abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:10:36 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82491598
Hè get KD
Ook al is het wel wat je zelf al voorspelde, het blijft zuur. En een curretage is ook niet niks. Sterkte voor jullie beidjes met dit nieuws. (En ik hoop heel erg dat je snel weer kunt aansluiten!)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82491603
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:11:09 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82491624
Oh kd, dat is zo niet leuk... Je had gelukkig niet al je hoop erop gevestigd.. Maar toch...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82491628
klote, kd
pi_82491642
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hey, dat klinkt herkenbaar

Anyway ik ben terug van mijn echo
en de vermoedens klopten idd wel.

er was nog steeds een flinke vruchtzak te zien, leeg. gemeten op 9 weken en 3 dagen. (iets van 37 MM oid.
en na lang zoeken vond ze aan de rand van mijn baarmoeder een klein bolletje, waarschijnlijk een dooierzakje/foetus/weefselthinghy dat mijn lichaam aan het absorberen was..
Geen hoop op leven iig. kansen zijn 0% volgens die mevroi

Ook kon ze me vertellen dat een abortuspil al niet meer mogelijk was en ik sowieso een curretage moet ondergaan mocht ik niet voor de natuurlijke weg gaan. ze vertelde me dat ik beter een curretage kon plannen omdat deze miskraam waarschijnlijk erg lang op zich gaat laten wachten.. ik heb namelijk geen enkel bloedverlies of krampen en mijn hcg schijnt ook niet de kelderen enzo.. dus. donderdag nog een afspraak in t ziekenhuis, nog 1 inwendige echo en dan kijken wat we verder moeten gaan doen..
Ik weet niet wat ik moet zeggen KD. Alhoewel de uitslag niet meer onverwachts was, denk ik dat het toch een grote teleurstelling is. Daarom:
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82491664
KD, wat een rotnieuws. Je hebt nu wel duidelijkheid in elk geval, maar dit is toch ook niet iets wat je wil horen..... Sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82491726
KD
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:14:20 #283
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_82491761
KD wat stom
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_82491825
O nou stiekem gaat t nu stukken beter met me dan vanmorgen, hoop hebben is zo niet tof..terwijl je verstand je allang aangeeft dat t mis is.
dus ik voel me eigenlijk prima, op die angst voor een curretage na ik ben nog nooit onder narcose oid geweest en al helemaal niet halfnaked, maar dat zal ook wel goedkomen..
pi_82491935
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:10 schreef huuphuup het volgende:
Hè get KD
Ook al is het wel wat je zelf al voorspelde, het blijft zuur. En een curretage is ook niet niks. Sterkte voor jullie beidjes met dit nieuws. (En ik hoop heel erg dat je snel weer kunt aansluiten!)
Ik denk dat ik dit jaar niet meer ga proberen ofzo, 2 x achter elkaar mis vind ik wel even genoeg. ik denk dat ik me bij een volgende zwangerschap tot aan de eerste echo of 12 weken zwaar ellendig zal voelen dus daar bescherm ik mijzelf nog maar even voor.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:18:13 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82491944
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
O nou stiekem gaat t nu stukken beter met me dan vanmorgen, hoop hebben is zo niet tof..terwijl je verstand je allang aangeeft dat t mis is.
dus ik voel me eigenlijk prima, op die angst voor een curretage na ik ben nog nooit onder narcose oid geweest en al helemaal niet halfnaked, maar dat zal ook wel goedkomen..
Is dat onder algehele narcose? Of gewoon een roesje?

Wat doen ze eigenlijk?

Ik ga ff googlen, want nu ben ik toch benieuwd hoe heftig het is.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:19:35 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82492002
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
sterkte
pi_82492033
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is dat onder algehele narcose? Of gewoon een roesje?

Wat doen ze eigenlijk?

Ik ga ff googlen, want nu ben ik toch benieuwd hoe heftig het is.
volgens mij een roesje? kwartiertje oid en dan zuigen ze met een slangetje t weefsel op? en schrapen de rand van de baarmoeder leeg ofzo.
en je kan er een ziekte van krijgen asherman en en en je kan een lekgeprikte baarmoeder krijgen enzovoorts (ik moet niet googlen)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:21:22 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82492081
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

volgens mij een roesje? kwartiertje oid en dan zuigen ze met een slangetje t weefsel op? en schrapen de rand van de baarmoeder leeg ofzo.
en je kan er een ziekte van krijgen asherman en en en je kan een lekgeprikte baarmoeder krijgen enzovoorts (ik moet niet googlen)
Gewoon een soort stofzuigen van je binnenkant.... Lijkt me geen fijne gedachte nee...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:22:32 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82492131
KD...

Ook al is duidelijkheid wel fijn, de uitkomst blijft gewoon kut....

Kan me voorstellen dat je even rust wilt en eerste periode bij een eventuele volgende zwangerschap is inderdaad vrij belabberd te noemen. Het enige wat enigzins 'helpt' tegen dit soort verdriet is een drukke en voelbare baby in je buik.. Sterkte meid, een curretage is ook niet niks...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:25:19 #291
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82492271
Ik heb toendertijd wel voor een curettage gekozen..het wachten op spontane lekkage maakte maakte me gek. Vooral de wetenschap dat je niet wist wanneer het dan zou gaan gebeuren..en dat je niet doorkon met gewoon je ding doen..
Curettage is me 100% meegevallen..je krijgt een narcose, je wordt wakker en als alles weer oke is mag je naar huis. Klaar.
Emotioneel is het wel iets heftiger dan dat maar ik kijk er wel met een goed gevoel op terug
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82492647
mja, nu ik iig weet dat het niet een hele lege baarmoeder is en er dus idd een piepklein vruchtje opgegeten ;') wordt door mijzelf.. weet ik iig 100% zeker dat er niet opeens een 10 weken oud gezond kloppend embryootje te zien is volgende week ofzo. dus dat maakt het allemaal wat makkelijker. en als ik idd een week of 3 moet gaan wachten op een natuurlijke miskraam dan denk ik ook wel knetter te worden hoor (besides that, rondlopen met een bol buikje, dikke tetten, puisten , jankbuien, je vriend aan willen vallen omdat ie een wcrol niet heeft weggesmeten..heb ik er ook niet echt meer voor over, zo zonder doel
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:32:30 #293
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82492655
KD balen. Sterkte.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:27 #294
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82492891
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dit jaar niet meer ga proberen ofzo, 2 x achter elkaar mis vind ik wel even genoeg. ik denk dat ik me bij een volgende zwangerschap tot aan de eerste echo of 12 weken zwaar ellendig zal voelen dus daar bescherm ik mijzelf nog maar even voor.
Begrijpelijk ja
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:38:12 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82492924
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
mja, nu ik iig weet dat het niet een hele lege baarmoeder is en er dus idd een piepklein vruchtje opgegeten ;') wordt door mijzelf.. weet ik iig 100% zeker dat er niet opeens een 10 weken oud gezond kloppend embryootje te zien is volgende week ofzo. dus dat maakt het allemaal wat makkelijker. en als ik idd een week of 3 moet gaan wachten op een natuurlijke miskraam dan denk ik ook wel knetter te worden hoor (besides that, rondlopen met een bol buikje, dikke tetten, puisten , jankbuien, je vriend aan willen vallen omdat ie een wcrol niet heeft weggesmeten..heb ik er ook niet echt meer voor over, zo zonder doel
Dat had ik ook. Je voelt je nog wel zwanger..maar zonder reden. Dus dan maar afbreken en verdergaan
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:47:48 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82493468
KD
pi_82494218
KD
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_82494488
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Khad bij de tweede miskraam hetzelfde en omdat ik bij de eerste knetterveel pijn heb gehad, was een curretage een prima oplossing.

Sterkte.............en dat aanvallen......oehoehoehoehoeeeeee (herkenbaar)
pi_82494660
Kd, balen maar begrijpelijk wat je allemaal zegt, voelt en beschrijft.. Toch blijft het inderdaad altijd erg zuur! Veel sterkte!
Altijd blijven lachen... :)
pi_82494848
KD, dus toch... lijkt me heftig, zo'n curettage, maar het is kiezen uit 2 kwaden. Heel veel sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')