quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Torrio het volgende:
Ik moet naar eDarling.nl, liefde lacht u toe.
Ziet er naar uit dat we elkaar nooit zullen vinden
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef V1z0R het volgende:
Je zult de eerste date maar gekielhaald worden
quote:de manke piraat: in haar oog spuiten zodat ze dus met haar hand in der oog zit en dan op haar enkels schoppen, It looks like a ''manke piraat''.
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=170224.5;wap2 BRON.
Zou niet voor het eerst zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dan wordt jij op de eerste date in je rectum genomen.
Scouten op TROS muziekfeest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef SicSicSics het volgende:
Zevenaar! Daar ben ik geboren!
Vandaar dat ik dat soort feestjes wel ken waarderen!Ik heb alleen nog geen date... What to do, what to do?
Geen afhaalrestaurants, omdat je anders zelf op maatje meer komt te staan. En om reclame te maken voor vibo's op Fok! lijkt me overbodig, staan er zat bij V&Aquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef friekin_ het volgende:
Nu staat maatje meer eronder
ik voel me zo gedwongen. Waarom staan er geen banners van afhaalrestaurants. Of banners van "Alleen zijn is ook fijn" ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef samsalabim het volgende:
Ik bin ene somlasiche pierat.
[ afbeelding ]
Ki ben oppezoek nar een moie getinte vrow die mein hobyb deelt.
Kus,
Almahrad
Hehehe, daar ben ik een keer geweest!quote:
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef Pharkus het volgende:
jammer dat zo'n goed initiatief nu overspoelt wordt door de fokstrolls
komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je moet wel een foto hebben van minimaal 240x240.
Net zoals sexmarkt. Daar kun je ook niemand meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef Pharkus het volgende:
jammer dat zo'n goed initiatief nu overspoelt wordt door de fokstrolls
Jack Sparrow, masterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja, ik had gewoon stiekem gehoopt dat ik dit soort zou aantreffen:
[ afbeelding ]
Maar nee, dan krijg ik van die geföhnde voorgeschoteld.
dit is echt geweldigquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef samsalabim het volgende:
Ik bin ene somlasiche pierat.
[ afbeelding ]
Ki ben oppezoek nar een moie getinte vrow die mein hobyb deelt.
Kus,
Almahrad
Toevoegingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef friekin_ het volgende:
- Woeste baard
- Wild haar
- Alphamannen instelling
- Harde neukseks met veel piratenuitroepen
Zoiets.
[ afbeelding ]
alestormquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
Ekte Piraten!
Check hem z'n piano stoer vasthouden!
Deze waarschijnlijk wel:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat-een-kwa-li-teit! Dat vind je niet bij Maatje Meer
Als die der kop kaal scheert kan ze meedoen op Harry Potter dating, als voldemort!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna alleen pittige kapsel daar.
Ja leuk!quote:
Een gaytar bedoel je.quote:ohja en dat is een keytar, geen piano
quote:Eigen omschrijving: hallo, Ik ben een alleenstaande moeder van 25 jaar oud! Ik heb 2 kindjes een zoontje van 5 en dochter van 2. Ik ben heel spontaan gezellig en heb humor en ben erg lief wil je meer weten vraag t me gerust...
Ik wil met jou: leuke dingen doen!
Interesses: darten, leuke dingen doen mijn kindjes, dieren
Klinkt als de ultieme match voor jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Fortitude het volgende:
Godver, 1 van de eerste hits wanneer ik zoek op vrouwen tussen de 18 en 30:
[ afbeelding ]
[..]
Genade.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klinkt als de ultieme match voor jou! Wat leuk! Ik gun je wel wat vlots en pittigs!
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Fortitude het volgende:
Post ook eens wat lekkere vrouwen ter compensatie.
korthaar.hyves.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef aapinator het volgende:
Te grappig. Penisbaard haalt zeker al diefoto's van vrouwen met pittige kapsels van die profielen daar?
Arme meid, die wordt nu overspoeld door fokkers op Piratendating.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Kan niet echt vinden.![]()
Deze vind ik er wel leuk uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef Fortitude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je me zoekt, ik heet Houten_derde_been69quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme meid, die wordt nu overspoeld door fokkers op Piratendating.
Ik las konthaarquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ik las konthaar. En ik klikte toch
. En toen hoopte ik dat het konthaar geweest was in plaats van deze shit
Oeh.. voorspelt veel funky tijden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je me zoekt, ik heet Houten_derde_been69
-Yarrr-
Suggereren dat dit erg is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme meid, die wordt nu overspoeld door fokkers op Piratendating.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Van dat gezicht moeten we een smiley hebben.
Fokkers worden niet graag geconfronteerd met hun lotgenoten...quote:
Je kan ook gewoon een gewone jongen strikken en hem dan af en toe als piraat laten verkleden. Een beetje man doet dat wel voor z'n liefje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog best een goede tip!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een gewone jongen strikken en hem dan af en toe als piraat laten verkleden. Een beetje man doet dat wel voor z'n liefje.
Wat lief van ze.quote:Beste Esmeen,
Gefeliciteerd!
U bent de winnaar van een cadeaubon voor 30 dagen gratis VIP-toegang.
De VIP-toegang is per direct geactiveerd!
Alleen maar lieve, gezellige en sponytane reacties.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rectum, jij held. Wat voor berichten worden er verstuurd op Piratendating.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:ey esmeen,
hoe ist met je??jammer dat je foto een btje wazig is had wel even willen zien of je idd zo'n lieve meid was zoals je jezelf omschrijft hahaha,maar ik zal er niet aan twijfelen hoor;)
ben iemand die van veel humor houdt,(zeg dit niet om te slijmen)ben ook iemand die het de vrouw graag naar haar zin maakt want het is toch leuker als je het allebei naar je zin hebt toch??als je bij me bent doe ik er alles aan om je tevreden te stellen en je van gemakken te voorzien...
dus ik nodig je uit om het nachtleven in te duiken en zou met jou ook de nacht in willen net als in je beschrijving....
hoop dat ik iets van je hoor kanjer het lijkt mij iig een heel goed plan om het iig te bespreken hopelijk tot horens meis;)xxxquote:Hey Esmeen!
Hoe is het met jou? Ook zo aan het genieten van de zon?
Ben heel benieuwd naar jou, en over wat je precies zoekt! Ik ben in elk geval lief haha, en spannend ook.
X
Mijne is PiratePietje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb een account aangemaakt als Piet Piraat.
Wtf ik probeerde je net een bericht te sturen, maar je moet daar nog lid voor worden ook. En die prijzen.... 25 euro per maand. Kansloos gebeuren.quote:
quote:
Mensen zonder gratis VIP-toegang.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wtf ik probeerde je net een bericht te sturen, maar je moet daar nog lid voor worden ook. En die prijzen.... 25 euro per maand. Kansloos gebeuren.
Hoezo kreeg je dat? Zeker omdat je een vrouw bent.quote:
Ik denk niet dat elke vrouw daar zomaar VIP-toegang krijgt.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hoezo kreeg je dat? Zeker omdat je een vrouw bent.Zo triest die scheven verhoudingen op datingsites.
Hoeveel berichten heb je al?quote:Op zondag 6 juni 2010 00:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik denk niet dat elke vrouw daar zomaar VIP-toegang krijgt.
Neem eens een kijkje op sexmarkt.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hier dat bedoel ik.Ze kunnen wel wat vrouwen gebruiken daar blijkbaar.
Wanhopige mannen op Sexmarkt.nlquote:Op zondag 6 juni 2010 01:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En dan?![]()
Volgens mij zitten daar alleen maar hoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |