abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82336189
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Prosac het volgende:
Kijk, ik kan plaatjes posten van Palestijnse kinderen. Welke prefereren jullie?

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Vrij te gebruiken om de discussie een bepaalde kant op te sturen.
aai Prosac dit word weer zo'n ellelange foto heenenweergeschuifel.Hakim is er een dag niet geweest en heb zijn foto map intussen volgestopt met pro palie fotos .
pi_82336338
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef Mylene het volgende:
Mensen, deze konvooi is beslist niet de eerste. Free Gaza heeft eerder boten gestuurd naar de Gazastrook, met succes. Trap niet in de propaganda dat Israël alles blokkeert.
[..]

bron

Belangrijk:
[..]

Laten we hopen dat ze zich daar aan houden. En dat de Israëliers daar gepast op reageren (eveneens zonder geweld dus).
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:29:37 #78
16715 Mylene
*schatje*
pi_82336519
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:24 schreef waht het volgende:

[..]

Laten we hopen dat ze zich daar aan houden. En dat de Israëliers daar gepast op reageren (eveneens zonder geweld dus).
Sinds 1998 is het ook gelukt, dus waarom nu niet? Het verschil is dat die grote boot van de organisatie IHH is. Een organisatie gelieerd aan Hamas. Met inmiddels duidelijk geen zuivere motieven.
pi_82336520
Is Hamas een terreurorganisatie?

Erdogan zegt van niet.
Hij noemt het een verzetsbeweging.

En hij zegt ook dat in de Tora staat:
“Lo Tir’tsach.”
'Gij zult niet doden'

En dat ze daar maar mee moeten ophouden.

Opmerkelijk.
Het zou funest zijn als Turkije in het rijtje Syrië Iran Noord-Korea word geplaatst, Erdogan moet dat beseffen vind ik.
pi_82336583
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:

Erdogan zegt van niet.

“Lo Tir’tsach.”
'Gij zult niet doden'

Opmerkelijk.

Nee ,,de hamas is een een kantklos club
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:31:35 #81
111528 Viajero
Who dares wins
pi_82336595
quote:

Erdogan zegt van niet.

“Lo Tir’tsach.”
'Gij zult niet doden'

Opmerkelijk.
Ja, Hamas is een terreurorganisatie. Bommen laten ontploffen in restaurants is een terroristische actie.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:31:56 #82
16715 Mylene
*schatje*
pi_82336609
quote:
En in bezette gebieden een liefdadigheidsorganisatie die voor onderwijs en gezondheidszorg zorgt. Net zoals Hezbollah in Zuid Libanon.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 17:31:59 #83
137949 Disana
pi_82336611
Allemaal leuk, maar als Israël Gaza niet in heel veel essentiële goederen zou boycotten, zouden deze hulpacties niet eens nodig zijn.
pi_82336640
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

Sinds 1998 is het ook gelukt, dus waarom nu niet? Het verschil is dat die grote boot van de organisatie IHH is. Een organisatie gelieerd aan Hamas. Met inmiddels duidelijk geen zuivere motieven.
Oh dan gaat het vast goed, maar dus niet met aan Hamas gelieerde organisaties in zee gaan. ( )
pi_82336656
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
Allemaal leuk, maar als Israël Gaza niet in heel veel essentiële goederen zou boycotten, zouden deze hulpacties niet eens nodig zijn.
Dat sowieso.

De Gazanen worden onderdrukt, als je dat niet ziet dan heb je echt oogkleppen ook.
Op de westelijke Jordaanoever bouwt men muren en steelt men land, dat is ook gewoon een feit.
En dat van een zogenaamd beschaafd land.
pi_82336659
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

En in bezette gebieden een liefdadigheidsorganisatie die voor onderwijs en gezondheidszorg zorgt. Net zoals Hezbollah in Zuid Libanon.
ow ow wat zijn ze toch vrijgevend .
met welke gelden ?/
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:33:43 #87
16715 Mylene
*schatje*
pi_82336662
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, Hamas is een terreurorganisatie. Bommen laten ontploffen in restaurants is een terroristische actie.
Het zou legitiem zijn wanneer ze militaire doelen pakken. Burgerdoelen zijn oorlogsmisdaden.
pi_82336667
quote:

Erdogan zegt van niet.

“Lo Tir’tsach.”
'Gij zult niet doden'

Opmerkelijk.
Het zou funest zijn als Turkije in het rijtje Syrië Iran Noord-Korea word geplaatst, Erdogan moet dat beseffen vind ik.
Laten we dan zeggen dat Hamas een terroristische vleugel heeft.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:34:41 #89
111528 Viajero
Who dares wins
pi_82336689
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het zou legitiem zijn wanneer ze militaire doelen pakken. Burgerdoelen zijn oorlogsmisdaden.
Inderdaad.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_82336695
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
fout deze goederen komen met regelmaat van de clock de gazastrook binnen zo het is en was een duidelijke provocatie
pi_82336724
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat is waar.

Dit soort organisaties zijn populair geworden in moeilijke tijden. Het is een reactie op onderdrukking. Waarom anders waren vroeger juist seculiere bewegingen zo populair in de Arabische/Islamitische wereld.
Het heeft de bevolking echter niets dan ellende opgeleverd. En als radicale beweging tijdens bombardementen dan mensen onderdak bieden. En erna voedsel en werk dan krijgen ze sympathie. Zo werkt dat gewoon. In feite hadden ze niks te kiezen in Gaza..
pi_82336755
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef waht het volgende:

[..]

Laten we dan zeggen dat Hamas een terroristische vleugel heeft.
nee de hamas heb een liefdadigheids vleugel.
en is heel erg klein.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:36:40 #93
16715 Mylene
*schatje*
pi_82336757
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef C_N het volgende:

[..]

ow ow wat zijn ze toch vrijgevend .
met welke gelden ?/
Ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze dat doen. Zuid Libanon heeft een hele goede moderne gezondheidszorg. Dat heb ik een keer bij Netwerk gezien.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 17:39:31 #94
137949 Disana
pi_82336835
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:34 schreef C_N het volgende:

[..]

fout deze goederen komen met regelmaat van de clock de gazastrook binnen zo het is en was een duidelijke provocatie
Slechts één voorbeeld:

http://www.unhcr.org/refworld/country,,HRW,,PSE,,4ad33387c,0.html
pi_82336844
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:36 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze dat doen. Zuid Libanon heeft een hele goede moderne gezondheidszorg. Dat heb ik een keer bij Netwerk gezien.
de gelden van de hamas en de hasbolah en al deze anderen extremistishe groepen .
krijgen geld door witwassen inzamelen in het buitenland onder valse voorwaardesnoem maar op.
het meren deel van deze gelden worden gebruikt voor drie doelen . wapens wapens wapens
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:39:58 #96
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82336854
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:36 schreef C_N het volgende:

[..]

nee de hamas heb een liefdadigheids vleugel.
en is heel erg klein.
Als IDF soldaat ben je alles behalve objectief.

Moet je trouwens niet weer eens paar Pallies gaan lastigvallen?

Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:40:51 #97
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_82336879
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef Mylene het volgende:
Mensen, deze konvooi is beslist niet de eerste. Free Gaza heeft eerder boten gestuurd naar de Gazastrook, met succes. Trap niet in de propaganda dat Israël alles blokkeert.
[..]

bron

Belangrijk:
[..]

Op de video's meer beelden en de uitleg over hoe vaak het is gelukt, kijk zelf maar voor je het propaganda noemt dat alles wordt geblokkeerd. Om nog maar te zwijgen over het feit dat de blokkade er is. Ik vind het van de gekke dat ISR beslist wat en hoe veel daar naar binnen gaat. http://www.freegaza.org/en/about-gaza/videos

Aan de andere kant, als ze niets controleren krijgen ze raketten om de oren, ik vind het moeilijk een oordeel te geven over wat propaganda is en wat de feiten precies zijn. Wat ik wel heel zeker weet is dat het niet de bedoeling is om 1,5 miljoen mensen achter hekken te zetten. Ook de aanvallen van beide kanten zijn imo ontolereerbaar. Er moet daar nodig een keer een oplossing komen, hoe en wat weet ik niet maar dit is ook geen houdbare situatie.
be nice or go away
pi_82336903
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Slechts één voorbeeld:

http://www.unhcr.org/refworld/country,,HRW,,PSE,,4ad33387c,0.html
kijk ik kan je een miljoen anderen voorbeelden geven ..
en linkjes .ik zie namelijk dagelijks wat er naar binnen gaat .en ook belangerijk wat er naar buiten gaat.
en dat is nu weer mijn voordeel.
en het momend dat jij met UN en anderen verwanten aan kom kakken dan stop ik .wand dat is nu echt niet iets om over te discuseren .en om trots op te zijn .
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 17:43:02 #100
137949 Disana
pi_82336937
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:41 schreef C_N het volgende:

[..]

kijk ik kan je een miljoen anderen voorbeelden geven ..
en linkjes .
en het momend jij kom met UN en anderen verwanten aanzakken dan stop ik wand dat is nu echt niet iets om over te discuseren .en om trots op te zijn .
Inderdaad, de concrete voorbeelden van doodnormale goederen die Gaza niet in mogen zijn legio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')