haar gemak en dan heb je minder "spanning".quote:
Vroeger toen de fok! server nog door Danny aangezwengeld moest worden!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nostalgie is niet meer wat het geweest is.
Ik weet een goeie deal. Jij de chocolade ik het ijsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar niet alle chocolade eraf stelen!
Als het raar wordt, ga je gewoon weer zoenenquote:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet een goeie deal. Jij de chocolade ik het ijs
Mwa, vroeger was het ook best okay hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Vroeger was alles beter. Behalve Fok, want daar was ik vroeger niet.
Oh ja, dat kan ik!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als het raar wordt, ga je gewoon weer zoenen.
En wat ga je daar tegen doen dan?quote:
ik ben het met Q eens.. en nog een schepje er bovenop:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Vroeger was alles beter. Behalve Fok, want daar was ik vroeger niet.
Shit jij wintquote:
Schat.. dat heet "verveling" en "gewoonte"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind het hele vroegerwashetbeter-gedoe vaak nogal zinloos. Op elk forum, in elke chatbox zegt men zulke dingen. En toch blijven die mensen er hangen, dan zal er toch wel nog íets leuk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |