Ik weet niet wat ik moet zeggen KD. Alhoewel de uitslag niet meer onverwachts was, denk ik dat het toch een grote teleurstelling is. Daarom:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hey, dat klinkt herkenbaar
Anyway ik ben terug van mijn echo
en de vermoedens klopten idd wel.
er was nog steeds een flinke vruchtzak te zien, leeg. gemeten op 9 weken en 3 dagen. (iets van 37 MM oid.
en na lang zoeken vond ze aan de rand van mijn baarmoeder een klein bolletje, waarschijnlijk een dooierzakje/foetus/weefselthinghy dat mijn lichaam aan het absorberen was..
Geen hoop op leven iig. kansen zijn 0% volgens die mevroi
Ook kon ze me vertellen dat een abortuspil al niet meer mogelijk was en ik sowieso een curretage moet ondergaan mocht ik niet voor de natuurlijke weg gaan. ze vertelde me dat ik beter een curretage kon plannen omdat deze miskraam waarschijnlijk erg lang op zich gaat laten wachten.. ik heb namelijk geen enkel bloedverlies of krampen en mijn hcg schijnt ook niet de kelderen enzo.. dus. donderdag nog een afspraak in t ziekenhuis, nog 1 inwendige echo en dan kijken wat we verder moeten gaan doen..

Ik denk dat ik dit jaar niet meer ga proberen ofzo, 2 x achter elkaar mis vind ik wel even genoeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:10 schreef huuphuup het volgende:
Hè get KD![]()
Ook al is het wel wat je zelf al voorspelde, het blijft zuur. En een curretage is ook niet niks. Sterkte voor jullie beidjes met dit nieuws. (En ik hoop heel erg dat je snel weer kunt aansluiten!)

Is dat onder algehele narcose? Of gewoon een roesje?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
O nou stiekem gaat t nu stukken beter met me dan vanmorgen, hoop hebben is zo niet tof..terwijl je verstand je allang aangeeft dat t mis is.
dus ik voel me eigenlijk prima, op die angst voor een curretage naik ben nog nooit onder narcose oid geweest en al helemaal niet halfnaked, maar dat zal ook wel goedkomen..

sterktequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
O nou stiekem gaat t nu stukken beter met me dan vanmorgen, hoop hebben is zo niet tof..terwijl je verstand je allang aangeeft dat t mis is.
dus ik voel me eigenlijk prima, op die angst voor een curretage naik ben nog nooit onder narcose oid geweest en al helemaal niet halfnaked, maar dat zal ook wel goedkomen..

volgens mij een roesje? kwartiertje oid en dan zuigen ze met een slangetje t weefsel op? en schrapen de rand van de baarmoeder leeg ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat onder algehele narcose? Of gewoon een roesje?
Wat doen ze eigenlijk?
Ik ga ff googlen, want nu ben ik toch benieuwd hoe heftig het is.

Gewoon een soort stofzuigen van je binnenkant.... Lijkt me geen fijne gedachte nee...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij een roesje? kwartiertje oid en dan zuigen ze met een slangetje t weefsel op? en schrapen de rand van de baarmoeder leeg ofzo.
en je kan er een ziekte van krijgenasherman en en en je kan een lekgeprikte baarmoeder krijgen enzovoorts (ik moet niet googlen)

Begrijpelijk jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar niet meer ga proberen ofzo, 2 x achter elkaar mis vind ik wel even genoeg.ik denk dat ik me bij een volgende zwangerschap tot aan de eerste echo of 12 weken zwaar ellendig zal voelen
dus daar bescherm ik mijzelf nog maar even voor.

Dat had ik ook. Je voelt je nog wel zwanger..maar zonder reden. Dus dan maar afbreken en verdergaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
mja, nu ik iig weet dat het niet een hele lege baarmoeder is en er dus idd een piepklein vruchtje opgegeten ;') wordt door mijzelf.. weet ik iig 100% zeker dat er niet opeens een 10 weken oud gezond kloppend embryootje te zien is volgende week ofzo. dus dat maakt het allemaal wat makkelijker. en als ik idd een week of 3 moet gaan wachten op een natuurlijke miskraam dan denk ik ook wel knetter te worden hoor (besides that, rondlopen met een bol buikje, dikke tetten, puisten , jankbuien, je vriend aan willen vallen omdat ie een wcrol niet heeft weggesmeten..heb ik er ook niet echt meer voor over, zo zonder doel

Khad bij de tweede miskraam hetzelfde en omdat ik bij de eerste knetterveel pijn heb gehad, was een curretage een prima oplossing.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
mja, nu ik iig weet dat het niet een hele lege baarmoeder is en er dus idd een piepklein vruchtje opgegeten ;') wordt door mijzelf.. weet ik iig 100% zeker dat er niet opeens een 10 weken oud gezond kloppend embryootje te zien is volgende week ofzo. dus dat maakt het allemaal wat makkelijker. en als ik idd een week of 3 moet gaan wachten op een natuurlijke miskraam dan denk ik ook wel knetter te worden hoor (besides that, rondlopen met een bol buikje, dikke tetten, puisten , jankbuien, je vriend aan willen vallen omdat ie een wcrol niet heeft weggesmeten..heb ik er ook niet echt meer voor over, zo zonder doel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |