De grap is nu niet meer leuk. En als het geen grap was, is iemand nu heel gelukkig met wat ie heeft gevondenquote:
haha die grap vond ik 3 jaar geleden zo vet hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kies alleen vegetariėrs uit, want ze willen geen beef met mij.
Sense the PI.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De grap is nu niet meer leuk. En als het geen grap was, is iemand nu heel gelukkig met wat ie heeft gevonden.
Geen probleem, bij mijn vriend in de familie worden ze toch allemaal boven de 90quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar ik wil minstens 4 generaties meemaken.
Bij ons varieert het van 70 jaar tot 95 jaar. Dementie kennen we in onze familie niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen probleem, bij mijn vriend in de familie worden ze toch allemaal boven de 90Bij mij in de familie wordt iedereen rond zijn 70e dement helaas
Loverboy-alert. Aan het lijntje houden is een van de tactieken uit het loverboy-handboek!quote:
Mij een loverboy noemen is hetzelfde als een neger donker noemen, was al bekend toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Loverboy-alert. Aan het lijntje houden is een van de tactieken uit het loverboy-handboek!
waarom spoileren dan ik ben pas bij hoofdstuk 2. bedankt hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Loverboy-alert. Aan het lijntje houden is een van de tactieken uit het loverboy-handboek!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mij een loverboy noemen is hetzelfde als een neger donker noemen, was al bekend toch?
Hmmquote:
Ik ben hier al voor ingeschreven:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, godverquote:
Even? 5 jaar al tochquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hou je nog even aan het lijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |