Fokkers worden niet graag geconfronteerd met hun lotgenoten...quote:
Je kan ook gewoon een gewone jongen strikken en hem dan af en toe als piraat laten verkleden. Een beetje man doet dat wel voor z'n liefje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja, ik had gewoon stiekem gehoopt dat ik dit soort zou aantreffen:
[ afbeelding ]
Maar nee, dan krijg ik van die geföhnde voorgeschoteld.
Dat is nog best een goede tip!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:51 schreef moomoo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een gewone jongen strikken en hem dan af en toe als piraat laten verkleden. Een beetje man doet dat wel voor z'n liefje.
Wat lief van ze.quote:Beste Esmeen,
Gefeliciteerd!
U bent de winnaar van een cadeaubon voor 30 dagen gratis VIP-toegang.
De VIP-toegang is per direct geactiveerd!
Alleen maar lieve, gezellige en sponytane reacties.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rectum, jij held. Wat voor berichten worden er verstuurd op Piratendating.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:ey esmeen,
hoe ist met je??jammer dat je foto een btje wazig is had wel even willen zien of je idd zo'n lieve meid was zoals je jezelf omschrijft hahaha,maar ik zal er niet aan twijfelen hoor;)
ben iemand die van veel humor houdt,(zeg dit niet om te slijmen)ben ook iemand die het de vrouw graag naar haar zin maakt want het is toch leuker als je het allebei naar je zin hebt toch??als je bij me bent doe ik er alles aan om je tevreden te stellen en je van gemakken te voorzien...
dus ik nodig je uit om het nachtleven in te duiken en zou met jou ook de nacht in willen net als in je beschrijving....
hoop dat ik iets van je hoor kanjer het lijkt mij iig een heel goed plan om het iig te bespreken hopelijk tot horens meis;)xxxquote:Hey Esmeen!
Hoe is het met jou? Ook zo aan het genieten van de zon?
Ben heel benieuwd naar jou, en over wat je precies zoekt! Ik ben in elk geval lief haha, en spannend ook.
X
Mijne is PiratePietje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb een account aangemaakt als Piet Piraat.
Wtf ik probeerde je net een bericht te sturen, maar je moet daar nog lid voor worden ook. En die prijzen.... 25 euro per maand. Kansloos gebeuren.quote:
quote:
Mensen zonder gratis VIP-toegang.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wtf ik probeerde je net een bericht te sturen, maar je moet daar nog lid voor worden ook. En die prijzen.... 25 euro per maand. Kansloos gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |