Nee. En dat is ook nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is al gemeld dat de zusjes Williams een Non-Calender Year Grand Slam in de dubbel hebben gewonnen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. En dat is ook nergens voor nodig.
Als Federer met een random andere tennisser hetzelfde had gedaan had je er al 3 topics over geopend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. En dat is ook nergens voor nodig.
Vind ik niet gek. Nadal is een van de besten in het redden van BP's. Bovendien serveer je natuurlijk zelf op BP en de kans dat je een servicepunt wint is meestal groter dan dat je het verliest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:59 schreef Szura het volgende:
Zelfs op BP tegen is Nadal favoriet in de game bij het live wedden op unibet![]()
Onzin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Federer met een random andere tennisser hetzelfde had gedaan had je er al 3 topics over geopend.
Op de zusjes Williams wordt vaak veel kritiek gegeven, maar dat ze dit doen is gewoon tof. Toont eergevoel, en de bereidheid om gebrek aan energie in de enkels te riskeren. Kan in zo'n wedstrijd als die van Serena tegen Stosur net het verschil zijn.
Die andere was ook niet heel erg boeiend hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:15 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij zit ik weer naar de verkeerde halve finale te kijken *gaap*
\quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ook de 2e set voor Nadal. 6-2 6-3 Nadal.![]()
En drie BP's voor Nadal voor een break in de eerste game.
Edit: Nadal breakt: *1-0. Nadal is gewoon veel te goed.
Setstanden deden anders vermoeden...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die andere was ook niet heel erg boeiend hoor.Wel aardig maar niet geweldig.
Jij zit op te letten.quote:
Hij hoef tniet te winnen, maar ik had het leuk gevonden als het een heel klein beetje spannend was geweest. Het is wel de SF van een GS.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat vind ik het meest verbazingwekkende. Geklaag dat deze wedstrijd zo saai is .... wat de fuck had je dan verwacht![]()
Dat Nadal in hele goede vorm het moeilijk krijgt tegen Melzer? Die speelt ook een supertoernooi, maar gaat natuurlijk nooit van Nadal winnen ....
Er maakt zelden iemand het spannend tegen Nadal. Zelfs Federer heeft zelden een kans gehad tegen Nadal op gravel ... en dan verwacht je dat wel van Jurgen Melzer? Hoeveel spannende wedstrijden heeft Nadal in zijn carriere op Roland Garros gespeeld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij hoef tniet te winnen, maar ik had het leuk gevonden als het een heel klein beetje spannend was geweest. Het is wel de SF van een GS.
Nee, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er maakt zelden iemand het spannend tegen Nadal. Zelfs Federer heeft zelden een kans gehad tegen Nadal op gravel ... en dan verwacht je dat wel van Jurgen Melzer? Hoeveel spannende wedstrijden heeft Nadal in zijn carriere op Roland Garros gespeeld?
Alle respect voor Melzer, want ik vind het een toffe speler enzo, maar dat is gewoon niet realistisch ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |