Ik las 'Ace Ventura' en ik klikte.quote:
Omstandigheden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Bedankt voor je felicitaties en je kado trouwens, echt het mooiste wat ik ooit heb gekregen!
Die soort muziek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van die soort muziek had ik eerst eckt te veel.
WAAROM NU NIET MEERquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van die soort muziek had ik eerst eckt te veel.
Loverboy-alert.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Bedankt voor je felicitaties en je kado trouwens, echt het mooiste wat ik ooit heb gekregen!
Je speelt al.quote:
Ja maar hij zal toch moeten wachten want ik moet eerst klaar zijn met studeren. Vind voor een man 30-31 wel een mooie leeftijd trouwens om kinderen te krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik tussen mijn 25e en 29e. Want 30 klinkt al zo oud.
Lukt het al een beetje?quote:
A no?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, we praten nog wel bij.
Wat denk je zelf?
allesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nieuwe computer, dit, dat, zus, zo.
Maar ik wil minstens 4 generaties meemaken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar hij zal toch moeten wachten want ik moet eerst klaar zijn met studeren. Vind voor een man 30-31 wel een mooie leeftijd trouwens om kinderen te krijgen
De grap is nu niet meer leuk. En als het geen grap was, is iemand nu heel gelukkig met wat ie heeft gevondenquote:
haha die grap vond ik 3 jaar geleden zo vet hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kies alleen vegetariërs uit, want ze willen geen beef met mij.
Sense the PI.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De grap is nu niet meer leuk. En als het geen grap was, is iemand nu heel gelukkig met wat ie heeft gevonden.
Geen probleem, bij mijn vriend in de familie worden ze toch allemaal boven de 90quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar ik wil minstens 4 generaties meemaken.
Bij ons varieert het van 70 jaar tot 95 jaar. Dementie kennen we in onze familie niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen probleem, bij mijn vriend in de familie worden ze toch allemaal boven de 90Bij mij in de familie wordt iedereen rond zijn 70e dement helaas
Loverboy-alert. Aan het lijntje houden is een van de tactieken uit het loverboy-handboek!quote:
Mij een loverboy noemen is hetzelfde als een neger donker noemen, was al bekend toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Loverboy-alert. Aan het lijntje houden is een van de tactieken uit het loverboy-handboek!
waarom spoileren dan ik ben pas bij hoofdstuk 2. bedankt hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Loverboy-alert. Aan het lijntje houden is een van de tactieken uit het loverboy-handboek!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mij een loverboy noemen is hetzelfde als een neger donker noemen, was al bekend toch?
Hmmquote:
Ik ben hier al voor ingeschreven:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, godverquote:
Even? 5 jaar al tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hou je nog even aan het lijntje.
http://www.volkskrant.nl/(...)r_Jaap_vanwege_Joranquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, godver. Ik had wel op wat meer actie gehoopt. Misschien heeft ie een geniaal complot bedacht samen met Jaapieyo
!
serieus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA KINDEREN DIE HUN AARDRIJKSKUNDE EINDEXAMEN OPNIEUW MOETEN MAKEN IVM GeSTOLEN SHIT
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)r_Jaap_vanwege_Joran
Yupquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
4.5. 2009 heb ik je een tijdje moeten delen met een ander guy toch?
Ik zou een aanklacht indienen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA KINDEREN DIE HUN AARDRIJKSKUNDE EINDEXAMEN OPNIEUW MOETEN MAKEN IVM GeSTOLEN SHIT
Ja maar mannen mogen een harem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.
[..]
Yup. En ik jou nog langer met een andere dame.
quote:Boze gamer doodt kat.
Een 21-jarige man uit de Amerikaanse staat Virginia heeft de kat van zijn vriendin doodgeslagen omdat het beest tegen de stroomkabel van zijn console was gelopen. Bruce Walston (21) ging door het lint nadat zijn spel was uitgevallen.
Walston pakte het diertje vast en sloeg het tegen de muur tot het dood was. Zijn vriendin belde zwaar aangeslagen naar de politie. Bij aankomst lag het kadaver van de kat voor de voordeur. De man wordt vervolgd voor dierenmishandeling.
Die shit moet opnieuw. Ze hebben aangifte gedaan, maar daardoor moeten ze het alsnog makenquote:
damnn dawg that nigga be so black even his eye is lazy HAHAHAquote:
hahah shit nigga you be funnyyyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
damnn dawg that nigga be so black even his eye is lazy HAHAHA
Ik vond 'm inderdaad wel leuk, ja, maar deze reactie op jezelf zet jou weer in de min.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
damnn dawg that nigga be so black even his eye is lazy HAHAHA
hahah yo bra this cracka be talking n shitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vond 'm inderdaad wel leuk, ja, maar deze reactie op jezelf zet jou weer in de min.
Het oordeel van Bragi is keihardquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vond 'm inderdaad wel leuk, ja, maar deze reactie op jezelf zet jou weer in de min.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het oordeel van Bragi is keihard.
Daar zul je iedereen wel bang mee maken, want jouw schoppen zijn keihard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het oordeel van Bragi is keihard.
Penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag maar aan Trigger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar zul je iedereen wel bang mee maken, want jouw schoppen zijn keihard.
quote:
Ik snap 'm niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik maakte een grapje over iets gerelateerd aan keihard.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt wel een goed kuil graven met de schoppen van Allure_.
ALtijd tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef Potloodvis het volgende:
Is het hier altijd zo leuk op vrijdagmiddag?
Middag? Het is 12 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef Potloodvis het volgende:
Is het hier altijd zo leuk op vrijdagmiddag?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef L0t.. het volgende:
Het is echt veel te mooi weer om aan stageverslagen tentamens te moeten werken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef L0t.. het volgende:
Het is echt veel te mooi weer om aan stageverslagen te moeten werken
Hittequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk wat die hitte met me doet.
Hitte
De middag begint om 12 uur als je een volwassene bent in een 9-tot-5-sleur. Voor studenten is het om 12 uur nog gewoon ochtend hoor.quote:
Dit. Ik heb 'm af met nog uurtje denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef L0t.. het volgende:
Het is echt veel te mooi weer om aan stageverslagen te moeten werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |