quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je even op zo'n vergelijkingsite kijken aangezien er tig providers zijn met diverse abo's, en het ook afhangt van of je er onbeperkt internet bij neemt (wel aan te raden met smartphone) en evt. aanvullend sms-pakket. De duur (1 of 2 jaar) en welk toestel en de korting op het toestel
Wat een prachtige veelzeggende lapo! Chapeau!quote:
Dankuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een prachtige veelzeggende lapo! Chapeau!
Dat zou de bedoeling moeten zijn... maar ik heb bijna alleen maar negatieve dingen erover gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dus nexus one is helemaal hot op dit moment?
owquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou de bedoeling moeten zijn... maar ik heb bijna alleen maar negatieve dingen erover gehoord
pics van je broertje.quote:
Draait volgens mij inderdaad helemaal niet zo lekker als je zou mogen verwachten van een toestel met die specs. Zou voor een topmodel HTC gaan als ik jou was c_a.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou de bedoeling moeten zijn... maar ik heb bijna alleen maar negatieve dingen erover gehoord
Wat hij zegt:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx! En hoe duur zijn de abbo's? Hij wil 500 belminuten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je even op zo'n vergelijkingsite kijken aangezien er tig providers zijn met diverse abo's, en het ook afhangt van of je er onbeperkt internet bij neemt (wel aan te raden met smartphone) en evt. aanvullend sms-pakket. De duur (1 of 2 jaar) en welk toestel en de korting op het toestel
Damn, mooie telefoon zeg !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh verrek je hebt gelijk
sinds maandag blijkbaar
Ja want goede saus moet uren pruttelen. Ik maak een bolognesesaus met echte tomatenquote:
het is niet voor mij zelfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Draait volgens mij inderdaad helemaal niet zo lekker als je zou mogen verwachten van een toestel met die specs. Zou voor een topmodel HTC gaan als ik jou was c_a.
Ik heb zelf de Snap, das wel een leuke, redelijk compact. Maar geen touchscreen en heeft Windows Mobile. Maar de Legend of Desire hebben we touchscreen, wat sterkere hardware, maar zijn wel weer forse toestellen in omvang.
Ik ben ook een newbiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:02 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
Toen ik 'm zag wilde ik hem hebben...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat hij zegt:
[..]
[..]
Damn, mooie telefoon zeg !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja want goede saus moet uren pruttelen. Ik maak een bolognesesaus met echte tomaten.
vandaar dat het bij mij nooit smaaktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja want goede saus moet uren pruttelen. Ik maak een bolognesesaus met echte tomaten.
Denk dat je voor die Nexus One evenveel of wellicht zelfs meer kwijt ben dan voor iHype met aboquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is niet voor mij zelfmijn broertje vind de Iphone te duur
Ik heb al een Iphone
Yupquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Dus de HTC Legend of Desire zijn 2 goede telefoons, hebben touchscreen,snel internet en je kan applicaties downloaden?
Dan word het geen nexus vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat je voor die Nexus One evenveel of wellicht zelfs meer kwijt ben dan voor iHype met abo
Die apps kan je met vrijwel iedere smartphone met een mainstream OS (Android, Windows Mobile, Symbian/Nokia)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Dus de HTC Legend of Desire zijn 2 goede telefoons, hebben touchscreen,snel internet en je kan applicaties downloaden?
Ik kwam uit op de Desire... is blijkbaar snellerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en welke is beter? De Legend of de Desire ?
Desire qua hardware volgens mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en welke is beter? De Legend of de Desire ?
thxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam uit op de Desire... is blijkbaar sneller
en je kan vanaf je telefoon direct naar de app shopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die apps kan je met vrijwel iedere smartphone met een mainstream OS (Android, Windows Mobile, Symbian/Nokia)
Google is er eindelijk van teruggekomen om om de zoveel maand een nieuwe firmware te bakken, want de andere fabrikanten kunnen het niet bijbenenquote:
Dat kanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je kan vanaf je telefoon direct naar de app shop
Dat is met iphone zo makkelijk, ik druk erop en ik kom zo in deshop
Overhypedquote:
Brabant kan nooit te overhyped zen kut, gooi nu ff inne frikandel me wa poepsaus in de firtuur jongen en zon vieze vette bountry erbe.quote:
Omg ik ken Bella Beer niet eens. Dacht dat het gewoon verzonnen was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom denk ik nu aan
[ afbeelding ]
in plaats van:
[ afbeelding ]
Omdat het vrijdag is?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom denk ik nu aan
[ afbeelding ]
in plaats van:
[ afbeelding ]
Heb je een kitten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:28 schreef Bellatrix het volgende:
m'n kitten heeft heel mijn hand opengekrabd.
Jaquote:
Omdat je een man bentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waarom denk ik nu aan
[ afbeelding ]
in plaats van:
[ afbeelding ]
Ik had er ook eentje, toen ik haar net had kon ze niet eens op de bank springenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JaEn in juni krijgen we de tweede. Het is wel een schatje hoor alleen hij is zo wild,hij springt als een fucking kikker over de bank.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje, toen ik haar net had kon ze niet eens op de bank springenAlleen pogingen doen en kwam er zo'n lief klein piepje uit omdat ze ook nog neit goed kon mauwen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gepiep is zo cute, soms wil ik hem ook gewoon opeten
![]()
Wat ze ook doen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
kitten-eter
Maar nu is ze een jaar en is het een stuk minder cute, en is het gepiep hard gemiauw en heeft het geraus door het huis als gevolg dat je halve inboedel verrot is.
MAar ach, het blijft leuk
Kattenvleesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef D. het volgende:
Allemaal katteneters hier
Ik ga zo maar wat anders doen
Hier heet het de Chinese Muurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nummertje 63 bij de plaatstelijke 'Hanging Gardens' of de 'Golden Dragon'
Probeer hem eens te likken.quote:
er is zelfs een liedje van, maar dat kan ik gelukkig niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg ik ken Bella Beer niet eens. Dacht dat het gewoon verzonnen was.
Je elleboog likken... probeer eensquote:
Dat lukt me.quote:
Lieve Bella Beerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is zelfs een liedje van, maar dat kan ik gelukkig niet zo snel vinden
Er is geen hype van de androidquote:
Net nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je elleboog likken... probeer eens
(wel ff een filmpje posten dat je het probeert natuurlijk)
Mijn arm en schouder voelen wel zoquote:
gaat het forum sluitenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]We krijgen hier straks ESF'ers [ afbeelding ]
Niet zo erg als bij onsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ze zoeken onderdak
Iedereen is welkom hier
Gezelligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo erg als bij ons.. maar er zijn er wel een paar die overwegen hier naartoe te komen
precies, hoe meer zielen.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ze zoeken onderdak
Iedereen is welkom hier
Er staan geen pics van me online. Nou ja, er staat er een, maar niet op fokquote:
Ontkleden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me ontkleden en dan ga ik me toet toet ophalen
Tot vanmiddag denk ik
trustenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me onkleden en dan ga ik me toet toet ophalen
Tot vanmiddag denk ik
Dan wordt je alleen gesopt en doorgespoten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Scheelt dat nou veel in de kosten als je ontkleed naar de autodealer gaat? Of ga je voor een heel ander soort beurt?![]()
Anders mocht je hier ook niet posten ofzo geloof ik he
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan wordt je alleen gesopt en doorgespoten.
Ja, ben maar thuis gebleven, maarm'n keel en hoofdpijn zijn weer aan het weg ebben.quote:
Kijk, dat gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ben maar thuis gebleven, maarm'n keel en hoofdpijn zijn weer aan het weg ebben.
Ik krijg een zelfde auto meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
De leenauto hier is altijd een Daihatsu koekblik. Daar pas ik maar net in.
Gezellig op Fok! uitziekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ben maar thuis gebleven, maarm'n keel en hoofdpijn zijn weer aan het weg ebben.
Of je het gaat doen weet ik niet... ķf het je gaat lukken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik speel met het idee om vanavond bij m'n vrienden in plaats van bier de hele tijd fris zonder prik te drinken.Maar ga ik het ook doen?
c_a
Ja ik had wel zoiets verwacht maar ik kende de vertaling nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
O, beetje slecht Duits. Erg slecht.
vervang zz voor de ß
Het zou eerlijker zijn als jij er nou eentje van mij zo overnemen, dan is het 4/3. Veel eerlijker tochquote:
Zeg, jij begint meteen met die lelijke tong van je. Weet niet of ik het nu nog over wíl nemenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het zou eerlijker zijn als jij er nou eentje van mij zo overnemen, dan is het 4/3. Veel eerlijker toch?
klb of onz zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:58 schreef iBenny het volgende:
Mensen die op mijn friet zitten....
Ik zit hier hardop te lachen
rekenen/wiskundequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zeg, jij begint meteen met die lelijke tong van je. Weet niet of ik het nu nog over wíl nemen![]()
Waar gaat het over?
Dat kan ook...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Geen idee. Zou hij niet eeh dingen gaan doen?
Ehm ok...dan moet je dus nog even wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ook...
ik wilde de smiley aan hem laten zien waar hij om vroeg
Ik moet artikelen lezen en er dan een samenvatting van maken met mijn visie erop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat moet je er eigenlijk over schrijven?
Aahh ok!. Veel werk dus nogquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik moet artikelen lezen en er dan een samenvatting van maken met mijn visie erop.
Die is wel leuk inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:58 schreef iBenny het volgende:
Mensen die op mijn friet zitten....
Ik zit hier hardop te lachen
Hey Koen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Hallo dan
Wat zonde om binnen te zitten vandaag met dat heerlijke weer
Koentjeee!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Hallo dan
Wat zonde om binnen te zitten vandaag met dat heerlijke weer
Nou ja zeg wat een hork zeg.... Tenzij dat een maandelijks gebeuren is dat je te laat betaalt....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, m'n huisbaas heeft gedreigd me eruit te zetten als ik niet per direct de huur betaal.
Is het wel de eerste keer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Nogal, ik kreeg een mail in volledige caps. En dat terwijl ik maar twee dagen te laat ben.
Nou ja hij is vanaf nu de nieuwe huisbaas dus dit is de eerste keer dat ik de huur aan hem overmaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou ja zeg wat een hork zeg.... Tenzij dat een maandelijks gebeuren is dat je te laat betaalt....
mazzelkont.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het wel de eerste keer?
Trouwens heerlijk terrasjesweer
groetjes vanaf het terras
Ik zit op het balkonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil ook op een terras
Dat zou ook wel goed zijn. Maar ik zit binnen. Op het werk. En als ik straks thuis ben kan ik wel op mn balkon zitten, maar zonder biertje want ik moet even eten, en dan haasten naar Eindhovuuuhh om m'n ouders van het vliegveld op te halenquote:
Ik heb er tweequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil ook op een terras
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wat je precies wilt zeggen, maar ik voel me welkom
Ook goed, mits de zon er op de juiste tijden in schijnt.quote:
Oh dat is wel lekker, ik zit qua zon altijd goed aangezien het op een hoek is. Dus ik van uurtje of 12u / 13u tot zonsondergang de zon heb. Maar wel altijd volop in de zon inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook goed, mits de zon er op de juiste tijden in schijnt.
De terrassen in d etuin hebben we zo aangelegd dat er altijd een van de twee in de schaduw staat, mocht het toch even te worden.
Laat vreemde dingen maar aan mij over hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou echt een vreemde verbranding zijn geweest.
Dat is lekker. Zon is goed. Gisteren in de stad waar ik werk een terrasje gepakt, ook prima. Dat is lang uit te houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker, ik zit qua zon altijd goed aangezien het op een hoek is. Dus ik van uurtje of 12u / 13u tot zonsondergang de zon heb. Maar wel altijd volop in de zon inderdaad
Almere is toch een groot terras?quote:
Dan heb je nog geen terras gezien dat na 3 uur 's nachts verlaten erbij ligtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg rooskleurige kijk.
Ja heb je z'n blog gelezen? Volgens Jaap zelf is hij de grote messias en heeft hij de Holloway-case opgelostquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:45 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor nu pas dat Terror Jaap ook nog de lul is door dat gedoe met Joran. Ik lach me kapot hier
Ja, dat ook nog. Wat een lulhannes is het ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heb je z'n blog gelezen? Volgens Jaap zelf is hij de grote messias en heeft hij de Holloway-case opgelost
Hey Bella babe, al een beetje opgeknapt?quote:
het is jammer dat die idioot nog enige vorm van aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat ook nog. Wat een lulhannes is het ook.
Ik bescheur het hier. Wat een lunatics hier in dit land
* Kally geeft ijsje aan Koenquote:
Ik denk niet dat het tot 2e of 3e graads was gekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd of ze die dan al kennen in het brandwondencentrum.
"Vingers / handpalmen verbrand aan autodak"
Lekker!!!!quote:
De leukste tijd van een werkdagquote:
Niet te veel cheers hoor, veuls te warmquote:
Wat dat betreft lijkt die Jaap wel op Joran...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is jammer dat die idioot nog enige vorm van aandacht krijgt.
Vind het echt een enorme randdebiel die Jaap
Of het gekkenhuisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt die Jaap wel op Joran...
Die ziet de gevangenis ook geheid wel van binnen
* Kally geeft een ijsje aan D.quote:
Latersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
Ik kap er mee. Schouder inpakken en naar huis.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Bella babe, al een beetje opgeknapt?
Mag een korte broek ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:55 schreef Koen66 het volgende:
Je zou toch zeggen dat het rokjesweer is voor de dames, maar de dames hier die het van mij mogen die luisterden vandaag niet zo best
Goed zoquote:
Ligt er aan wat voor 1, je hebt korte broeken en korte broeken....quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik moet nog steeds een beetje wennen aan een SC tussen de normale topics, elke keer denk ik weer 'Wat een slowchat, dat wordt een hoop verwijderen!" tot ik de TT zie.
Nou een korte korte dus, ik zit buiten hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor 1, je hebt korte broeken en korte broeken....
De SC was er toch altijd al?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik moet nog steeds een beetje wennen aan een SC tussen de normale topics, elke keer denk ik weer 'Wat een slowchat, dat wordt een hoop verwijderen!" tot ik de TT zie.
Welnee, in 1 beweging naar beneden hoor dat broekjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere doeleinden
Als je naar het toilet moet bijvoorbeeld
zoeits:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou een korte korte dus, ik zit buiten he
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoeits:![]()
[ afbeelding ]
of zoiets![]()
[ afbeelding ]
Oeps zie nu pas dat de onderste een mannenbroek isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:06 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zoiets als de bovenste![]()
Maar ik heb ook zoiets als de onderste
*mental image heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, in 1 beweging naar beneden hoor dat broekje
Ik heb hem in vrouwenmodelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeps zie nu pas dat de onderste een mannenbroek is
Tegen de tijd dat ik 6 pagina's afgevinkt heb staan er alweer 6 nieuwe!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, de SC helemaal opschonen als we op pagina 6 zijn
Ook zo kansloos.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, de SC helemaal opschonen als we op pagina 6 zijn
Ik ben pas op 3 hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook zo kansloos.Dan zijn we alweer op pagina 4 inmiddels.
Snel he zijn wijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 6 pagina's afgevinkt heb staan er alweer 6 nieuwe!
quote:
Fobo stond nog default, zou nu moeten kunnen !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem in vrouwenmodel![]()
En waarom kan ik niet in jou fobo reageren
Met je scroll-ellebogen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alles, maar de meeste dingen doe ik idd gemakkelijker
In vergelijking met het ESF Live topic is dit best slowquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En het dan nog steeds een slowchat noemen...
Broekiesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij zijn Benny en ik heul wel de jongste?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En het dan nog steeds een slowchat noemen...
Jah, en ik de oudstequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij zijn Benny en ik heul wel de jongste?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fobo stond nog default, zou nu moeten kunnen !
Jij bent 44?quote:
quote:
Pfff zeur, ik ben ook al bijna 37quote:
Ik hou van snelle oplossingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oh, dan geven we Symphonic gewoon de schuld!
Opgelost.
Symphonic is zo oud dat hij een eigen standbeeld heeft achter de schermen.quote:
Ik ook, en jij ziet er jonger uitquote:
Zelf gemaakt zeker, want volgens onze normen is ie nog een broekiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Symphonic is zo oud dat hij een eigen standbeeld heeft achter de schermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |