precies, pakken we die andere wel als deze weer vol isquote:
Tja hij heeft natuurlijk wel Federer verslagen. Je moet het maar kunnen. Maar als het zo doorgaat zie ik Soderling niet winnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het idee dat Soderling vindt dat hij in de finale hoort te staan en ervan uitgaat dat hij deze wedstrijd wint. Dat heb ik eigenlijk nooit, maar hier wel.
quote:
Denken jullie dat Berdych enige kans heeft tegen Nadal?quote:
Pff die Nadal, die moet eerst maar eens van Melzer winnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat Berdych enige kans heeft tegen Nadal?
Effectieve score:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Szura het volgende:
UE Söderling per set: 11 - 16 - 10
UE Berdych per set: 8 - 5 - 7
Winners Söderling per set: 17 - 18 - 2
Winners Berdych per set: 9 - 12 - 7
Nope max 4 sets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat Berdych enige kans heeft tegen Nadal?
Dat natuurlijk sowieso. Maar overrated. Dacht het niet. Op gravel heeft hij een winscore van meer dan 98% toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Pff die Nadal, die moet eerst maar eens van Melzer winnen.
Overrated gravelmonster, Verkerk had hem keihard naar huis geslagen
PIquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Dat natuurlijk sowieso. Maar overrated. Dacht het niet. Op gravel heeft hij een winscore van meer dan 98% toch?
bron ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Dat natuurlijk sowieso. Maar overrated. Dacht het niet. Op gravel heeft hij een winscore van meer dan 98% toch?
http://www.atpworldtour.c(...)fael-Nadal.aspx?t=mrquote:
Alsof je het over een hond hebt.quote:
Soderling is toch ook een hondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef Norrage het volgende:
Berdych koning!! Kom op!! Versla die suffe Zweed
Mjah, voor een finale is het leuker als Soderling wint...maar ik gun het Berdych echt zo ergquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom moet Berdych winnen? Dat wordt dan een zeer saaie finale...
Omdat Soderling een klootzak is en Nadal dan sowieso de finale wintquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom moet Berdych winnen? Dat wordt dan een zeer saaie finale...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Low-kick_Larry het volgende:
Ik ben zo te zien een van de weinigen die voor Berdych is. Ik kan die hersenloze beuker van een Söderling niet uitstaan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef Mykonos het volgende:
Söderling speelt idd veel slechter dan tegen Federer. Maar Berdych drukt ook niet door.
Het is bepaald niet te zien dat dit een halve finale van een Grand Slam is![]()
Sleept zich maar voort dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |