aai Prosac dit word weer zo'n ellelange foto heenenweergeschuifel.Hakim is er een dag niet geweest en heb zijn foto map intussen volgestopt met pro palie fotos .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Prosac het volgende:
Kijk, ik kan plaatjes posten van Palestijnse kinderen. Welke prefereren jullie?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Vrij te gebruiken om de discussie een bepaalde kant op te sturen.

Laten we hopen dat ze zich daar aan houden. En dat de Israëliers daar gepast op reageren (eveneens zonder geweld dus).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef Mylene het volgende:
Mensen, deze konvooi is beslist niet de eerste. Free Gaza heeft eerder boten gestuurd naar de Gazastrook, met succes. Trap niet in de propaganda dat Israël alles blokkeert.
[..]
bron
Belangrijk:
[..]

Sinds 1998 is het ook gelukt, dus waarom nu niet? Het verschil is dat die grote boot van de organisatie IHH is. Een organisatie gelieerd aan Hamas. Met inmiddels duidelijk geen zuivere motieven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:24 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze zich daar aan houden. En dat de Israëliers daar gepast op reageren (eveneens zonder geweld dus).

Nee ,,de hamas is een een kantklos clubquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
Is Hamas een terreurorganisatie?
Erdogan zegt van niet.
Hij noemt het een verzetsbeweging.
En hij zegt ook dat in de Tora staat:
“Lo Tir’tsach.”
'Gij zult niet doden'
En dat ze daar maar mee moeten ophouden.
Opmerkelijk.

Ja, Hamas is een terreurorganisatie. Bommen laten ontploffen in restaurants is een terroristische actie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
Erdogan zegt van niet.
“Lo Tir’tsach.”
'Gij zult niet doden'
Opmerkelijk.

En in bezette gebieden een liefdadigheidsorganisatie die voor onderwijs en gezondheidszorg zorgt. Net zoals Hezbollah in Zuid Libanon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:

Oh dan gaat het vast goed, maar dus niet met aan Hamas gelieerde organisaties in zee gaan. (quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sinds 1998 is het ook gelukt, dus waarom nu niet? Het verschil is dat die grote boot van de organisatie IHH is. Een organisatie gelieerd aan Hamas. Met inmiddels duidelijk geen zuivere motieven.

Dat sowieso.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
Allemaal leuk, maar als Israël Gaza niet in heel veel essentiële goederen zou boycotten, zouden deze hulpacties niet eens nodig zijn.

ow ow wat zijn ze toch vrijgevend .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
En in bezette gebieden een liefdadigheidsorganisatie die voor onderwijs en gezondheidszorg zorgt. Net zoals Hezbollah in Zuid Libanon.

Het zou legitiem zijn wanneer ze militaire doelen pakken. Burgerdoelen zijn oorlogsmisdaden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, Hamas is een terreurorganisatie. Bommen laten ontploffen in restaurants is een terroristische actie.

Laten we dan zeggen dat Hamas een terroristische vleugel heeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
Erdogan zegt van niet.
“Lo Tir’tsach.”
'Gij zult niet doden'
Opmerkelijk.
Het zou funest zijn als Turkije in het rijtje Syrië Iran Noord-Korea word geplaatst, Erdogan moet dat beseffen vind ik.

Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zou legitiem zijn wanneer ze militaire doelen pakken. Burgerdoelen zijn oorlogsmisdaden.

fout deze goederen komen met regelmaat van de clock de gazastrook binnen zo het is en was een duidelijke provocatiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
Allemaal leuk, maar als Israël Gaza niet in heel veel essentiële goederen zou boycotten, zouden deze hulpacties niet eens nodig zijn.

Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
En in bezette gebieden een liefdadigheidsorganisatie die voor onderwijs en gezondheidszorg zorgt. Net zoals Hezbollah in Zuid Libanon.

nee de hamas heb een liefdadigheids vleugel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we dan zeggen dat Hamas een terroristische vleugel heeft.

Ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze dat doen. Zuid Libanon heeft een hele goede moderne gezondheidszorg. Dat heb ik een keer bij Netwerk gezien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef C_N het volgende:
[..]
ow ow wat zijn ze toch vrijgevend .
met welke gelden ?/

Slechts één voorbeeld:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:34 schreef C_N het volgende:
[..]
fout deze goederen komen met regelmaat van de clock de gazastrook binnen zo het is en was een duidelijke provocatie

de gelden van de hamas en de hasbolah en al deze anderen extremistishe groepen .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze dat doen. Zuid Libanon heeft een hele goede moderne gezondheidszorg. Dat heb ik een keer bij Netwerk gezien.

Als IDF soldaat ben je alles behalve objectief.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:36 schreef C_N het volgende:
[..]
nee de hamas heb een liefdadigheids vleugel.
en is heel erg klein.

Op de video's meer beelden en de uitleg over hoe vaak het is gelukt, kijk zelf maar voor je het propaganda noemt dat alles wordt geblokkeerd. Om nog maar te zwijgen over het feit dat de blokkade er is. Ik vind het van de gekke dat ISR beslist wat en hoe veel daar naar binnen gaat. http://www.freegaza.org/en/about-gaza/videosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef Mylene het volgende:
Mensen, deze konvooi is beslist niet de eerste. Free Gaza heeft eerder boten gestuurd naar de Gazastrook, met succes. Trap niet in de propaganda dat Israël alles blokkeert.
[..]
bron
Belangrijk:
[..]

kijk ik kan je een miljoen anderen voorbeelden geven ..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Slechts één voorbeeld:
http://www.unhcr.org/refworld/country,,HRW,,PSE,,4ad33387c,0.html

Inderdaad, de concrete voorbeelden van doodnormale goederen die Gaza niet in mogen zijn legio.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:41 schreef C_N het volgende:
[..]
kijk ik kan je een miljoen anderen voorbeelden geven ..
en linkjes .
en het momend jij kom met UN en anderen verwanten aanzakken dan stop ik wand dat is nu echt niet iets om over te discuseren .en om trots op te zijn .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |