Cp, hup bevallen jij!! Ontsluiting zegt inderdaad helemaal niks.. Kijk maar hier ben 35 weken en 1 dag en heb 3 cm ontsluiting.. Jij zit nu alleen wel op een termijn dat ze je kunnen/willen helpen!
Leandra, wat sneaky!

even wennen nu aan je naamsverandering..
Sonnetje, heerlijk al die spuellen

! Wij hebben hier de box ook al staan kunnen we weer even aan het idee wennen!
Wij kregen bij Shenaya het advies van de kraamzorg om Shenaya iig de eerste week in de kinderwagenbak op onze slaapkamer te laten slapen! Hebben we toen niet gedaan.. Nu hebben we een wiegje en inderdaad verkopen we m straks gewoon weer! Wij hebben voor ong. 140 euro een wieg incl matras van de Prenatal!
Wat schrok ik net toen ik het topic opende.. zo ineens sta ik in de top 10! Had 3 dagen geleden gedacht dat ik al een baby zou hebben maar ze zit nog lekker bij me in mijn bolle buikje!
Vanmiddag heeft onze vriend foto's gemaakt! Shenaya had geen zin dus we moeten nog een beetje aan de pruts om er wat van te maken.. Maar wat ik heb kunnen zien vanaf de camera zijn ze erg leuk

Net dan echt de laatste babywas gedaan! Ik wil MEER MEER MEER wassen nu.. hahah..
Zit nu heerlijk in de tuin met mijn gezonde appeltje.. moet eigenlijk een lekker ijsje zijn..
Altijd blijven lachen... :)