Vlak bij mijn huis woont er al een jaar lang een oud stelletje in een camper die ze gewoon naast een kanaal hebben geparkeerd. Volgens mij is de politie nog niet één keer komen controleren. Ze zijn er ook niemand tot last. En wat als ze zouden controleren? Dan krijgen ze misschien een boete die waarschijnlijk wel meevalt als je uitrekent wat ze allemaal besparen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Een camper mag je bijna nergens (in gebruik) parkeren, dus je bent vrij duur af met 365 dagen campings...
Dat zal best, maar zodra er 12 campers naast gezet worden, waarvan 6 door tokkies, dan komt de politie dat echt wel even opruimen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:12 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Vlak bij mijn huis woont er al een jaar lang een oud stelletje in een camper die ze gewoon naast een kanaal hebben geparkeerd. Volgens mij is de politie nog niet één keer komen controleren. Ze zijn er ook niemand tot last. En wat als ze zouden controleren? Dan krijgen ze misschien een boete die waarschijnlijk wel meevalt als je uitrekent wat ze allemaal besparen.
Daarom moet je ook zorgen dat je met genoeg tokkies bent. Dan komt de politie helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:07 schreef vive_la_france het volgende:
[..]
Dat zal best, maar zodra er 12 campers naast gezet worden, waarvan 6 door tokkies, dan komt de politie dat echt wel even opruimen.
Het is triest, maar waarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:11 schreef dpgargoyle het volgende:
Daarom moet je ook zorgen dat je met genoeg tokkies bent. Dan komt de politie helemaal niet meer.
In dat geval: waarom moet het een camper zijn? Ik zeg: we kopen met 500 man een weiland, laten 500 huizen bouwen, en kijken wie ons er uit schopt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:11 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zorgen dat je met genoeg tokkies bent. Dan komt de politie helemaal niet meer.
LOL geniaal. Schijt aan de vastgoedmaffia!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
In dat geval: waarom moet het een camper zijn? Ik zeg: we kopen met 500 man een weiland, laten 500 huizen bouwen, en kijken wie ons er uit schopt!
En guess what: dat is al eens gedaan: hier bijvoorbeeld. Deze boer heeft in z'n weiland een berg recreatievilla's gebouwd, waar mensen ook permanent zijn gaan wonen. Niks vergunning, gewoon doen!
Geniaal alleen niet zo comfortabel. Daar loop je dan iedere dag met je chemische toilet en je water tankquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:05 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Één caravan aan het strand en één in het bos! Héérlijk.
Dan lig je volgens mij de hele dag krom van het lachen om al die idioten die ergens vier hoog achter in Amsterdam in hun "appartementje" van 2,5 ton zitten.
Zolang je maar een huis hebt wat ook andere mensen willen is het altijd te verkopenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef eleusis het volgende:
Dat is dus inderdaad de kut-overweging. "Droomhuis" is wel veel gezegd, het is nog steeds slechts deels landelijk, niet vrijstaand, etc. Het is gewoon wel echt een okee huis, nieuw en relatief kwaliteit voor de stad. Maar ik zoek nog maar een paar weken actief. Ik weet dus niet hoe vaak dit voorkomt. Ervoor gaan voelt een beetje alsof ik de Mediamarkt binnenloop en na 2 minuten met de eerste de beste high-end HDTV naar huis ga op krediet van DSB gekocht, terwijl ik niets weet van TV's en ze mogelijk binnen enkele jaren op een nieuwe breedbeeld-standaard overgaan waardoor ik bij verkoop een flink verlies realiseer.
Ik zou er niet zo lang over nadenken, goed is goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:07 schreef eleusis het volgende:
Dat is waar. En anders gewoon zakken, dan willen ze het altijd wel. En inflatie doet de rest.
Wat een enorm simplistische dooddoener. "Zolang je maar iets koopt wat gewild is, is het altijd weer te verkopen."quote:Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang je maar een huis hebt wat ook andere mensen willen is het altijd te verkopen
Waar ben je nu eigenlijk bang voor? Gewoon 25% onder de prijs bieden. Happen ze niet, dan happen ze niet, en wacht je gewoon nog ff. Probeer je het later gewoon nog een keer of je gaat op zoek naar je volgende "droomhuis".quote:Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef eleusis het volgende:
Dat is dus inderdaad de kut-overweging. "Droomhuis" is wel veel gezegd, het is nog steeds slechts deels landelijk, niet vrijstaand, etc. Het is gewoon wel echt een okee huis, nieuw en relatief kwaliteit voor de stad. Maar ik zoek nog maar een paar weken actief. Ik weet dus niet hoe vaak dit voorkomt. Ervoor gaan voelt een beetje alsof ik de Mediamarkt binnenloop en na 2 minuten met de eerste de beste high-end HDTV naar huis ga op krediet van DSB gekocht, terwijl ik niets weet van TV's en ze mogelijk binnen enkele jaren op een nieuwe breedbeeld-standaard overgaan waardoor ik bij verkoop een flink verlies realiseer.
De ideale koper in een verkopersmarktquote:Op maandag 14 juni 2010 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo lang over nadenken, goed is goed.
Precies. Niet nadenken, maar gewoon kopen, kopen, kopen! Want de prijzen, die gaan alleen nog maar omhoog!quote:Op maandag 14 juni 2010 07:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De ideale koper in een verkopersmarkt
Altijd! ;-) Veel mensen zouden eens moeten uitzoeken wat er in Japan is gebeurd. Deze (deflatoire) depressie lijkt daar erg veel op.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:03 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Precies. Niet nadenken, maar gewoon kopen, kopen, kopen! Want de prijzen, die gaan alleen nog maar omhoog!
5% kan net 5% boven je budget zijn, met de mentaliteit van "voor 5% extra laat ik dat huis niet lopen" is de zeepbel tot ongekende proporties opgeblazen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus je wil je droomhuis laten lopen op 5% van de aankoopwaarde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |